23-11-2006, 21:29
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
|
|
1. באמת העוצמה של התמונה הולכת לאיבוד ב 750 על 500 פיקסלים.
אני אדפיס את זה בענק ואזמין אותך לראות, אני חושב שתקבל הרגשה אחרת
בנוגע לסירה, יש לי פריימים עם הסירה - אבהתי את זו יותר.
יש לי גם את המפל באיזה 20 חשיפות מלמעלה, שרואים רק אותו, חלקים ממנו, כולו... כל מיני וריאציות אבל הם ממש דומים לפריים אחר של המפל שכבר העליתי בסט הראשון.
בתמונה הזו אין עוד מפל מים בחשיפה ארוכה אלא השפחות לים מתוך הצוקים.
הקטע היפה ביותר שלו לדעתי הוא המפגש עם המים והמריחה של כל הבלאגן למטה.
למזלי השמים היו כחולים מאוד עם תפזורת עננים מעניינת שנתנו שידרוג ועניין לפריים משעמם (נניח לו היו רק שמים כחולים בלי שום דבר).
אתה מוזמן לשתף בצילומים שלך מהאיזור, טוב מראה עיניים משמע אזניים.
בנוגע לחלל הריק מצד ימין, לי הוא נותן תחושה של מרחב ואין-סוף (כיאה לים התיכון. שם באמת נגמרת טורקיה ומתחיל הים). עוד משהו מצד ימין שישלים את המסגרת (סגירה) של הפריים לדעתי יפספס את הנקודה הזו. תמונות ממוסגרות יש לי מספיק
2. נו, זה כבר מינימליזם. לצערי זה הכי קרוב שיכלתי לצלם כיוון שהמגדל היה על הר וגם ככה צילמתי עם ה 150 שזה הטלה החזק ביותר שלי.
מה שאני הרגשתי כשראיתי את זה, זה את טיפות הטל שנדבקות אליך כשאתה הולך בעננים. המגדל היה עפוף כולו בתוך סבך הערפל ויצר תמונה שאני לא רגיל לראות פה בארץ. משהו חו"לי...
מכיוון שאין קשר בין המגדל לקרקע, אתה יכול לנחש שהוא בגובה 500 מטר מעל פני הים או 5000. לו אמרתי שטיילתי בהימאליה, זה היה מרשים אותך יותר?
3. כן, אתה צודק. הצילום טכני מדי. נושא בשליש שמאלי, רקע נקי (טקסטורה), פוקוס על הבחורה וצמצם פתוח באורך מוקד גדול (150). בנאלי
4. האמת שפשוט ניסיתי להעביר את הלוק הטורכי. כמו הפורטרטים הסתמיים ממקסיקו.. פשוט לוק אחר שקסם לי באותו הרגע. באמת שאין פה שום אספקט צילומי מדהים ומחדש.
5. תפיסת הרגע. אני מניח שלו רציתי יכלתי לביים את זה או לנסות להוסיף עוד דמויות מהשוק (כגון קונים / רוכלים). לי הפריים דווקא קסם. המאזניים שבדיוק היו שוות, היד הבהירה (מה לעשות, אשכנזי טהור שלא יוצא הרבה לשמש), הרקע שמבודד מצד אחד אבל מראה מזכרות מצד שני... התאורה רכה, אין צללים שמפריעים לעין, הנושא בהחלט חד.
טכנית ותכנית התמונה לדעתי בסדר, אבל זכותך לא לאהוב
תודה על התגובה.
|