16-11-2006, 22:19
|
|
|
חבר מתאריך: 22.06.06
הודעות: 1,120
|
|
הערה קטנה
ציטוט:
גם בצו ראשון וגם אחרי הגיוס אני חושב שאפשר להגיש טופס 55(יש כמה סוגים של טופס 55) בשביל זה.
בכל אופן.. מה הנתונים שלו... אני מניח הבדל בין נתונים של נהג ומדריך כושר
|
1. טופס 55 הוא טופס העברה שניתן להגיש רק אחרי הגיוס כשאתה בתפקיד מסוים/יחידה מסוימת. הטופס מאפשר לך לבקש לעבור יחידה, תפקיד, לצאת לקורס וכדומה...
צריך סיבה טובה כדי שיאשרו לך טופס כזה, ובכל מקרה זה המון בירוקרטיה (יכול לקחת מספר חודשים). אחד מהבסיס שלי גם רצה להיות מד"ג או מדריך כושר של קרביים (זה לא אותו דבר אגב) והגיש טופס 55, אך כיוון שהדבר מצריך איתור מוקדם של הצבא כשאתה עוד מלש"ב, הטופס שלו נדחה (ואפילו לא עזר שהוא פסל מקצוע והגיע לקצין מיון בבקו"ם ודיבר איתו), ורוב הסיכויים שאם הוא לא יגיע לתפקיד, טופס 55 לא יעזור לו. אם הוא עוד לא קיבל זימונים למיונים לתפקיד, אז קרוב לוודאי (בעצם בטוח) שלא יציעו לו את זה ככה סתם בבקו"ם.
איך מקבלים מיונים לזה? מבקשים את זה בצו ראשון, זה הכי טוב, נשאר לי רק לקוות בשבילו שהוא הדגיש את ההישגים הספורטיביים שלו בצו ראשון וביקש לעסוק בזה בצבא...
2. אין צורך בנתונים מסוימים בשביל להיות נהג, תיאורתית גם קב"א 46 וגם קב"א 56 יכולים להיות נהגים, מה גם שמדריך כושר של קרביים לא צריך נתונים בשמיים, הוא פשוט צריך כושר טוב (כמובן שיש מבחנים לפני הצבא, חבר שלי מהיישוב הלך לשם ונכשל, זה ממש קשה)
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|