לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 09-01-2005, 17:06
צלמית המשתמש של fat fish
  fat fish fat fish אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,616
יצירת אנימציה פשוטה
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי idanamn שמתחילה ב "שחכתי לציין מדובר בתיכנות בשפת סי"

מוגדרת כציור מחדש של האובייקט במיקום חדש בפרקי זמן נתונים.

OK, עכשיו נפשט מעט את העניין.
בהנחה שיש לך פונקציה שמציירת חוליה בודדת בנחש - (drawchain(x,y,c
x - מיקום x על המסך
y - מיקום y על המסך
c - צבע החוליה.

אתה למעשה מבצע לולאה שבתוכה יש השהייה, לאחר השהייה מסויימת (לדוגמה עשירית שנייה), אתה קורא שוב לפונקציה עם אותם פרמטרים מיקומיים ועם פרמטר צבע כצבע המסך (המטרה - מחיקת האובייקט מהמסך, כמובן שיש דרכים אחרות למחוק אובייקטים, זו סתם דוגמה)
לאחר המחיקה אתה שוב קורא לפונקציה על מנת לצייר את החולייה. למעשה, הציור מחדש כל פעם במיקום שונה - מדמה את פעולת האינמציה.

מאחר ומשחק snake פשוט מבוסס על מיקומים קבועים, אתה יכול לייצג את אזור התנועה כמערך דו-מימדי, ואת הנחש מומץ לייצג באמצעות סוג מסויים של רשימה (רשימה מקושרת, מחסנית, מערך וכו...)

בהצלחה.
_____________________________________
[ זיו ]
[ fat fish ]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:07

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר