10-10-2006, 00:13
|
|
|
|
חבר מתאריך: 04.09.06
הודעות: 44
|
|
תלת מימד - התהליך
אמת, תוכנות תלת מימד דומות הרבה יותר לפיסול מאשר לציור.
בציור יוצרים את האובייקט מזוית אחת בלבד, בתלת מימד יוצרים את הדמות מכל הזויות (כמו בפיסול).
תוכנת תלת המימד (במקרה שלי Lightwave3D) משמשת כעולם וירטואלי שבתוכו ניתן ליצור את הדמות.
אני מנווט בתוך העולם הוירטואלי כמו שפסל מסתובב מסביב לאובייקט שהוא מייצר,
בוחן אותו מכל הזויות ומבצע תיקונים.
הפיסול הוא החלק הכי קשה ביצירה תלת-מימדית וזה יכול לקחת הרבה מאוד זמן, אבל זה לא הכל.
צריך גם "לצבוע" את הדמות, להגדיר תנועות (כדי שאני אוכל להניע אותו שיסתכל לכיוון המצלמה ויפתח את הפה), ליצור ולמקם תאורה, למקם את המצלמה ביחס לדמות, ובסוף בסוף ללחוץ על איזה כפתור שנקרא Render, שהוא בעצם הקליק הסופי של המצלמה - זה שיוצר את התמונה.
|