01-10-2006, 12:30
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
בתור אחד שמטוסים כן עושים לו את זה...
א. התמונה השלישית היא הטובה מכולם (וחוץ מאולי תמונה 1 - גם הטובה היחידה לטעמי)
ב. כמו שרואים - עדיף לצלם מטוסים מונעים במדחף (קשה לקרוא למטוס מונע בטורבו-פרופ - מטוס בוכנה), במהירויות נמוכות יחסית כדי לאפשר מריחה של המדחף.
ג. במצב שכזה יש שיטה למדוד אור... מודדים את האור על גבי העשב (שמחזיר אור כמו אפור 18% - הכיול הסטנדרטי של מחזירי אור) ומקבעים חשיפה (מנואל זה לא קללה!). המטוס יצא בחשיפה הנכונה...
ד. לתמונה 4 היה עושה טוב אם המטוס היה בשני שלי ולא ליד החצי
ה. למה אתה צריך לנסוע עד ירושלים כדי לצלם מטוס ריסוס? יש לך אחד מעל האמבולנס
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
|