לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 12-10-2006, 22:09
  U did it U did it אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.06
הודעות: 55
תודה אבל...
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "לדעתי את צריכה להכניס את כל החיילים המנצחים למערך"

לא לא..
זה לא בנוי ככה.
אין "מובי קליפ של מנצחים".
הרעיון הוא שיש על הבמה בכל תא גראפי- מובי קליפ עם שם+אינדקס. מול כל מובי קליפ כזה יש איבר במערך (חד מיימדי!) שמכיל מידע לגבי מצב המובי קליפ= האם הוא איקס או עיגול.

המערך מול הטבלה הגראפית נראה כך:
1 2 3
4 5 6
7 8 9

אחרי כל פעם שנלחץ מובי קליפ, אני בודקת האם יש ניצחון (האם 123 זהים, או 147 וכו......).
אם יש ניצחון - הפונקציה wiener נכנסת לפעולה.
תפקידי הפונקציה: 1. להדפיס בחלון הפלט מי המנצח,
2. לגרום לחיילים המנצחים להבהב.

איך היא יודעת מי החיילים המנצחים? פשוט- הבדיקה אם יש ניצחון נעה על לולאה עבור בדיקת ניצחון בשורה, בעמודה. והאלכסונים בנפרד. כשנמצא נצחון אני שולחת את מס' החיילים המנצחים (נניח מס' 1,2,3) לפונקציה.
בפונקציה הם משמשים שוב כדי לגשת למובי קליפ שלהם- עם השם+אינדקס. (pion1,pion2,pion3).

תחל'ס הבעיה כעת היא באיך אני גורמת להם להבהב- בלי שהמחשב יתבלב מההבהוב..
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 13-10-2006, 00:05
צלמית המשתמש של coolroy
  משתמש זכר coolroy coolroy אינו מחובר  
מנהל פורום פלאש
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
בלולאה קבעת "תנאי" שהוא לא כל כך תנאי...
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי U did it שמתחילה ב "ביקשתי, שבאותה לולאה בה הוא..."

לפי הבדיקה תקבעי מערך של חיילים מנצחים, לדוגמא 1, 4, 7, אז:



קוד:
win_ar = new Array(1, 4, 7)


עכשיו הפונקציה עצמה תהיה מאוד פשוטה, היא תבדוק את שלושת המיקומים שבמערך ותפעיל בהתאם.
נבנה פונקציה של הבהוב, ופונקציה של קריאה להבהוב, נשתמש ב setInterval, פונקציית ההבהוב תראה כך, מאוד פשוטה:



קוד:
function lighter(mvc:MovieClip) { mvc._visible = !mvc._visible }



הפונקצייה שעושה setInterval לפונקציה של ההבהוב בשביל כל מוביקליפ:


קוד:
function mark(mvc:MovieClip) { this[mvc._name + "Int"] = setInterval(lighter, 100, mvc) }



והלולאה עצמה גם תהיה פשוטה (הכנסתי אותה לתוך פונקציה), היא קוראת לפונקצייה שמשתשמת באינטרבלים על מנת לקבל אנימציית הבהוב:




קוד:
function markWinners() { for (i = 0; i < win_ar.length; i++) { mark(this["pion" + win_ar[i]]) } }



לולאה זו בודקת את המערך win_ar, ומהבהבת לפי המספרים שנמצאים בתוכה, את יכולה להוסיף כמה מספרים שתרצי.
אם הסתבכת הכנתי בשבילך קובץ שמדגים את הקוד הנ"ל:

https://2006-uploaded.fresh.co.il/2...13/69734479.fla

נערך לאחרונה ע"י coolroy בתאריך 13-10-2006 בשעה 00:08. סיבה: בילבולציה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 13-10-2006, 00:31
  משתמש זכר DeadNight DeadNight אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.06
הודעות: 150
שלח הודעה דרך MSN אל DeadNight
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי U did it שמתחילה ב "_visible=!_visible - היבהוב.- בעיה עם אופן הכתיבה"

קודם כל, to abort = לבטל.

דבר שני, ActionScript רץ בקצב של שורה בכל פעימת מחשב (שזה מאוד מהיר), ולכן אם את יוצרת לולאה אינסופית על ידי ActionScript, פלאש אוטומטית יזרוק לך הודעת שגיאה וישאל אותך אם לבטל את השימוש בסקריפט (אם לא, המחשב ייתקע).

בשביל להימנע מזה (ולקח לי כמה זמן עד שהגעתי לשיטת העבודה הזו), תוכלי ליצור פריים נוסף ב-MC של החיילים שלך, בו תגרמי להם להחליף מצב _visible, ואחריו עוד מספר פריימים שנראה לך הגיוני בשביל שההבהוב לא יהיה מהיר מדי, כשבפריים האחרון את מפנה (gotoAndPlay) לפריים בו משתנה מצב ה-_visible).
בצורה זו, הסקריפט יבוצע פעם בכמה פריימים (תלוי כמה השהיה תבחרי לתת) שזה הרבה פחות מהדרך הקודמת (ולא תוקע את המחשב).

אם זה עדיין עושה לך בעיות אני אשמח לעזור (אישית אני אוהב לעבוד עם ActionScript בפלאש והצלחתי להגיע איתו לתוצאות ברמה מאוד גבוהה).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 13-10-2006, 08:47
  משתמש זכר DeadNight DeadNight אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.06
הודעות: 150
שלח הודעה דרך MSN אל DeadNight
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "במקרה של הבהוב, לא רצוי ליצור פריימים, אלא לעשות זאת בAS"

איך שאני רואה את זה, בשביל ליצור הבהוב תצטרך לשנות את מצב ה-_visible של ה-MC מספר פעמים. בשביל לגרום לזה לקרות תצטרך להשתמש באינטרבל (לא מומלץ ומיותר לחלוטין במקרה הזה), או לשנות ל-MC מצב _visible פעם בכל כניסה ל-frame (תלוי בכמה fps אתה עובד, ייתכן וזה מהיר מדי), או להשתמש באפשרות של flash ליצור מספר פריימים ב-MC שבהם יהיה הסקריפט שמשנה מצב _visible + השהיה של מספר פריימים כשבפריים האחרון הוא חוזר לשינוי מצב ה-_visivle (עדיף מאינטרבל ומאפשר השהיה לפי טעמו של המתכנת), כאשר אתה שולח את ה-MC הרצויים לפריים הנתון בכדי להתחיל את ההבהוב.

בד"כ כשאני משיב, אני משתדל לבדוק את כל האפשרויות לפתרון, ואז לבחור את האפשרות הטובה ביותר בהתחשב באופי התוצאה המתבקשת.
אם יש דרך שלא חשבתי עליה בבקשה האר את עיני (אני מתכנת המון בפלאש ואשמח ללמוד דרכי עבודה חדשות).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 13-10-2006, 09:14
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
אז אני מאיר את עיניך...
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי DeadNight שמתחילה ב "איך שאני רואה את זה, בשביל..."

ציטוט:
בשביל ליצור הבהוב תצטרך לשנות את מצב ה-_visible של ה-MC מספר פעמים. בשביל לגרום לזה לקרות תצטרך להשתמש באינטרבל (לא מומלץ ומיותר לחלוטין במקרה הזה)
אני לא בטוח אם התכוונת פה לsetInterval כשאמרת "אינטרול" או למילה פשוטה כמשמעה, מפני שהסברתי לקולרוי שsetInterval אינו מתאים כאן וצריך לעבוד עם onEnterFrame.
בכל מקרה, אין הבדל בין enterframe אנימטיבי או תכנותי- זה אותו הדבר.
כך כשאתה מריץ פריימים זה בדיוק כמו להגדיר לו onEnterFrame לכן מבחינת יעילות הפעולה זהה( בשאר הבחינות, הצורה התכנותית עדיפה בהרבה)

ציטוט:
או לשנות ל-MC מצב _visible פעם בכל כניסה ל-frame (תלוי בכמה fps אתה עובד, ייתכן וזה מהיר מדי)
זה ממש לא תלוי FPS שאיתו אתה עובד, אין בעיה להשהות או לעצור enterframe (למען האמת זה דורש הרבה פחות עבודה מלעשות זאת באנימציה).

ציטוט:
או להשתמש באפשרות של flash ליצור מספר פריימים ב-MC שבהם יהיה הסקריפט שמשנה מצב _visible + השהיה של מספר פריימים כשבפריים האחרון הוא חוזר לשינוי מצב ה-_visivle (עדיף מאינטרבל ומאפשר השהיה לפי טעמו של המתכנת), כאשר אתה שולח את ה-MC הרצויים לפריים הנתון בכדי להתחיל את ההבהוב.
האפשרות הגרועה ביותר.
פה אתה סומך לגמרי על אנימציה (לא דבר טוב) וזה דורש ממך לערוך כל מוביקליפ בפני עצמו.
וכמו שאמרתי קודם לכן, אין בעיה לעצור או להשהות onEnterFrame.
בכל מקרה, עדיף בהרבה לעשות פונקציה שאתה מעביר לה ערכים כמו- זמן השהייה וכו'.
(ואגב, מי שפועל בצורה כזאת הוא לא מתכנת)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 13-10-2006, 09:56
  משתמש זכר DeadNight DeadNight אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.06
הודעות: 150
שלח הודעה דרך MSN אל DeadNight
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "אז אני מאיר את עיניך..."

אם היית קורא את ההודעה שלי בעיון, היית רואה שגם אני לא בעד אינטרבל. אני מניתי את הדרכים האפשריות לביצוע.
ציטוט:
זה דורש ממך לערוך כל מוביקליפ בפני עצמו

בוא נראה.. יש לנו איקס, ויש לנו עיגול.. 2 MC בספריה, אותם אנחנו מכפילים על הבמה... כלומר הצורך הרב בעריכת מובי קליפים מסתכם סך הכל ב-2.
ציטוט:
אגב, מי שפועל בצורה כזאת הוא לא מתכנת

אני פועל בצורה כזו ואני לא יוצר אפילו אנימציה אחת, כלומר אני לא אנימטור.
במקרה אני עובד בצוות, בו העורך הגרפי מכין אנימציות למשחק ואני מתכנת את המשחק כך שיעבוד עם כל האנימציות. זה אומר שאני לא מתכנת ?
ציטוט:
זה ממש לא תלוי FPS שאיתו אתה עובד

להזכירך, U did it עובדת עם המדריך הזה ליצירת הבהוב, בו נאמר במפורש שיש להשתמש ב-onEnterFrame, כלומר הפונקציה המודבקת לארוע מתבצעת פעם אחת בכל פריים (בד"כ 20+ פעמים בשנייה, אך כפי שאמרתי תלוי בערך שהמתכנת הציב).
ציטוט:
אין בעיה להשהות או לעצור enterframe (למען האמת זה דורש הרבה פחות עבודה מלעשות זאת באנימציה).

השהיה בתןך onEnterFrame, כלומר לספור מספר פריימים בהם תבוצע ההשהיה ?
הרבה יותר פשוט יהיה לפתוח את ה-MC, להוסיף מספר פריימים ל-timeLine (לחיצה על F5 מספר פעמים) וקביעת keyFrame במקום הרצוי (לחיצה על F6) ולהוסיף 2 שורות קוד
קוד:
this._visible = !this._visible; this.gotoAndPlay(2);

בכדי לא לסבך את U did it עם כל מיני ספירות פריימים למיניהן בתוך הפונקציה של onEnterFrame בכדי ליצור השהייה מלאכותית, הצעתי את הדרך הפשוטה והנגישה ביותר תוך שימוש בשיטה שהיא רצתה לעבוד בה.

אל תהיה נעול על ליצור הכל ב-AS, משום שהשילוב בין AS לבין אנימציה הוא הדרך הטובה ביותר לפתרון בעיות מסויימות.

נערך לאחרונה ע"י DeadNight בתאריך 13-10-2006 בשעה 10:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 13-10-2006, 12:10
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
ככה...
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי DeadNight שמתחילה ב "אם היית קורא את ההודעה שלי..."

ציטוט:
אם היית קורא את ההודעה שלי בעיון, היית רואה שגם אני לא בעד אינטרבל. אני מניתי את הדרכים האפשריות לביצוע.
מוזר שאתה מדבר על "לקרוא בעיון" כשאתה בעצמך לא מבין מה כתבתי.
בשום מקום לא אמרתי שאתה כן היית "בעד" setInterval, רק ניסיתי להבין למה אתה מתכוון כשאתה אומר בעברית "אינטרול", זה הכל. מכיוון שאינטרול, כידוע לך, מייצג הפרשי זמן. (עדיף שלהבא תשמש בשם הפונקציה-"setInterval")

ציטוט:
בוא נראה.. יש לנו איקס, ויש לנו עיגול.. 2 MC בספריה, אותם אנחנו מכפילים על הבמה... כלומר הצורך הרב בעריכת מובי קליפים מסתכם סך הכל ב-2.
ועדיין הפעמיים האלה הם יותר מכלום (שלא נדבר על זה שזה פשוט מיותר ולא "נכון" תכנותית).
וגם כאשר תרצה לשנות את זמן ההשהייה תצטרך לערוך אותם שוב, במקום לשנות מספר קטן בקוד שישפיע על כולם.

ציטוט:
אני פועל בצורה כזו ואני לא יוצר אפילו אנימציה אחת, כלומר אני לא אנימטור.
במקרה אני עובד בצוות, בו העורך הגרפי מכין אנימציות למשחק ואני מתכנת את המשחק כך שיעבוד עם כל האנימציות. זה אומר שאני לא מתכנת ?
בכל פעם שאתה משתמש בפריימים על מנת לבצע פעולה, זו הדרך "האנימטיבית" או "דרך של מעצבים", אם תרצה.
בכל מקרה, לרגע לא חשבתי לשפוט אותך או להצהיר "שאתה לא מתכנת", זה לא ממש מעניין אותי.
בסך הכל הגבתי לכתב שהיה בסוגריים- (עדיף מאינטרבל ומאפשר השהיה לפי טעמו של המתכנת)
ומה שהתכוונתי זה ברגע שאתה עובד עם פריימים זה כבר לא "טעמו של המתכנת" אלא "טעמו של המעצב\אנימטור".

ציטוט:
להזכירך, U did it עובדת עם המדריך הזה ליצירת הבהוב, בו נאמר במפורש שיש להשתמש ב-onEnterFrame, כלומר הפונקציה המודבקת לארוע מתבצעת פעם אחת בכל פריים (בד"כ 20+ פעמים בשנייה, אך כפי שאמרתי תלוי בערך שהמתכנת הציב).
אני יודע בדיוק מה כתוב שם, אחרי הכל, אני הו זה שכתב את זה (זה אני בכינוי הקודם שלי).
לא כתוב שם במפורש להשתמש בenterframe, רק השתמשתי בזה על מנת להסביר את הקוד עצמו שהוא השורה הקטנה והפשוטה
_visible=!_visible.
ובכל מקרה, גם במקרה שלה זה נכון לעבוד עם enterframe (כמה פעמים לחזור?) אבל זה לא אומר שאי אפשר להשהות בעזרת קאונטר או delete את הenterframe כשצריך. כך שבסופו של דבר זה לא תלוי בfps.

ציטוט:
השהיה בתןך onEnterFrame, כלומר לספור מספר פריימים בהם תבוצע ההשהיה ?
הרבה יותר פשוט יהיה לפתוח את ה-MC, להוסיף מספר פריימים ל-timeLine (לחיצה על F5 מספר פעמים) וקביעת keyFrame במקום הרצוי (לחיצה על F6) ולהוסיף 2 שורות קוד

לא, זה לא יותר פשוט וזה הרבה פחות גמיש.

ציטוט:
בכדי לא לסבך את U did it עם כל מיני ספירות פריימים למיניהן בתוך הפונקציה של onEnterFrame בכדי ליצור השהייה מלאכותית, הצעתי את הדרך הפשוטה והנגישה ביותר תוך שימוש בשיטה שהיא רצתה לעבוד בה.

אל תהיה נעול על ליצור הכל ב-AS, משום שהשילוב בין AS לבין אנימציה הוא הדרך הטובה ביותר לפתרון בעיות מסויימות.

זה לא מסבך והמטרה של הפורום הזה היא ללמד לכתוב נכון, ולא בצורה עקומה כמו שאתה מציע.
אין שום ספירת פריימים, רק קאונטר הכי בסיסי.
וזה בדיוק להפך, מה שאתה עושה זו "השהייה מלאכותית", היא מתבססת על פריימים.
מה שאני עושה זו "השהייה טהורה", שמתבססת על תכנות מדוייק - הרבה יותר אמין.
אתה הכתבת לה את הדרך, היא לא בחרה בה. ותאמין לי שיש ל U did it מספיק ידע ורצון ללמוד (על פי מה שראיתי בימים האחרונים) כדי להבין ולהצליח בדרך "הנכונה" לביצוע הפעולה המבוקשת.

אני לא נעול, לכן אמרתי עוד בהתחלה - "מה שאפשר לעשות בתכנות, עשה בתכנות"
האנימציה מגיעה היכן שאין אפשרות לבצע פעולה בתכנות- כמו סליידים יפים, הברקות וכל מה שקשור לפן העיצובי.
אמרת שאתה רוצה ללמוד, אבל אתה מתנהג כאילו הידע כבר אצלך.
כדאי שתומר את הדברים שכיוונת אלי לעצמך- אל תנעל.

סוף שבוע נעים
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 15-10-2006, 00:16
  U did it U did it אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.06
הודעות: 55
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "חחח... את לא צריכה להתנצל או משהו :)"

מממ.. אני חושבת שכרגע מה שחסר זו השהיה.

כמו שאמרת- הכנסתי את המספר האינדקסי של הMC המנצחים למערך.
על המערך הזה אני אמורה לרוץ - ולגרום לMCים שלו להבהב...
הנה הקוד של הפונקציה של "הכרזה על מנצחים" בנתיים:

קוד:
wiener = function(tor,x,y,z){ win_ar = new Array(x, y, z); if (tor){ trace ("עיגול הוא המנצח!"); } else{ trace ("איקס הוא המנצח!"); } //כאן אני רוצה שתיהיה לולאת וואיל:"כל עוד כפתור האיתחול לא נלחץ בצע: for (i=0;i<3;i++){ _root["pion" + win_ar[i]]._visible=!_root["pion" + win_ar[i]]._visible; trace (i); } trace (x+","+y+","+z); };


אני יודעת שזה עובד- כי כשאני עושה (כמו פה) את הפעולה פעם אחת- הMC אכן מפסיקים מפעולתם.. אם אני עושה עוד כמה פעמים את הפעולה- אי אפשר לראות את ההבהוב כי זה נעשה מהר מידי.
בטוח לי שהחזרת ההופעה שלהם מתבצעת אם אותה פקודה מישום ששמתי פקודה כזו על לחצן האיתחול- וזה אכן מתאתחל למצב "נראה".

אחרי שנסיים עם עניין ההיבהוב, יכל להיות שאעלה עוד בעיה - אבל היא רק ענין של "באג" שלי- כך שאני עוד רוצה לחפש אותו בעצמי..

לילה טוב...

נ.ב.
יש מצב שלולאת while כמו שציינתי בקוד יכולה לגרום למחשב להתקע, כי במידה מסויימת היא אין סופית?

נערך לאחרונה ע"י U did it בתאריך 15-10-2006 בשעה 00:30.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 15-10-2006, 19:03
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
תראי, אני הייתי עושה זאת כך...
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי U did it שמתחילה ב "מממ.. אני חושבת שכרגע מה שחסר..."

קוד:
win(true, aClips, 5); function win(bType, aWinners, nBlinkDelay){ if(bType){ trace ("[O] wins"); } else{ trace ("[X] wins"); } blink(a, 5); } function blink(aWinners, nBlinkDelay){ for(var i=0; i<aWinners.length; i++){ aWinners[i].counter = 1; aWinners[i].onEnterFrame = function(){ if(this.counter >= nBlinkDelay){ this._visible = !this._visible; this.counter = 1; } this.counter++; } } }




חילקתי את זה לשתי פונקציות (יותר גמיש), לכל פונקציה יש את התפקיד שלה, והם מתקשרות בניהם, ככה אני בונה את הקודים שלי.
כך את יכולה להוסיף ולשנות דברים בקלות בפעולות ספציפיות בלי צורך לזכור את המקום שבו היא מתבעצת.

הסבר (דוגמה):
בשורה הראשונה מתבצעת הקריאה לפונקציה, הפונקציה מקבלת ערך בוליאני (מי ניצח), מערך של הקליפים המנצחים וערך שמגדיר את הפרשי הזמן בין הבהוב להבהוב.
בפונקציה עצמה יש התניה פשוטה שבודקת מי ניצח, בדיוק כמו בתחילת הפונקציה שלך(הנחתי שיש עוד דברים שאת מבצעת שם, חוץ מהדפסת ערכים, שהסרת לצורך הדוגמה. אם לא, אין טעם בפונקציה win, תשתמשי רק בפונקציה blink ).
לאחר ההתניה, הפונקציה win מבצעת קריאה לפונקציה blink עם הערכים הנוספים שהעברנו לה.
כפי שאת יכולה לראות, הפונקציה blink משתמשת בלולאת for כדי לרוץ על מערך המנצחים.
בתוך הלולאה, הפונקציה מצמידה קאונטר לכל אחד מהקליפים (משמש לשם ביצוע ההשהייה) כמו גם איבנט onEnterFrame.
בתוך האיבנט הפונקציה מבצעת התניה שבודקת האם הקאונטר גדול או שווה לערך ההשהייה שהעברנו לה. אם לא, הפונקציה מוסיפה לקאונטר אחד וחוזרת שוב לבצע את ההתניה. אם כן, היא מעלימה\מחזירה את האובייקט ומאתחלת את המשתנה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 15-10-2006, 19:32
  U did it U did it אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.06
הודעות: 55
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "תראי, אני הייתי עושה זאת כך..."

אין צורך בפונקציה הראשונה - של הדפסת המנצח כי זה כל מה שהיה שם, לא הסרתי כלום. (זה היה כדי לוודא שבאמת המחשב עדיין "אוחז ראש" ).

הפונקציה השניה והקאונטר:
בעצם, הפונקציה השניה היא פונקצית ההיבהוב שרציתי- הפעם בדרך ההשהיה התיכנותית, כאשר אני קובעת את שהות ההמתנה בין ביצוע לביצוע.
ההבדל בנין שיטת הקאונטר ושיטת האון אנטר פריים היא שבשיטה של כניסה לפריים הביצוע תלוי במהירות הFPS, ואילו בשיטת הקאונטר אין תלות בזה -והמתכנת הוא השולט.
הבנתי נכון את ההבדלים בניהם?
השתמשתי כבר בשיטה של "און אנטר פריים", עד כמה ההבדל בין השיטות עקרוני?

אתה שלחת מערך שלם אל הפונקציה בעוד שאני שלחתי את המנצחים- מה עדיף ולמה?

תודה על התגובה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:37

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר