09-12-2006, 13:54
|
|
|
חבר מתאריך: 20.08.06
הודעות: 43
|
|
הנקודות הבולטות היותר לדעתי:
"דרישות הלקוח פשטות, מרגיע וממצע."
*אם הלוגו אמור להיות מרגיע, מדוע אות אחת נכנסת בשנייה? אצלי "מרגיע" מתקשר עם "מרווח", לא עם "צפוף"
*איך הצבע האדום מתקשר עם מרגיע? אדום משדר לי דינמיות, השתוללות (ניסית פעם להראות צבע אדום לשור? האם הוא נרגע?) והרבה דברים אחרים שהם ההפך מ"מרגיע"
*לפי דעתי אם ברצונך להשיג פשטות וותר על גופני serif
עבודה נקיה ויפה, המשך כך!
|