31-08-2006, 19:46
|
|
|
חבר מתאריך: 22.07.04
הודעות: 898
|
|
יש תהליך מסודר של בדיקות
קודם בודקים את כל מערכות המטוס על הקרקע לפעולה תקינה,כל מע' בנפרד ובסוף כולן ביחד.
עושים הרצות מנוע.בסיום כל הבדיקות הקרקעיות עושים ריצה על המסלול מבלי להמריא.
שלב הבא המראה,בד"כ טסים בטיסה הראשונה עם כני נסע בחוץ.בהתאם לתכנית הניסויים,יש כאלה שרואים בשלב הראשון הכל בסדר-מעיזים יותר,מקפלים כני נסע ומגבירים מהירות.בטיסות הבאות
לאט לאט "פותחים את מעטפת הטיסה"-פניות,נסיקות,צלילות בג'י יותר גבוה,הזדקרויות,סחרורים
וכו'.במסוקים די דומה,לפני הטיסה הראשונה עושים הרצת מנועים עם בדיקות כח הפיתול של התמסורות-
מרימים את ידית הקולקטיב עד לשלב בו המסוק עומד באויר כמעט ללא מגע עם הקרקע-זהו העומס המקסימלי על המנועים והתמסורות.
|