לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 29-09-2006, 19:32
צלמית המשתמש של xnir
  xnir xnir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.11.02
הודעות: 5,277
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי שחר אדום שמתחילה ב "על פניו"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שחר אדום
על פניו , לא נשמע סביר.

קרקוע לצמיתות מחייב עבירה משמעתית/בטיחותית חמורה ביותר . לא נראה לי שהלופ המפורסם ההוא גרר קרקוע לצמיתות. ( יתכן וזה היה הקש ששבר את גב הגמל , כלומר הטייס סחב על גבו שורה של עבירות משמעת קודמות והלופ הגדיש את הסאה (שאה??)


ריסוק F16 ששוה מיליונים בגלל טעות דבילית מול אלפי צופים וסיכון אפשרי של חייהם (רואים בוידאו כמה הוא נמרח קרוב לקהל) לא מספיק חמור?

אני לא מאמין שטייס עם "תיק" מגיע לכזה צוות
וממה שאני זוכר זה היה המפקד/מוביל מס'1 בצוות



לפחות יצא צילום מדהים



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.propbusters.org/hangar/photos/f-16eject.jpg]
_____________________________________


נערך לאחרונה ע"י xnir בתאריך 29-09-2006 בשעה 19:35.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 29-09-2006, 19:38
  שחר אדום שחר אדום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
אולי...
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי xnir שמתחילה ב "[QUOTE=שחר אדום]על פניו , לא..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי xnir
ריסוק F16 ששוה מיליונים בגלל טעות דבילית מול אלפי צופים וסיכון אפשרי של חייהם (רואים בוידאו כמה הוא נמרח קרוב לקהל) לא מספיק חמור?

אני לא מאמין שטייס עם "תיק" מגיע לכזה צוות
וממה שאני זוכר זה היה המפקד/מוביל מס'1 בצוות


לא כל טייס ששובר מטוס - מקורקע. בהסטוריה של ח"א שלנו,למשל, יש כמה בראש הפרמידה ששברו מטוסים בעברם...
בדר"כ ספקטרום העונש נע בין קרקוע זמני, כלא, קנסות גבוהים וכדומה. לא ממהרים להשבית צ"א.

אגב , בהזדמנות זו - יצא לי לעבור על גלריית התמונות שלך. מדהים! נפלא! כל מילה מיותרת.

שחר

עריכה - הצילום שהבאת לא שייך לארוע המדובר. למיטב זכרוני הצילום שייך לארוע קאט מנוע בהמראה (כידוע , ב F16 אין מה לחפש במטוס כשאין מנוע...) , בארוע הלופ הנטישה התבצעה בשלב היציאה מהאנך ( שוב , יתכן ואני טועה. לא בדקתי שוב את פרטי הארוע)

שחר

נערך לאחרונה ע"י שחר אדום בתאריך 29-09-2006 בשעה 19:41.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 29-09-2006, 19:40
צלמית המשתמש של xnir
  xnir xnir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.11.02
הודעות: 5,277
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי שחר אדום שמתחילה ב "אולי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שחר אדום
לא כל טייס ששובר מטוס - מקורקע. בהסטוריה של ח"א שלנו,למשל, יש כמה בראש הפרמידה ששברו מטוסים בעברם...
בדר"כ ספקטרום העונש נע בין קרקוע זמני, כלא, קנסות גבוהים וכדומה. לא ממהרים להשבית צ"א.

אגב , בהזדמנות זו - יצא לי לעבור על גלריית התמונות שלך. מדהים! נפלא! כל מילה מיותרת.

שחר


זהו הצילום מהארוע למיטב זכרוני
ממה שאני זוכר, תחילה סברו שהיה לו קאט מנוע, אבל לאחר מכן נמסר כי הטייס טעה בחישוב והגדרת מד הגובה בתא, סיים את הלופ קרוב מידי לקרקע והפליט ברגע האחרון

יכול להיות שאכן היו שני ארועים ואני מבלבל

הנה:

http://www.f-16.net/news_article968.html



תודה
_____________________________________


נערך לאחרונה ע"י xnir בתאריך 29-09-2006 בשעה 20:08.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 29-09-2006, 20:09
  שחר אדום שחר אדום אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.06
הודעות: 1,049
לא סביר
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי xnir שמתחילה ב "[QUOTE=שחר אדום]לא כל טייס..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי xnir
זהו הצילום מהארוע למיטב זכרוני
ממה שאני זוכר, תחילה סברו שהיה לו קאט מנוע, אבל לאחר מכן נמסר כי הטייס טעה בחישוב והגדרת מד הגובה בתא, סיים את הלופ קרוב מידי לקרקע והפליט ברגע האחרון

יכול להיות שאכן היו שני ארועים ואני מבלבל

היו לי קישורים, אחפש...



תודה


לא סביר. הסיום הטראגי של הלופ לא בא בהפתעה. זה לא שרק ברגע האחרון גילה הטייס שמד הגובה נגמר לו ושאמא אדמה קרובה מהמצופה... נקודת ההחלטה היא בשיא הגובה. כבר שם , טייס מנוסה (וטייס בציפורי הרעם הוא בהחלט מנוסה) , יודע בדיוק אם הלופ יגמר טוב או לא. למיטב זכרוני כך היה גם במקרה זה , הטייס איתר את הבעייה בשלב מוקדם והפליט מוקדם יחסית. אנסה למצוא את סרטו הנטישה באינטרנט.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:22

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר