לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 12-01-2005, 19:20
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
לא מדוייק
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Tal53 שמתחילה ב "מיוחד"

ה"הארייר" לא בדיוק נקנה ע"י האמריקאים במלוא מובן המילה. המטוס פותח בבריטניה ע"י הקונצרן BAE Systems, ויוצר בשתי גרסאות עיקריות:
ה Sea Harrier FRS.51 אשר יועד למטרות יירוט, תקיפה ואיסוף מודיעיני, וגרסא משופרת, FA.2.

כחודש לאחר טיסת הבכורה של הארייר הבריטי ראתה חברת McDonnell Douglas (כיום בואינג) את הפוטנציאל שיש למטוס. החברה רכשה את הרשיון לייצורו, ואף ביצעה בו מספר לא קטן של שינויים ופיתוח של גרסאות ייחודיות (שנכנסו לשירות מאוחר יותר גם בחה"א המלכותי הבריטי, וגם במספר חיילות אוויר אחרים), כגון הארייר 2 לתקיפה לילית ודגם משופר, ה GR.5A/7/9.

בשירות המארינס קיבל המטוס את הציון AV-8B.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 12-01-2005, 19:17
צלמית המשתמש של spooler
  spooler spooler אינו מחובר  
מומחה לתעופה ומודיעין
 
חבר מתאריך: 08.01.03
הודעות: 1,177
שלח הודעה דרך MSN אל spooler
מה שהכי משעשע במטוס הזה, הוא אופן ההתנעה של המנועים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי stealth שמתחילה ב "חידה אוירית"

מערכת ההתנעה הראשונה של המטוס היתה מורכבת ממטען פירוטכני שהיה ממוקם באמצע כונס האוויר,
המטען היה מופעל באופן ידני ע"י אנשי צוות הקרקע, ברגע שהמטענים הופעלו או יותר נכון נשרפו הם סובבו טורבינת התנעה שהיתה מכניסה את המנוע למצב עבודה.

כתוצאה מההצתה של המטען היה מתמר עשן סמיך מהמנועים שנראה כאילו המנועים עולים באש.

מאוחר יותר השתמשו בהצתה חשמלית שהיתה מופעלת ע"י הטייס ולא היתה מיצרת עשן סמיך.

לדעתי הגרסה של המטוס בחידה היא B-57B ולא ה-E


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 14-01-2005, 17:14
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
לא בדיוק
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי ohadbx שמתחילה ב "התחכמות אמריקאית"

בארה"ב מקובל שכל מערכת שנכנסת לשרות (ומטוסים בריטיים הם לא החיה היחידה מחו"ל בשרות - למשל טילי פופאי ועוד שלנו) - חייבת להיות מיוצרת בארה"ב. כך למשל את טילי הפופאי מייצרת ברשיון חברת לוקהיד.

עד כמה שאני יודע - זה לא חייב להיות ייצור מלא של המערכת והם יכולים לשלב חלקים שיוצרו בחו"ל.

לגבי השמות והכינויים - כל חיל יש לו את ההרגל הזה - למשל אצלנו כל מטוס מקבל שם עברי. בארה"ב לכל דגם יש קוד שמציין את תכונותיו F למטוסי קרב, B מפציצים וכו'. גם פצצות וציוד אלקטרוניקה מסומנים כנ"ל.

יש אתר אינטרנט שמפרט את כל הסימונים - ממדפסות ועד למצלמות מודיעין דרך כל מה שעובר בדרך...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:55

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר