לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 13-09-2006, 11:09
  oferws oferws אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.06
הודעות: 53
"איפה ה LPT?" או "הפאשלה הגדולה של ABIT"
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי oferws שמתחילה ב ""חווית הקנייה" עליק... ושאלוהים יעזור לי"

במקביל, פתאום שמתי לב שהפאנל האחורי, שעל פי המפרט של לוח האם, אמור לכלול יציאת LPT, לא כולל אותה. ולמי שלא זוכר, היציאה הזו היתה מאוד חשובה לי -
http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...5&highlight=LPT

שאלתי בחנות. בהתחלה הם חשבו שמי שהרכיב לי את המחשב פשוY שכח לחבר את זה, אבל אז הם גילו שזה לא נמצא כלל בערכה של לוח האם. הם בדקו בערכות חדשות (פתו קופסא אחרת) וגם שם זה לא היה נמצא...
בהתחלה הוא חשב שאולי התבלבלתי ושזה לא באמת מופיע במפרט של לוח האם הזה. מזל ש ABIT טרחו להדפיס את המפרט גם על אריזת הקרטון של הלוח, כך שיכלתי להראות לו במקום, לבן על גבי ירוק, שרשום:
"Back Panel I/O - 1xLPT port, 1xCOM port, 1xS/PDIF Out"

הוא אמר שזה מוזר מאוד, שאני כנראה צודק, ושהוא יבדוק את זה מול הנציג של אביט בארץ...
למחרת הוא חזר אלי, ובקושי האמנתי למה שהוא אמר. מסתבר שעליתי על פאשלה גדולה של אביט. הם בטעות פרסמו שהלוח הזה כולל את היציאות האלו למרות שהוא לא. בזכותי, המוכר טען, הם יעדכנו את האתר שלהם ויתקנו את המפרט השגוי, וגם יורידו את המוצר מהמדפים וישווקו אותו באריזות חדשות, מתוקנות.
כעבור יום נכנסתי לאתר של אביט ובאמת גיליתי שהם מחקו מהמפרט את ה LPT וה COM, והשאירו רק את ה S/PDIF... אני עדיין בשוק שכל זה בגללי...

ומה איתי? אני עדיין זקוק ליציאת ה LPT שלי... בקיי.אס.פי טוענים שזו אמנם לא אשמתי, אך זו גם לא טעות שלהם. הם הציעו לי לוח חלופי של ג'יגבייט שכולל LPT אך הצ'יפסט שלו הוא NF4 ולא NF570, והוא גם יותר זול. כמובן שסרבתי.
הצעתי פשרה: שיתנו לי מתאם LPT ל USB (ראיתי בזאפ ב 70 ש"ח) או לחילופין כרטיס PCI עם יציאת LPT, אך הם טענו שזה יקר ושאני אקנה את זה בעצמי ואספוג את זה מכיסי. העובדה שקניתי את המחשב מהם ולכן זה משהו שהם צריכים לסגור בינם לבין ABIT, לא עניינה אותם.

במקביל, אגב, שלחתי גם מכתב לשירות הלקוחות של ABIT, שהיא ללא ספק האשמה בכל הבלאגן הזה, וזו שצריכה לשאת באחריות. עדיין לא קבלתי תגובה...
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 13-09-2006, 11:12
  oferws oferws אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.06
הודעות: 53
"שוב התקנה" או "הנה זה ממשיך"
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי oferws שמתחילה ב ""חווית הקנייה" עליק... ושאלוהים יעזור לי"

בינתיים ניסיתי להתקין סוף סוף את המחשב. ההתחלה נראתה ורודה והיתה תחושה שאכן הבעיה (הארד דיסק) נפתרה. אבל אחרי חצי יום של ווידווז פועל (ועוד לפני שהספקתי להתקין אופיס ושאר תוכנות) פתאום התחילו הבעיות. הווינדווז נתקע. פשוט קופא. בלי מסך כחול ובלי ריסטרט. הסמן של העכבר אמנם זז, אבל מעבר לזה שוב דבר אחר לא מגיב. כלום. הכל מת. בהתחלה זה היה קורה כל כמה דק', ואחר כך כל כמה שניות. לא יכלתי אפילו להתקין CPU-Z. לפעמים זה היה נתקע מיד עם סיום האיתחול - על המסך הראשון של הווינדווז.

קשה לי להאמין שמדובר בדרייבר לא עדכני - כי כל מה שהספקתי להתקין היה הדרייבר של המסך ושל הכרטיס מסך. ושניהם די חדשים. ובכל זאת, בחרתי לפרמט הכל ולהתקין מחדש.
הווינדווז עלה ונראה די בסדר (אלא שגם בהתקנה הראשונה הוא היה נראה בסדר, והבעיות התחילו להופיע רק כעבור כמה שעות). הפעם בכל מקרה בחרתי להריץ memtest (מדיסק) מיד לאחר התקנת הווינדוז, עוד לפני שהתקנתי דרייבר כלשהו. להלן התוצאות:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...ad.php?t=227471
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 26-09-2006, 09:43
  namrur namrur אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.02.05
הודעות: 18
בדקת את הטמפרטורה של המעבד וכרטיס המסך?
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי oferws שמתחילה ב ""שוב התקנה" או "הנה זה ממשיך""

לפי מה שאתה מתאר, הקיפאון אחרי כמה זמן, יכול להיות שיש לך בעיית התחממות.

מספיק שהתקינו את המעבד שלך במחשב אחר והעבירו אליך בלי להוסיף משחה
והמחסור במשחה יגרום להתחממות.
עוד אפשרות זו התחממות של כרטיס המסך, או הצ'יפסט על הלוח.

צריך לבדוק שהכל יושב טוב ואין שום מאוורר תפוס.


אפשרות נוספת היא שיש לך פגם בסלוט של הזיכרון. אולי דחפו אותם לא טוב
והם מקצרים את הלוח. הזכרונות חייבים לעבוד בכל פוזיציה על הלוח.
תנסה להביט לתוכם על הלוח ולראות שכל השיניים ישרות.

הייתי מנסה להוציא זכירון ולעבור כל פעם רק עם אחד מהסטיקים,
או משאיל זיכרון מחבר, רק כדי לשלול אפשרות שיש בהם עצמם תקלה.

בהצלחה.
_____________________________________
LINKSYS | CISCO | 2WIRE

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 13-09-2006, 11:13
  oferws oferws אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.06
הודעות: 53
"תהייה מחשידה" או "למה הזכרונות זזו ימינה"
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי oferws שמתחילה ב ""חווית הקנייה" עליק... ושאלוהים יעזור לי"

כשהצצתי פנימה לתוך המארז (אפילו לא הייתי צריך לפתוח אותו, כיוון שצידו השמאלי שקוף) ראיתי פתאום ששני הסטיקים של הזכרונות מותקנים על זוג הסלוטים הימני. כאשר זכור לי היטב שכשמסרתי את המחשב חזרה לחנות הם היו מותקנים על הזוג השמאלי. העברתי את הסטיקים חזרה שמאלה והפעלתי את המחשב. התוצאה היתה שהווינדוז (החדש) אפילו לא עלה, אלא התחיל לופ אינסופי של איתחולים. כל פעם המחשב הגיע למסך הלוגו הראשון של ווינדווז והופ איתחל את עצמו. החזרתי את הזכרונות ימינה, והווינדווז חזר לפעול בצורה "תקינה" (אלא שהוא עדיין לא מותקן מספיק זמן, יכול להיות כאמור שהבעיה של הקיפאון תגיע, כמו בהתקנה הראשונה, רק בהמשך...)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 13-09-2006, 19:47
  Rs3k Rs3k אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.04
הודעות: 1,454
שלח הודעה דרך ICQ אל Rs3k
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי oferws שמתחילה ב ""חווית הקנייה" עליק... ושאלוהים יעזור לי"

כמו שאחד רשם : אני קורא ולא מאמין.

מה זה, זה לא אשמתם?
זה ועוד איך אשמתם בריבוע, הם היו צריכים לבדוק את המפרט טוב טוב לפני שהם פירסמו את המפרט.
זה פשוט מאוד שקר, זה עילה לתביעה..
פשוט תגיד שאם לא יביאו לך לוח אם עם הצ'יפ סט שאתה רוצה ויציאת LPT, אתה תקח אותם לתביעה.
אל תגיד את זה באופן אדיש ונינוח, הרם את הקול!
זאת בושה שלא מהעולם הזה.
המחשב שלך, לא מתפקד והחומרה לא מה שביקשת.

כל מה שיש לי להגיד לך : תגיד להם שזאת כן הבעיה שלהם, הם רשמו מידע שקרי באתר שלהם ולא אכפת לך גם ש abit אתה קנית מהם לא מ abit! הם היו צריכים לבדוק את המפרט של הלוח אם טוב טוב לפני שמכרו לך את הלוח אם \ רשמו את זה באתר...

תזכיר את זה שזאת בהחלט עילה לתביעה, ואתה תיקח אותם לתביעה, תגיד שאתה מוכן להתפשר על מתאם LPT...

אם כבר אתה בשוונג, תגיד שהתקיעות האלה לא מקובלות, תן להם את המחשב, ותבהיר להם, אם המחשב חוזר בלי יציאת LPT והתקיעות ממשיכות.

אתה תתבע
_____________________________________
EVERYTHING SHOULD BE MADE AS SIMPLE AS POSSIBLE, BUT NOT ONE BIT SIMPLER
ALBERT EINSTEIN


נערך לאחרונה ע"י Rs3k בתאריך 13-09-2006 בשעה 19:52.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 13-09-2006, 23:30
  yanhak yanhak אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.09.06
הודעות: 43
וכמו שאני מכיר את "הצרכן שישראלי" או "הפראייר בהתגלמותו"
בתגובה להודעה מספר 49 שנכתבה על ידי Boba Smith שמתחילה ב "אני מתעצבן רק מלקרוא את..."

החנות הזו תמשיך למכור זבל בזול יחסית מכיוון שאנשים ימשיכו לקנות זבל מכיוון שהוא זול. ואני בכלל לא מתפלא על היחס שאתה "זוכה" לו. אני משער שאתה לא בר המזל היחיד ש"זוכה" ליחס הזה. פשוט אנשים ככל הנראה חוזרים לשם ומוכנים אפילו למכור לחנות את "אמא" שלהם תמורת כמה שקלים זעומים. אל תפגע oferws ייתכן שאתה קונה תמים בחנות זו אבל אני מאמין שיש בסיס ליחס שאתה מקבל - בסיס שנבנה על ידי קהל צרכנים שניתן לקנות אותו בכמה זוטות ולהתייחס אליו כמו לזבל. כמו שכתבו בתגובות לפני. קח את עצמך לחנות ותרים את הקול, תדפוק על השולחנות ותבריח לקוחות. לפעמים צריך לדבר עם אנשים בשפה שהם מבינים. כנראה שהניב שאתה מדבר איתם כרגע לא מוכר להם ולכן הם לא מבינים אותך. ותעשה לעצמך טובה אל תחזור לשם יותר - שום דבר לא שווה את היחס שלהם אליך, קל וחומר שאתה לקוח ששילם ממיטב כספו. ואנשים אל תתפתו ואל תיקנו שם כי נראה לי שיש סיכוי שגם אתם תקבלו את אותו יחס. בושה!!!!!! (יש לי תחושה מצערת שאני מתעצבן יותר ממך. ואני בכלל אדם רגוע).

לילה טוב,

יניב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #52  
ישן 14-09-2006, 07:41
  yanhak yanhak אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.09.06
הודעות: 43
"למה?" ואני שואל "למה?"
בתגובה להודעה מספר 51 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "רוב קוני המחשבים לא יודעים מהחיים שלהם מה הם קונים"

זהו שיש לו ברירה!!!. בתגובה שלך בדיוק נעוצה הבעיה. "אם כולם נדפקים אז מגיע גם לי להידפק אבל לפחות לא אוציא הרבה כסף" זו בטוח לא הדרך. כל עוד אנשים ימשיכו בגישה שלך השוק שלנו יראה בדיוק ככה. בעל החנות אומר לעצמו "אם השכן שלי מספר שלי שהוא מתחמן את הקליינט, רודה בו, מתעלל בו, שם עליו * והוא עדיין חוזר לקנות, למה שאני אתאמץ? גם אני אנהג כמוהו". שוב, התגובה שלך היא בעייתית בעיני ורק מעצימה את הבעיה. חנות שניסתה לעבוד עליך, מוכר שהתייחס עליך כמו לכלום, אל תחזור לשם!!!!! יש מאות של חנויות בטוח אחת מהן אולי תמכור לך קצת יותר יקר אולי אפילו יותר זול אבל לפחות תקבל מוצר ושירות. להזכירך HP, בטח שמעת תלונות מכאן ועד מחר (חברים, מכרים, כתבות, פורומים, תגובות של גולשים) על השירות שלהם, בטח גם אחרים שמעו, הם כבר שנים ידועים בשירות (ולעיתים גם ברמת המוצר) הגרועים שלהם. המוזר הוא שעדיין לא שמעתי שהם בהפסדים..........כי אנשים ממשיכים לקנות שם..........כי הם יחסית זולים.

אז אולי הרבה אבל לא כולם מנסים לתחמן אותך, יש גם אנשים טובים ומהימנים רק צריך למצוא אותם, לחזור אליהם ולדעת להמליץ עליהם כמו שאנו יודעים להחפיש אחרים. ואת אלו שמתייחסים אלינו כמו ל"כלום" לנטוש בלי לחשוב פעמיים.

יום נעים ופורה,
יניב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #54  
ישן 14-09-2006, 11:56
  yanhak yanhak אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.09.06
הודעות: 43
בתגובה להודעה מספר 53 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "איו מחלוקת ביננו, הדגש היה על כך שלרוב הציבור אין"

כמובן שבדוגמת HP לא דיברתי על מחשבים אלא על ציוד אלקטרוני לסוגיו. תראה אם הקנייה היא מחנות שכונתית של בן אדם שאין לו מושג אז זו באמת בעיה אחרת. אבל,בקניית מחשבים וציוד אלקטרוני ניתן לנסות לברר לגבי החנות ובוודאי שניתן לברר לגבי איכות המוצר. לא מעט פורומים קיימים בנושאים השונים. גם בזאפ ניתן לראות תגובות של אנשים לגבי חנויות ומוצרים, אז חלקם מפוברקים אבל אף אחד לא יכול לפברק 20 תגובות בלי שיעלו עליו. גם מבחינת מחשב אשר מורכב מחלקים שונים שלאנשים אין מושג לגביהם יש פיתרון - הפורום הזה לדוגמא.
ולא רק זאת. מה עם שירות? שירקו עלינו, שירדו בנו, שיתייחסו אלינו כמו אוויר, כמו לכלום ואנחנו נחזור? כן אנחנו נחזור (לא אני אבל רבים וטובים אחרים) והם ימשיכו בהתנהגות הזו. יש סיבה שלא?. מעצבן.

שים לב לתגובה הבאה כדי שתרד לסוף דעתי:
ציטוט:
במקור נכתב על ידי לא משנה
1. נראה לכם שוה לי לקנות מKSP?
במה הם כבר יכולים לדפוק אותי בצורב?
לא עובד-מחליפים, לא? אין פה הרבה מקום לתחמונים...

3. בדף הכניסה הם מבטיחים למכור הכי בזול, ואם מראים להם
חנות יותר זולה- הם יתנו במיחר יותר זול. מישהו ניסה את זה פעם?
הצורב נמכר 189 ש"ח במקום אחר, אני מת להוציא מהם 6 שקל,
איך אני אביא הוכחה?


וזו רק דוגמא אחת מיני רבות. אז אני שואל "למה?" . ובאמת שאין לי שום דבר נגד KSP

יניב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 14-09-2006, 12:58
  Krush Krush אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.07.06
הודעות: 1,577
בתגובה להודעה מספר 55 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אני לא חושב שיותר מידי חוזרים למקום בו דפקו אותם,"

לא רק זה,

אלה שדפקו אותם, ומבינים שדפקו אותם, לא ממש יירצו לפרסם
את בורותם במחשבים בפומבי ואת העובדה שלא עשו סקר שוק נכון.
אולי בקרב הסובבים אותם מהמעגל הראשון, אבל הם הרי לא יילכו וייתלו
שלטים ברחבי העיר.

עד היום לא מצאתי מקום אמיתי שאפשר להתלונן בצורה אמיתית ולא
מבוקרת (כמו בZAP למשל) על חברות, חנויות ונותני שירות למיניהם
וזה נובע מתרבות צרכנית לקויה שיש בארץ.


אני קניתי בחנות מחשבים את המחשב האחרון שלי שהייתה כל כך
זוועתית, שכשסיימתי איתם רציתי להמטיר עליהם את כל תלונות
הצרכנים האומללים שלהם עד שייסגרו את החנות הדפוקה והגרועה
שלהם - ולא מצאתי, לאכזבתי הרבה.

כל מה שהצלחתי זה להחדיר איזו תגובה בודדה באתר צרכנות זנוח
כל כך ששכחתי את שמו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #59  
ישן 14-09-2006, 17:09
צלמית המשתמש של MCGP
  MCGP MCGP אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.06.05
הודעות: 1,645
אוליי לשם שינוי, נעשה פה סדר ...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי oferws שמתחילה ב ""חווית הקנייה" עליק... ושאלוהים יעזור לי"

אז מה הזכרנו:
- KSP , החנות שממנה נקנה המשחשב שלא מוחנה לקחת אחריות על המוצרים שלה
- LPT ,יציאה שחסרה בלוח אם למרות שהיא נחוצה לשימוש במדפסת
- Abit , לוח אם שעושה בעיות בהפעלה
- Num lock , שפועל לא כרצוי
- HD , הכונן הקשיח שהלך
- RAM , הזכרונות שעושים בעיות ושגיעות


*קודם כל אל תקנה משם יותר, אני אישית הייתי ממליץ לך ללכת על לוח האם שהציעו לך כי הוא נחשב לטוב מאוד, גיגבייט היא חברה טובה ורוב הבעיות שלך יפתרו (קח עם הצ'יפסט של ג'יפורס) ובהפרש הכספים (שאתה מפסיד מקבלת לוח זול יותר) וגם בגלל העוגמה, תדרוש שיחליפו לך את ההארדיסק לאחד חדש מהחברות המוביולות (סינגט או ווידי) וכמובן תדרוש שיחליפו לך את הזכרונות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #68  
ישן 15-09-2006, 16:51
  oferws oferws אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.06
הודעות: 53
עדכון לגבי מצב הדברים נכון לעכשיו:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי oferws שמתחילה ב ""חווית הקנייה" עליק... ושאלוהים יעזור לי"

המחשב חזר לחנות, לבדיקות מעבדה.
תכננתי להרים את הקול ולאיים, אבל הפעם לא היה צורך (רועי היה שם...). הם הבינו והצדיקו אותי. הבטיחו לטפל בהקדם, לבדוק, ולהחליף לוח, זכרונות וכל מה שיהיה צריך כדי שהכל יעבוד.

במקביל דברתי עם האחראי הארצי על שירות הלקוחות לגבי יציאת ה LPT. לאחר דין ודברים הוא הסכים לתת לי מתנה מתאם מ LPT ל USB.
אלא שהמתאם הוזמן מחו"ל ויגיע רק עוד כשבוע (ואולי זה ייגרר לאחרי ראש השנה...)

לא רציתי להמתין כל כך הרבה זמן, אז הצעתי אופציה של החלפה ללוח אחר, שכולל כבר יציאת LPT מובנית, אבל הלוח המתאים היחיד שמצאנו היה M57SLI של GIGABYTE (הלוח M55 של GIGABYTE שהוצע לי קודם לכן על ידי KSP לא היה בא בחשבון כיוון שהוא היה לוח עם הצ'יפסט הישן nf4), הלוח שאני הצעתי הוא עם הצ'יפסט 570, אך כולל גם SLI ולכן הוא יקר יותר (תוספת של 140 ש"ח) מהלוח המקורי שלי של ABIT.
האחראי הסכים שאני אחזיר את הלוח של אביט, אבל רצה שאני אשלם על ההתקנה של הלוח החדש וגם את תוספת המחיר... בסוף הוא הסכים שאני אשלם רק את תוספת המחיר. אמרתי לו שזה לא בא בחשבון.
אחרי דין ודברים הוא אמר שאני אוסיף רק 100 ש"ח. עדיין לא הסכמתי...
אני יודע שמדובר בלוח טוב יותר ולכן הוא יקר יותר, אך אני גם יודע שלעולם לא אשתמש באופצית ה SLI, כך שבאמת אין לי כוונה להשקיע עוד 100 ש"ח באופציה שלעולם לא אשתמש בה.

בסופו של דבר הוא הבטיח לעשות מאמצים שהמתאם יגיע בהקדם. אני אשאר עם הלוח של אביט.

נ.ב
אני יודע (וגם בדקתי את מצבי מבחינה משפטית) שאני יכול להרים את הקול, לאיים, לדרוש (ולקבל) פיצויים. אובדן ימי עבודה, הוצאות נסיעה, עוגמת נפש... גם מעבר לעובדה שלא קבלתי את מה ששילמתי עבורו, יש מספיק עילות להגשת תביעה. אבל (ולמרות המוטיבציה הגדולה שיש לי לעשות צעד כזה נגדם) אני באמת שלא מחפש לסחוט או להרוויח על חשבון הטעויות והחוסר מקצועיות שלהם. אני סה"כ רוצה לקבל את מה ששילמתי עבורו.
החלטתי לסיים את זה הכי יפה שאפשר. את המסקנות מהמקרה שלי יוכל כל מי שקרא את האשכול הזה להסיק לעצמו (וזה כבר רווח בשביל כולם). את המחיר על התנהלות העניינים ב KSP הם כבר ישלמו בעצמם...

אמשיך לעדכן בתקווה שהכל יסתיים על הצד הטוב ביותר וכמה שיותר מהר.

יום טוב ושבת שלום
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #69  
ישן 15-09-2006, 17:13
  oferws oferws אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.06
הודעות: 53
ואם יורשה לי רק עוד דבר אחד...
בתגובה להודעה מספר 68 שנכתבה על ידי oferws שמתחילה ב "עדכון לגבי מצב הדברים נכון לעכשיו:"

יש רק מכנה משותף אחד ל KSP ולחנות שאסור להזכיר את שמה: המחיר.

שניהם בקונספט שלהם ובתוכנית העסקית שבוודאי הכינו בעלי הרשת, הגדירו לעצמם יעדי מכירה לפי כמויות. קהל היעד העיקרי שהם פונים אליו הוא משפחות וילדים עם הבנה בסיסית בלבד במחשבים (או אפילו פחות מזה) שהדבר הראשון שהם מסתכלים עליו במודעת מחשב בעיתון הוא תווית המחיר שבתחתית.

אין ולעולם לא יהיו ל KSP או ל ******* לקוחות חוזרים (או לקוחות בכלל) שנכנסו אליה בגלל האמינות/השירות/היחס/המקצועיות, ובעלי הרשת מודעים לזה היטב, וזה לא ממש מזיז להם. הדבר היחיד שהם ממשיכים לדאוג לו הוא להיות הכי זולים בשוק.

זה אחלה פורום למשתמשי מחשבים, ואני גאה להיות חלק (אפילו שמדובר בחלק קטן ביותר) ממנו. אבל אסור לנו לשכוח שעם כל הכבוד לקהילה שלנו, אנחנו מיעוט קטן מאוד בתוך ים של אנשים שקודם מציצים בארנק שלהם ורק אח"כ במהירות של המעבד. KSP ו ****** זיהו את פוטנציאל השוק הזה והחליטו לפנות אליו. הם אנשי עסקים, זה הכל. אף אחד מהם לא חולה מחשבים ואף אחד מהם לא חלם להרכיב מחשבי איכות ולשרת אלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ. הם פשוט אנשי עסקים שחיפשו דרך טובה לעשות כסף, ומצאו אותה.

אז מה לי היה לחפש אצלם?
גם לי אין הרבה כסף, ואני לא מתייבש להודות בזה. על אותו מפרט שב KSP נפרדתי בשבילו מ 4300 ש"ח, הייתי משלם בזיגזג לפחות 5,500. ידעתי לקראת מה אני הולך, והתכוננתי לזה. יש אנשים שיגידו שעדיף לשלם עוד 1,200 ש"ח ולקנות שקט נפשי. ויש לא מעט אנשים שיסכימו איתם, אבל גם אם הם נורא יירצו הם לא יוכלו להרשות את זה לעצמם... (אני מכיר באופו אישי מאוד לפחות אחד כזה...)

מי שלא מבין במחשבים והולך לקנות מ KSP או מ ****** מעולם לא יידע כמה דפקו אותו.
מי שמבין במחשבים והולך לקנות מהם, צריך רק להחליט קודם אם יש לו מספיק כוחות נפשיים למסע...

קנייה מוצלחת לכולם.
שנה טובה ונקייה מתקלות חומרה!

עופר
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:39

הדף נוצר ב 0.18 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר