11-12-2006, 21:14
|
|
|
חבר מתאריך: 17.09.06
הודעות: 66
|
|
אמממ...YHS
עד כמה שאני יודע,ובכל הפעמים שהטסתי JET, לא משתמשים בRUDDER בפניות ובטח שלא גם בשיוט , ועם אתם מדברים על השתיה במטוס נוסעים זאת אומרת שאת מדברים על מטוסי נוסעים ,זאת אומרת JET, פשוט מחברים את ה-YAW DAMPERכדי למנוע DUCH ROLL והוא עושה את שלו
ב RUDDER ב מטוס עם מנועי סיליון משתמשים רק בהמראה מ ה-VMCG שזה בדרך כלל 60 KNOTS,ואפשר גם לפני כי אותם הדוושות שמפעילות את ה RUDDER לפחות במטוסים שאני מכיר, מפעילות גם את גלגל האף,כמובן שבתנועה מוגבלת,אבל עדיין...,ועד שהמראת.
משתמשים בו גם להמראה עם CROSS WIND, במקרה הזה זה יהיה
AILERON DOWN TO THE WIND כדי שהרוח לא "תרים לך את הכנף" וככלל שהמהירות של המטוס גוברת בהמראה מחזירים את ההגה לאמצע בהדרגה, הגה גובהה כולו פנימה (זאת אומרת הכי למטה שאפשר כאילו, אף למטה) זה כדי להגדיל את ה "מו" שזה החיכוך של הגלגלים עם המסלול וזאת כדי שתיהיה לך יותר שליטה על המטוס על הקרקע בשביל שתוכל "לתקן" את תוצאות הרוח הצולבת, וזה בגלל שבהמראה רגילה נגיד ה "מו" הולך ופוחת עם התעוצה של המטוס מכיוון שהמשקל של המטוס עובר מהגלגלים לכנפים שמתחילות לייצר כוח עילוי, ו עם ה RUDDER אתה מתקן את הסטיות של המטוס בגלל הרוח כאשר המטוס צבר מספיק מהירות כדי ש ה RUDDER יהיה יעיל ,שוב VMCG.
אה כן וגם כמובן שמשתמשים בו בנחיתה!
נערך לאחרונה ע"י LV-ARG בתאריך 11-12-2006 בשעה 21:23.
|