לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה    ברוכים הבאים לפורום צילום!!!       אוסף אתגרי הצילום של כל הזמנים   מצגת-סרטון ישראל 3 מוכנה כעת להפצה, לצפייה לחצו כאן חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > צילום סטילס ווידאו
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 12-01-2005, 15:58
צלמית המשתמש של charly
  charly charly אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 3,418
היופי הוא בעיני המתבונן.....
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי rotem-e שמתחילה ב "קודם כל"

לפני שאני מתחיל להסחף אדגיש קודם שהתמונה הראשונה יפה בעיני.
כעת צריך לשבור כמה מיתוסים.
הרבה מהמבקרים (כותבי הביקורת) כאן, מעירים על חוסר סימטריה, על אופק לא מאוזן, על תיקוני פוטושופ נדרשים ועוד המון הערות דומות. הרבה מהערות האלה די מרגיזות אותי בתדירות גבוהה.
יש כל מיני כללים בצילום כמו כלל שלושת הצבעים (במיוחד בתמונות נוף), כלל של חלוקת אוביקטים בפורורציות לעומת המסגרת, כלל שווי המשקל (העין צריכה להמשך באופן שווה לכל ה frame) וכדומה.

אני מבקש להדגיש שאני אישית שונא כללים, שונא סימטריה ועוד יותר שונא איזון.
זה לא אומר שאני שונא תמונות מאוזנות או סימטריות.
אני אוהב מאוד תמונות טובות והמושג תמונה טובה הוא מושג ערכי שאותו נותן המסתכל בהערכה אישית.
ראיתי כבר תמונות מטושטשות ומרוחות שהיו חגיגה לעיניים וראיתי גם תמונות חדות וברורות שהיו בושה לצלם (וחלקן אפילו זכה לשבחים מבין החברים והצופים).
תמונה טובה צריכה להעביר סיפור שבו המתבונן יצליח להבין למה התכוון המשורר (או הצלם במקרה זה) וככל שהמתבונן יצליח לראות, להבחין ולחוש את מה שהצלם ביקש להעביר, ככה התמונות תחשבנה יותר מוצלחות.
תמונות מטיולים (נוף) הן בדרך כלל התמונות הפשוטות ביותר הניתנות להבנה ולהעברת תחושות (הייתי במדבר, ראיתי גמל, הנה התמונה.....).
תמונות אבסטרקטיות (מופשטות) הן הקשות להבנה, קשות להזדהות ועל כן הן כנראה מצמצמות את הקהל שמתרגש מיופין (בדיוק כפי שקהל בתערוכת ציורים מתקשה להתרגש מול מכנסיו של האומן התלויים על הקיר וצבועים בצבע חום ירקרק). זה כמובן לא אומר שתמונה אבסטרקטית היא פחות טובה.
תמונות אבסטרקטיות באות לידי ביטוי בדרך כלל בצילום קונסטרוקציות (מבנים) ארכיטקטוניים. ככל שהאוביקטים יותר ממוקדים (חלון, דלת, משקוף, קטע קיר) כך הם קשים יותר להזדהות. יש כמובן גם תמונות משוגעות כמו צילומים של השתקפות מנייר כסף או צילומים דרך זגוגית מעוותת, כל אחד והתחביבים שלו.

שנים רבות למדו התלמידים בבתי הספר את השירים הקלילים של ביאליק (זוכרים, משוררנו הלאומי) על בסיס המחשבה שמשורר בסדר גודל כזה תמיד מתכוון בשיריו להעיר חלק מערגת העם למכורתו והתלמידים התבקשו לכתוב חיבורים בנוסח "למה התכוון המשורר...." ורק בשנים האחרונות הסכים משרד החינוך להתפשר על כך שרעייתו של ביאליק הייתה כלפתה רצינית והוא פשוט כתב לאהובתו שהחזיק מהצד.
לדעתי, ככה זה גם בתמונות. אפשר לחפש עומק (למה התכוון המשורר..) ואפשר סתם להנות מהם.

התמונה הראשונה מצליחה להעביר לנו תחושה של רחוב (שכולנו כמעט מכירים) ברגע מסויים (הנצחת הרגע) כאשר במרכזה נמצא ליצן ירוק שהוא כנראה הסיבה לצילום התמונה ופרסומה. יש לשער (ויתכן ואני טועה) שהקונטרס בין צלם בולט במוזריותו לבין רחוב של בתי קפה ומסעדות (מראה בנאלי באיזור) הוא שמשך תשומת ליבו של הצלם.
אני בטוח שאם היו שם עוד עשרה צלמים היינו מקבלים עשרה תצלומים שונים לחלוטין שבחלקם הפורפורציות היו משתנות, המשקל היה שונה (בחלק הליצן היה במרכז, בחלק הוא היה באחד הצדדים, במיעוט הוא היה נצפה מלמטה ובחלקן הוא היה נצפה מלמעלה) וכך גם זוויות הצילום.

אני מקווה שלא ניפחתי לכם את השכל יותר מידי, שכן, כל זה נכתב מתוך מגמה להגיד בסופו של דבר שאני אהבתי את התמונה הראשונה של הליצן הירוק בנחלת בנימין
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אנחנו עושים היום את המחר
מחר אנחנו נעשה את האתמול


נערך לאחרונה ע"י charly בתאריך 12-01-2005 בשעה 16:04.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 17-01-2005, 14:13
  Boss11 Boss11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.01.04
הודעות: 4,378
שלח הודעה דרך MSN אל Boss11
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי charly שמתחילה ב "היופי הוא בעיני המתבונן....."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי charly
לפני שאני מתחיל להסחף אדגיש קודם שהתמונה הראשונה יפה בעיני.
כעת צריך לשבור כמה מיתוסים.
הרבה מהמבקרים (כותבי הביקורת) כאן, מעירים על חוסר סימטריה, על אופק לא מאוזן, על תיקוני פוטושופ נדרשים ועוד המון הערות דומות. הרבה מהערות האלה די מרגיזות אותי בתדירות גבוהה.
יש כל מיני כללים בצילום כמו כלל שלושת הצבעים (במיוחד בתמונות נוף), כלל של חלוקת אוביקטים בפורורציות לעומת המסגרת, כלל שווי המשקל (העין צריכה להמשך באופן שווה לכל ה frame) וכדומה.

אני מבקש להדגיש שאני אישית שונא כללים, שונא סימטריה ועוד יותר שונא איזון.
זה לא אומר שאני שונא תמונות מאוזנות או סימטריות.
אני אוהב מאוד תמונות טובות והמושג תמונה טובה הוא מושג ערכי שאותו נותן המסתכל בהערכה אישית.
ראיתי כבר תמונות מטושטשות ומרוחות שהיו חגיגה לעיניים וראיתי גם תמונות חדות וברורות שהיו בושה לצלם (וחלקן אפילו זכה לשבחים מבין החברים והצופים).
תמונה טובה צריכה להעביר סיפור שבו המתבונן יצליח להבין למה התכוון המשורר (או הצלם במקרה זה) וככל שהמתבונן יצליח לראות, להבחין ולחוש את מה שהצלם ביקש להעביר, ככה התמונות תחשבנה יותר מוצלחות.
תמונות מטיולים (נוף) הן בדרך כלל התמונות הפשוטות ביותר הניתנות להבנה ולהעברת תחושות (הייתי במדבר, ראיתי גמל, הנה התמונה.....).
תמונות אבסטרקטיות (מופשטות) הן הקשות להבנה, קשות להזדהות ועל כן הן כנראה מצמצמות את הקהל שמתרגש מיופין (בדיוק כפי שקהל בתערוכת ציורים מתקשה להתרגש מול מכנסיו של האומן התלויים על הקיר וצבועים בצבע חום ירקרק). זה כמובן לא אומר שתמונה אבסטרקטית היא פחות טובה.
תמונות אבסטרקטיות באות לידי ביטוי בדרך כלל בצילום קונסטרוקציות (מבנים) ארכיטקטוניים. ככל שהאוביקטים יותר ממוקדים (חלון, דלת, משקוף, קטע קיר) כך הם קשים יותר להזדהות. יש כמובן גם תמונות משוגעות כמו צילומים של השתקפות מנייר כסף או צילומים דרך זגוגית מעוותת, כל אחד והתחביבים שלו.

שנים רבות למדו התלמידים בבתי הספר את השירים הקלילים של ביאליק (זוכרים, משוררנו הלאומי) על בסיס המחשבה שמשורר בסדר גודל כזה תמיד מתכוון בשיריו להעיר חלק מערגת העם למכורתו והתלמידים התבקשו לכתוב חיבורים בנוסח "למה התכוון המשורר...." ורק בשנים האחרונות הסכים משרד החינוך להתפשר על כך שרעייתו של ביאליק הייתה כלפתה רצינית והוא פשוט כתב לאהובתו שהחזיק מהצד.
לדעתי, ככה זה גם בתמונות. אפשר לחפש עומק (למה התכוון המשורר..) ואפשר סתם להנות מהם.

התמונה הראשונה מצליחה להעביר לנו תחושה של רחוב (שכולנו כמעט מכירים) ברגע מסויים (הנצחת הרגע) כאשר במרכזה נמצא ליצן ירוק שהוא כנראה הסיבה לצילום התמונה ופרסומה. יש לשער (ויתכן ואני טועה) שהקונטרס בין צלם בולט במוזריותו לבין רחוב של בתי קפה ומסעדות (מראה בנאלי באיזור) הוא שמשך תשומת ליבו של הצלם.
אני בטוח שאם היו שם עוד עשרה צלמים היינו מקבלים עשרה תצלומים שונים לחלוטין שבחלקם הפורפורציות היו משתנות, המשקל היה שונה (בחלק הליצן היה במרכז, בחלק הוא היה באחד הצדדים, במיעוט הוא היה נצפה מלמטה ובחלקן הוא היה נצפה מלמעלה) וכך גם זוויות הצילום.

אני מקווה שלא ניפחתי לכם את השכל יותר מידי, שכן, כל זה נכתב מתוך מגמה להגיד בסופו של דבר שאני אהבתי את התמונה הראשונה של הליצן הירוק בנחלת בנימין


וואלה אני איתך !!

האמת שזה מאוד מעצבן .
לכן אני הפסקתי להעלות תמונות לפורום. כל דבר שמעלים אף פעם לא תצא תמונה שלא יהיה לאף אחד מה להגיד. אם יהיה משהו שלא יהיה מה להגיד יהיה שיא.

סתם דבר מעצבן ולכן אני מעדיף לחוות דעה על תמונות שאני רואה בפורום.

אני אישית אוהב לצלם הFREME יותר סגור. אז הייתי מצלם את הליצן קצת יותר מקרוב ופחות שיראו את כל המסעדה בשביל שהוא יהיה קצת בולט.

אני לא ממש אוהב לצלם עצמים עם FREME פתוח מדיי.

אני אהבתי את התמונות שלך. תמיד יש מה לשנות וכל אחד רואה את הדברים בטעם שונה..

תמונות חמודות.

אני מקווה גם לצלם בS5000 שלי ולצלם כאלה תמונות.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 17-01-2005, 14:14
  Boss11 Boss11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.01.04
הודעות: 4,378
שלח הודעה דרך MSN אל Boss11
אני איתך charly
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי charly שמתחילה ב "היופי הוא בעיני המתבונן....."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי charly
לפני שאני מתחיל להסחף אדגיש קודם שהתמונה הראשונה יפה בעיני.
כעת צריך לשבור כמה מיתוסים.
הרבה מהמבקרים (כותבי הביקורת) כאן, מעירים על חוסר סימטריה, על אופק לא מאוזן, על תיקוני פוטושופ נדרשים ועוד המון הערות דומות. הרבה מהערות האלה די מרגיזות אותי בתדירות גבוהה.
יש כל מיני כללים בצילום כמו כלל שלושת הצבעים (במיוחד בתמונות נוף), כלל של חלוקת אוביקטים בפורורציות לעומת המסגרת, כלל שווי המשקל (העין צריכה להמשך באופן שווה לכל ה frame) וכדומה.

אני מבקש להדגיש שאני אישית שונא כללים, שונא סימטריה ועוד יותר שונא איזון.
זה לא אומר שאני שונא תמונות מאוזנות או סימטריות.
אני אוהב מאוד תמונות טובות והמושג תמונה טובה הוא מושג ערכי שאותו נותן המסתכל בהערכה אישית.
ראיתי כבר תמונות מטושטשות ומרוחות שהיו חגיגה לעיניים וראיתי גם תמונות חדות וברורות שהיו בושה לצלם (וחלקן אפילו זכה לשבחים מבין החברים והצופים).
תמונה טובה צריכה להעביר סיפור שבו המתבונן יצליח להבין למה התכוון המשורר (או הצלם במקרה זה) וככל שהמתבונן יצליח לראות, להבחין ולחוש את מה שהצלם ביקש להעביר, ככה התמונות תחשבנה יותר מוצלחות.
תמונות מטיולים (נוף) הן בדרך כלל התמונות הפשוטות ביותר הניתנות להבנה ולהעברת תחושות (הייתי במדבר, ראיתי גמל, הנה התמונה.....).
תמונות אבסטרקטיות (מופשטות) הן הקשות להבנה, קשות להזדהות ועל כן הן כנראה מצמצמות את הקהל שמתרגש מיופין (בדיוק כפי שקהל בתערוכת ציורים מתקשה להתרגש מול מכנסיו של האומן התלויים על הקיר וצבועים בצבע חום ירקרק). זה כמובן לא אומר שתמונה אבסטרקטית היא פחות טובה.
תמונות אבסטרקטיות באות לידי ביטוי בדרך כלל בצילום קונסטרוקציות (מבנים) ארכיטקטוניים. ככל שהאוביקטים יותר ממוקדים (חלון, דלת, משקוף, קטע קיר) כך הם קשים יותר להזדהות. יש כמובן גם תמונות משוגעות כמו צילומים של השתקפות מנייר כסף או צילומים דרך זגוגית מעוותת, כל אחד והתחביבים שלו.

שנים רבות למדו התלמידים בבתי הספר את השירים הקלילים של ביאליק (זוכרים, משוררנו הלאומי) על בסיס המחשבה שמשורר בסדר גודל כזה תמיד מתכוון בשיריו להעיר חלק מערגת העם למכורתו והתלמידים התבקשו לכתוב חיבורים בנוסח "למה התכוון המשורר...." ורק בשנים האחרונות הסכים משרד החינוך להתפשר על כך שרעייתו של ביאליק הייתה כלפתה רצינית והוא פשוט כתב לאהובתו שהחזיק מהצד.
לדעתי, ככה זה גם בתמונות. אפשר לחפש עומק (למה התכוון המשורר..) ואפשר סתם להנות מהם.

התמונה הראשונה מצליחה להעביר לנו תחושה של רחוב (שכולנו כמעט מכירים) ברגע מסויים (הנצחת הרגע) כאשר במרכזה נמצא ליצן ירוק שהוא כנראה הסיבה לצילום התמונה ופרסומה. יש לשער (ויתכן ואני טועה) שהקונטרס בין צלם בולט במוזריותו לבין רחוב של בתי קפה ומסעדות (מראה בנאלי באיזור) הוא שמשך תשומת ליבו של הצלם.
אני בטוח שאם היו שם עוד עשרה צלמים היינו מקבלים עשרה תצלומים שונים לחלוטין שבחלקם הפורפורציות היו משתנות, המשקל היה שונה (בחלק הליצן היה במרכז, בחלק הוא היה באחד הצדדים, במיעוט הוא היה נצפה מלמטה ובחלקן הוא היה נצפה מלמעלה) וכך גם זוויות הצילום.

אני מקווה שלא ניפחתי לכם את השכל יותר מידי, שכן, כל זה נכתב מתוך מגמה להגיד בסופו של דבר שאני אהבתי את התמונה הראשונה של הליצן הירוק בנחלת בנימין

וואלה אני איתך !!

האמת שזה מאוד מעצבן .
לכן אני הפסקתי להעלות תמונות לפורום. כל דבר שמעלים אף פעם לא תצא תמונה שלא יהיה לאף אחד מה להגיד. אם יהיה משהו שלא יהיה מה להגיד יהיה שיא.

סתם דבר מעצבן ולכן אני מעדיף לחוות דעה על תמונות שאני רואה בפורום.

אני אישית אוהב לצלם הFREME יותר סגור. אז הייתי מצלם את הליצן קצת יותר מקרוב ופחות שיראו את כל המסעדה בשביל שהוא יהיה קצת בולט.

אני לא ממש אוהב לצלם עצמים עם FREME פתוח מדיי.

אני אהבתי את התמונות שלך. תמיד יש מה לשנות וכל אחד רואה את הדברים בטעם שונה..

תמונות חמודות.

אני מקווה גם לצלם בS5000 שלי ולצלם כאלה תמונות.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 12-01-2005, 06:41
  rgrg rgrg אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.07.04
הודעות: 3,402
תגובה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ranrt שמתחילה ב "נחלת בנימין ליצן ירוק"

אמנם אין חובה לשים את האובייקט לפי כלל-השלישים... והוא יכול להיות במרכז (אם יש משהו ששובר את המירכוז).
אבל.. התמונה הראשונה עמוסה מאוד והתזמון בצילום הוא מפוספס מעט. לדעתי כדאי ושווה לצלם כמה פעמים כדי להיות בטוחים ב"טיימינג" - כאשר האובייקט פונה לכיוון המצלמה ואז ללחוץ.
כמו כן, האובייקט מתערבב בין האנשים והרקע. לדעתי, אילו האובייקט היה תופס חלק גדול יותר והיית מתקרב מתמקד בליצן עצמו וכמה אנשים בודדים, היית יכול לבנות יופי של קומפוזיציות כאשר קולטים גם חלק מהבעות הפנים של הליצן ושל האנשים.

לגבי התמונה השניה,לדעתי נכון גם כן עניין העומס בתחתית התמונה, כאשר הוא עמוס בפריטים ובניינים ובעץ מצד ימין. היה מקום לדעתי לפריים אנכי ולקלוט רק את הבניינים או אפילו מזווית גבוהה יותר, כדי להקל בעומס הפריטיםבתמונה. אילו היו רק בניינים בתמונה הנושא היה יכול להיות "הישן אל מול החדש".

בסה"כ לשני הצילומים יש פונציאל טוב, רק צריך לדעתי לעבוד טיפה על הקומפוזיציה (בעיקר על עומס הפריטים)
זו דעתי...
_____________________________________
http://photo.fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:52

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר