13-10-2006, 12:10
|
|
|
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
|
|
ככה...
ציטוט:
אם היית קורא את ההודעה שלי בעיון, היית רואה שגם אני לא בעד אינטרבל. אני מניתי את הדרכים האפשריות לביצוע.
|
מוזר שאתה מדבר על "לקרוא בעיון" כשאתה בעצמך לא מבין מה כתבתי.
בשום מקום לא אמרתי שאתה כן היית "בעד" setInterval, רק ניסיתי להבין למה אתה מתכוון כשאתה אומר בעברית "אינטרול", זה הכל. מכיוון שאינטרול, כידוע לך, מייצג הפרשי זמן. (עדיף שלהבא תשמש בשם הפונקציה-"setInterval")
ציטוט:
בוא נראה.. יש לנו איקס, ויש לנו עיגול.. 2 MC בספריה, אותם אנחנו מכפילים על הבמה... כלומר הצורך הרב בעריכת מובי קליפים מסתכם סך הכל ב-2.
|
ועדיין הפעמיים האלה הם יותר מכלום (שלא נדבר על זה שזה פשוט מיותר ולא "נכון" תכנותית).
וגם כאשר תרצה לשנות את זמן ההשהייה תצטרך לערוך אותם שוב, במקום לשנות מספר קטן בקוד שישפיע על כולם.
ציטוט:
אני פועל בצורה כזו ואני לא יוצר אפילו אנימציה אחת, כלומר אני לא אנימטור.
במקרה אני עובד בצוות, בו העורך הגרפי מכין אנימציות למשחק ואני מתכנת את המשחק כך שיעבוד עם כל האנימציות. זה אומר שאני לא מתכנת ?
|
בכל פעם שאתה משתמש בפריימים על מנת לבצע פעולה, זו הדרך "האנימטיבית" או "דרך של מעצבים", אם תרצה.
בכל מקרה, לרגע לא חשבתי לשפוט אותך או להצהיר "שאתה לא מתכנת", זה לא ממש מעניין אותי.
בסך הכל הגבתי לכתב שהיה בסוגריים- (עדיף מאינטרבל ומאפשר השהיה לפי טעמו של המתכנת)
ומה שהתכוונתי זה ברגע שאתה עובד עם פריימים זה כבר לא "טעמו של המתכנת" אלא "טעמו של המעצב\אנימטור".
ציטוט:
להזכירך, U did it עובדת עם המדריך הזה ליצירת הבהוב, בו נאמר במפורש שיש להשתמש ב-onEnterFrame, כלומר הפונקציה המודבקת לארוע מתבצעת פעם אחת בכל פריים (בד"כ 20+ פעמים בשנייה, אך כפי שאמרתי תלוי בערך שהמתכנת הציב).
|
אני יודע בדיוק מה כתוב שם, אחרי הכל, אני הו זה שכתב את זה (זה אני בכינוי הקודם שלי).
לא כתוב שם במפורש להשתמש בenterframe, רק השתמשתי בזה על מנת להסביר את הקוד עצמו שהוא השורה הקטנה והפשוטה
_visible=!_visible.
ובכל מקרה, גם במקרה שלה זה נכון לעבוד עם enterframe (כמה פעמים לחזור?) אבל זה לא אומר שאי אפשר להשהות בעזרת קאונטר או delete את הenterframe כשצריך. כך שבסופו של דבר זה לא תלוי בfps.
ציטוט:
השהיה בתןך onEnterFrame, כלומר לספור מספר פריימים בהם תבוצע ההשהיה ?
הרבה יותר פשוט יהיה לפתוח את ה-MC, להוסיף מספר פריימים ל-timeLine (לחיצה על F5 מספר פעמים) וקביעת keyFrame במקום הרצוי (לחיצה על F6) ולהוסיף 2 שורות קוד
|
לא, זה לא יותר פשוט וזה הרבה פחות גמיש.
ציטוט:
בכדי לא לסבך את U did it עם כל מיני ספירות פריימים למיניהן בתוך הפונקציה של onEnterFrame בכדי ליצור השהייה מלאכותית, הצעתי את הדרך הפשוטה והנגישה ביותר תוך שימוש בשיטה שהיא רצתה לעבוד בה.
אל תהיה נעול על ליצור הכל ב-AS, משום שהשילוב בין AS לבין אנימציה הוא הדרך הטובה ביותר לפתרון בעיות מסויימות.
|
זה לא מסבך והמטרה של הפורום הזה היא ללמד לכתוב נכון, ולא בצורה עקומה כמו שאתה מציע.
אין שום ספירת פריימים, רק קאונטר הכי בסיסי.
וזה בדיוק להפך, מה שאתה עושה זו "השהייה מלאכותית", היא מתבססת על פריימים.
מה שאני עושה זו "השהייה טהורה", שמתבססת על תכנות מדוייק - הרבה יותר אמין.
אתה הכתבת לה את הדרך, היא לא בחרה בה. ותאמין לי שיש ל U did it מספיק ידע ורצון ללמוד (על פי מה שראיתי בימים האחרונים) כדי להבין ולהצליח בדרך "הנכונה" לביצוע הפעולה המבוקשת.
אני לא נעול, לכן אמרתי עוד בהתחלה - "מה שאפשר לעשות בתכנות, עשה בתכנות"
האנימציה מגיעה היכן שאין אפשרות לבצע פעולה בתכנות- כמו סליידים יפים, הברקות וכל מה שקשור לפן העיצובי.
אמרת שאתה רוצה ללמוד, אבל אתה מתנהג כאילו הידע כבר אצלך.
כדאי שתומר את הדברים שכיוונת אלי לעצמך- אל תנעל.
סוף שבוע נעים
_____________________________________
|