לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 11-12-2006, 22:15
  LV-ARG LV-ARG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.09.06
הודעות: 66
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Roeen שמתחילה ב "איך זה עובד העניין הזה של הטיסות נכנסות?"

שמעת פעם על FLIGHT PLANE?

טוב לפני כל טיסה החברה צריכה למעלות אחד ולהגיש אותו במגדל פיקוח, שם רשומים כל הפרטים של הטיסה: מוען,יעד,שעת הגעה משוערת,כמות הדלק,מספר נוסעים,סוג המטוס,שדות תעופה אלטרנטיבים,שעת יציאה,משך הטיסה,סוג הטיסה (ifr,vfr, commercial,general, etc...) ,מהירות שיוט, גובה שיוט,מסלול טיסה ,כל מכשירי ההצלה שקיימים על המטוס(עם יש) סירות הצלה, EMERGENCY RADIO כגון ELT, קייט הישרדות ומצופים של כל נוסע (כן האלה שהדיילת מראה איך מנפחים בכל טיסה) ואפילו צבעי המטוס!
ועל כל זה חותם הקברניט או ה DISPATCHER, וככה המגדל פיקוח יודע בדיוק "מתי למה וכמה" המטוס מגיע!

ולגבי איך הוא מסדר אותם על המסלולים זה כמובן תלוי ברוח ובכמות התנועה, ועל כל השאר כבר ענה לך ידידינו FERRET
חזרה לפורום
  #7  
ישן 12-12-2006, 10:48
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
הענין עובד פשוט מאד
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Roeen שמתחילה ב "איך זה עובד העניין הזה של הטיסות נכנסות?"

מעבר לזה שבמגדל הפיקוח יודעים על המטוס האמור להיכנס לנחיתה בשעה מסוימת, המטוס יוצר קשר עם הבקרה לקראת כניסה למרחב האווירי ולאחר מכן מועבר למגדל הפיקוח.
כדאי לזכור שכבר בנתיב הכניסה לארץ, עליו יש מספר מטוסים, יש כבר מרחקים סבירים ביניהם, שנוצרו על ידי הבקרים בדרך, כאשר הכניסו את המטוסים לנתיב. כך שבהגיעם לארץ כבר יש מרחקי בטחון בין הנתיבים.

מגדל הפיקוח קובע את המסלול בשימוש ובהתאם לכך נקבע פאטרן ההקפה לנחיתה. המגדל מתזמן את המטוסים ומורה להם על הקטנת המהירות או הגדלת, כדי לייצר מרווחים מתאימים לנחיתה. זה בעיקר כאשר יש משתלבים לנחיתה גם מנתיבים אחרים, לעיתים איטיים יותר (לדוגמה - מטוס סילוני שמגיע ממערב, לנחיתה בבן גוריון ומטוס פרופלור, איטי יותר שמגיע ממזרח. המגדל מתזמן את שני המטוסים כך שיכנסו לנחיתה במרווחים המתאימים, על פי כללי הבטיחות). לעיתים יתן לאחד המטוסים מסלול אחר, כדי לזרז את הפעילות בשדה. לעיתים יש מסלול מסוים למטוסים מהירים המגיעים בגישה ישירה ולמטוסים איטיים המגיעים לנחיתה תוך ביצוע הקפה.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:56

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר