23-10-2006, 21:34
|
|
|
חבר מתאריך: 16.09.04
הודעות: 20
|
|
גם לי..
גם לי זה קרה
והתלוננתי, אמרתי להם שאני לוקחת חופשים מהצבא רק כדי להגיע מוקדם ולתקן תמכשיר
כבר בפעם השניה שהגעתי למקום התחלתי להשתולל אמרתי להם שאני לא נוגעת בחיים שלי בסליידר..!!
שזה לא הגיוני שאחרי שבוע אני צריכה לבוא לתקן את המסך שוב..
אתה יודע מה הם אמרו לי? "מה את רוצה יש לך את המכשיר שנה וחצי"..
אמרתי להם " אז מה אני אמורה להבין מזה, שאחרי שנה וחצי כל המכשירים שלכם מתקלקלים"?!?!
קיצר, לכל מה שהם אמרו לי היתה לי תשובה!
אמרתי להם שאני רוצה להתנתק ולעבור חברה..
הם אמרו לי שאני אמשיך לשלם על המכשיר (תשלום חודשי) אמרתי שאין לי בעיה - העיקר לצאת מהחברה הזו..
(ובאמת התכוונתי לזה)
אבל באמת שצעקתי , והתעצבנתי ביקשתי לדבר עם המנהל (אפילו אבא שלי היה בהלם ממני...)
אז, שלחו אותי לשירות לקוחות, ושם אמרו לי שהם מבטלים לי את ההתחייבות שנשארה לי מהפלאפון שלי
ושאני אקח איזה פלאפון שאני רוצה עם איזה מבצע שאני רוצה
וזיינתי אותם
כי דוד שלי עובד בזק, אז לקחתי מסלול עסקי 3 יעדים חינם עם פלאפון שעולה לי 17 שקל בחודש
הטליט סליידר שהוא אחלה, בנתיים רק הרווחתי מזה..
תעשה להם בלאגן- אתה תצליח!
|