לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 16-10-2006, 15:09
צלמית המשתמש של L-Systems
  משתמש זכר L-Systems L-Systems אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.04.05
הודעות: 599
שלח הודעה דרך ICQ אל L-Systems
שאלה לגבי צרכן ועסק והחלפת מוצר

שלום לפני כמה זמן קניתי כרטיס מסך מהחברה פנדה מחשבים ותקשורת על פי החברה לכול מוצגר מוסג זה יש אחריות של 3 שנים
עכשיו הכרטיס מסך היה אצלי שנה פחות או יותר והמאוורר שעל הכרטיס מסך נשבר נסדק באמצע והפסיק לעבוד אחרי כמה זמן שהוא הפסיק לעבוד הכרטיס מסך נשרף בגלל שלא היה עליו קירור

אני מיצידי כלקוח שלא מבין בעיינין שמעתי רעשים התעלמדתי אחרי כמה זמן המחשב הפסיק לעבוד פתחתי את המחשב ראיתי כרטיס שבור לקחתי אותו ושלחתי לחברה

עכשיו הבעיה מתחילה בחברה אחרי ששלחתי אותו ב 3 לחודש הזה קיבלתי מהחברה תשובה רק ב 16 לחודש הזה
והתשובה שאני מקבל מהם היא קודם כול הסיבה היעקרית זה שאין מדבקת אחריות על הכרטיס מסך
למרות ששלחתי את הטפסים המעידים על הקניה מהם הם לא מסופקים מהם ומוצאים תרוץ שאין מדבקה על הכרטיס

ניסיתי להסביר להם שיש מצב שהמדבקה התיבשה נפלה או משהו עם הזמן הם מצידים לא רצו לשמוע על זה ודבר שני הוא אמר לי שבגלל שהמאוורר סדוק זה אשמתי עכשיו איך זו אשמתי שהמאוורר נשבר אני לא מבין אני סך הכל הוצאתי את הכרטיס רק אחרי שזה נשבר בכל מקרה לא רוצים להחליף לי את הכרטיס מסך

וגם מתי שהוא דיבר איתי במהלך וויכוח איתו הוא פשוט ניתק לי בפנים עכשיו השאלה שלי מה אני עושה עם זה הכרטיס עלה לי בזמנו 950 שקל משהו כזה ואין לי כסף ורצון גדול לקנות חדש אם הם מצידים פשוט לא מספקים לי את הישרות המגיע לי ואני יוצא כמו תמיד פראייר
מה אני עושה מישהו יודע?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 17-10-2006, 22:24
  rany rany אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.09.03
הודעות: 435
למדבקה יש תפקיד מרכזי בכל הסיפור
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי L-Systems שמתחילה ב "תודה אבל העיניין הוא"

ומדוע ?
כי על כרטיס המסך אין אפשרות להטביע מספר סידורי ולכן תפקיד המדבקה להוות את הממשק שבין הכרטיס הספציפי לתעודת האחריות הספציפית.
תופעה ידועה על כרטיסים אלקטרונים ללא יכולת זיהוי חד ערכי.
לכן גם דאגו לציין זאת על גבי כתב האחריות שמהווה חלק בלתי נפרד מהחוזה.
בשלב זה קשה לטעון כנגד החברה שכן לא הסתירה מידע ולא עשתה מעשה רמיה.
אתה היתה חייב לקרוא כראוי את תנאי האחריות ולפעול לפי התנאים.
לגבי מדבקה שהתייבשה ונפלה - סביר שיקרה אבל המדבקה לא נעלמת ממארז המחשב, פשוט אין לה לאן. חפש את המדבקה . דרך אגב - נדיר שמדבקות יפלו.
בכל אופן, גש לחברה אישית, יחד עם הכרטיס, הסבר למנהל את הבעיה , הסבר לו שבתום לב לא שמרת על המדבקה, תגיע עם המחשב עצמו והחברה לבד תוכל לבדוק איזה כרטיס מסך היה מורכב. אני בטוח שתוכל להציל חלק מכספך.
חברת פנדה ידועה כחברה אמינה בדרך כלל ואני בטוח שימצאו את שביל הזהב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 18-10-2006, 08:34
  _ED_ _ED_ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
זה בסדר לוותר, אבל בכל זאת :
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי L-Systems שמתחילה ב "תודה וייתרתי קניתי כרטיס אחר"

רכשת כרטיס. אופיה של מדבקה הוא שהיא נופלת. לכן יש מסמכי אחריות נוספים.

לתלות את חוסר השירות במדבקה זה שירות רע מאוד, לגישתי.

אני מאמין שבהליך משפטי קצר ניתן להשיג אחת משתי התוצאות הבאות:
1. רצון של החברה להתפשר באמצעות שליחת כרטיס מסך חדש (להם הוא הרי עולה גרושים - הרבה פחות מהוצאות המשפט)

2. פס"ד כועס של השופט שלא יאהב חברה שמתעסקת "במדבקות" במקום בשירות.
עם כל הכבוד, הכרטיס יכול היה להגיע ללא המדבקה, ניתן היה להתקין לך אותו באופן כזה שהמדבקה תיפול וכו'.

יחד עם זאת, בבית משפט כמו בבית משפט אתה יודע מה מצבך בכניסה, אתה לעולם לא יודע מה יקרה בסוף... לכן, גם לוותר זה בסדר.
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:29

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר