לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 16-12-2006, 13:01
  OmriSoudry OmriSoudry אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.11.04
הודעות: 68
TIME TO FLY - הסדרה

אהלן!

כפי שחלקכם יודעים (ואם לא, עכשיו תדעו), בחודש אוגוסט האחרון הייתי בארה"ב יחד עם עומר אפרת, אלמוג עטר, יונתן פרלמוטר, ערן רגנשטרייף ורועי שר. הסיבה שכולנו היינו שם היא בגדול כדי לעשות רישיון טיס פרטי בארה"ב. המטרות שהיו לכולנו שם:

עומרי (אני) סודרי - בן 18. רישיון טיס פרטי.
עומר אפרת - בן 18. רישיון טיס פרטי.
אלמוג עטר - מכיוון שהוא רק בן 15, אסור לו לעשות רישיון ואסור לו סולו. הוא צבר שעות מודרכות.
רועי שר - כמעט בן 17, אז הוא צבר שעות הדרכה וסולו וחוזר בקרוב על מנת לסיים ולקבל רישיון.
יונתן פרלמוטר - בן 18. עשה טיול מחוף לחוף, סיים הגדר מכשירים, ולאחר מכן נשאר לסיים מסחרי (וסיים!).
ערן רגנשטרייף - בן 16. היה שם גם שנה שעברה וצבר שעות VFR. השנה הוא צבר שעות IFR וסולואים ראשונים.

בכל אופן, על מנת להמחיש לכם כמו שצריך מה זאת אומרת "לעשות רישיון טיסה בארצות הברית" החלטתי שאני מצלם הכל. את הטיסות, את הסולואים, ואת מה שעושים בין לבין. הכל. וזה מה שעשיתי (אפילו שזה עיצבן את כולם להיות מצולמים כל הזמן). מהחומר המצולם ערכתי סדרה של פרקים. לסדרה קוראים TIME TO FLY. הסדרה היא אמיתית לגמרי. כל התקלות, הרגעים בהם בת-אל (המדריכה שלי) נלחצת, וכו'...הכל אמיתי לגמרי.

אבל רגע לפני שהסדרה מתחילה, רציתי לשתף אתכם בדבר הכי גדול ששמתי לב אליו בארה"ב. החופש. חופש מפיקוח, חופש מנקודות דיווח, חופש לטוס כמעט לאן שרוצים ואיך שרוצים. התעופה שם ממש מפותחת יחסית לארץ, ורואים את זה במגוון דרכים:

1) המחירים. כן, אני יודע מה אתם חושבים, עוד פעם הוא יגיד לנו כמה זול שם, אבל בטח אחרי שמחשיבים בזבוזים, טיסות, נסיעות, אוכל, לינה ביטוחים וכו' זה יוצא יקר יותר מבארץ. אז לא. אני מבטיח לכם שלא. אני לא מפרסם כרגע את החישוב הסופי מהסיבה הפשוטה שלא עשיתי את ההסבה בארץ עדין. אבל אני מבטיח לכם שכאשר אני אסיים את ההסבה, אני אפרסם כאן את החישוב המלא.

2) חופש טיסה מוחלט. מה שנקרא "VFR קלאסי". להוציא מפה, למתוח קווים, לחשב מרחקים וזמן, ולטוס! או לחלופין, פשוט להוציא את הGPS, להגיד לו DIRECT LANCASTER AIRPORT ולטוס לשם בגובה שאני בוחר לטוס בו.

3) חופש מפיקוח. נכון, יש פיקוח (ואם מבקשים FLIGHT FOLLOWING אז הוא גם נשאר איתך) אבל היו המון רגעים בהם היינו חופשיים. רגעים שבהם הפקח אומר לך FREQUENCY CHANGE APPROVED ואתה מחליף ל-123.45 כדי לדבר עם עומר וערן שטסים במטוס השני, או סתם מחבר את נגן הMP3 ולשמוע מוזיקה.

4) שדות התעופה. קודם כל, יש שדות תעופה בכל מקום. לאן שאתה לא מסתכל יש שדה תעופה כלשהו, בכל מיני גדלים. לכל שדה תעופה יש PILOT LOUNGE - כל אחד עם ההטבות שלו:
- בפרדריק אתה מקבל בקבוקי מים קרים ועוגיות - חינם.
- בלנקסטר יש לך שולחן ביליארד - חינם.
- ברידינג (שדה התעופה, לא תחנת הכוח :-) ) מביאים לך פרצל (בייגלה גדול) - חינם.
- ובכל אחד מהשדות יש טלוויזיה, מחשב עם אינטרנט וטלפון עם שיחות מקומיות - חינם.

5) "לטוס לאן שרוצים". וזה אפילו כולל את JFK. מסתבר שפרט למחיר על לנחות שם (לקחו לנו 109 דולר בשעות העומס), היה פשוט יותר לטוס לJFK מאשר לארגן טיסה לנתב"ג בארץ. מוזר, הא? אז זהו שלא.

6) הזמן. היינו שם 35 יום, כולל הימים של ההגעה והעזיבה, והספקתי לעשות רישיון. וזה כולל את הימים בהם טיילנו בDC, הימים בהם המטוס לא היה זמין, הימים בהם טיילנו לניו יורק ומפלי הניאגרה, הימים בהם הלכנו לSIX FLAGS, לקולנוע, הימים בהם מזג האוויר לא איפשר טיסה...ובכל זאת כולם הספיקו את מה שהם באו לעשות שם!

7) החוויה. הנופים שרואים שם אין בארץ (וההפך!!), להסתדר חודש ומשהו בדירה בעצמנו, להסתדר עם האנשים בדירה הזו (והיו אחלה אנשים!! באמת!), לגור בארץ זרה...זה תורם המון. בעיקר בגילאים האלה.

זהו, רק רציתי לתת לכם קצת רקע על הטיסה בארצות הברית (וגם לתאר לכם תמונת מצב שבשאיפה תהיה יום אחד במדינת ישראל). נכון, יש להם הרבה שטח, אין להם אויבים שגובלים איתם וכו' - אבל אני לא מנסה לפאר אותם או להכפיש אותנו, רק מתאר לכם איך זה.

5 פרקי הסדרה זמינים עכשיו בגוגל וידאו. הסדרה במקור שוחררה בתכנית של "פרק כל שבוע" בפורום של VATIL (קהילת הטייסים והפקחים של FS2004 - שם אני וחברים שלי הכרנו) אבל אתם תזכו לראות את 5 הפרקים בבת אחת.

פרק 1:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3914513879189988963&hl=en

פרק 2:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7070696038545442092&hl=en

פרק 3:
http://video.google.com/videoplay?docid=-975591231651226729&hl=en

פרק 4:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1723983901573375844&hl=en

פרק 5:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7227990772052845259&hl=en

אלמוג, עומר, רועי, יונתן וערן - אתם מוזמנים להגיב!

צפיה נעימה וחנוכה שמח לכולם!
_____________________________________
עומרי סודרי
פקח טיסה
חיל האוויר

חזרה לפורום
  #6  
ישן 20-12-2006, 16:07
  OmriSoudry OmriSoudry אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.11.04
הודעות: 68
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי שחר אדום שמתחילה ב "אין מילים"

עשיתי חישוב כבר שעלות כל הטיול (טיסות לארה"ב + ביטוחים + אוכל + מגורים + מלאאא בזבוזים מיותרים, כמו למשל פארק שעשועים ומלא שטויות שקניתי + הקורס + כל מה ששכחתי חח) יחד עם עלות הסבה (כולל ללמוד לתיאוריה + אגרות + שיעורי טיסה מודרכים + תעודה רפואית וכו' וכו') יוצא בסופו של דבר:

64,000 ש"ח
אבל תקראו טוב מה מקבלים בתמורה לכסף הזה:

1) רישיון טיסה אמריקאי מלא.
2) רישיון טיסה ישראלי מלא.
3) יכולת להטיס ססנה 152, ססנה 172, וכל מטוס אחר שלמדתם עליו בארה"ב.
4) כ-70 שעות טיסה (בארץ + בארצות הברית).
5) חוויה של פעם בחיים (לטוס בארצות הברית זה הדבר הכי כיף שעשיתי בחיים הקצרים שלי חח).
6) טיול בארצות הברית (הסכום הזה כולל טיסת טיול לניו יורק + טיסה למפלי הניאגרה + פארק שעשועים + טיול בוושינגטון הבירה + מלא שטויות שקניתי לעצמי, כולל אוזניות טיסה ושאר ציוד מטוסים).

והכי חשוב - זה אותו מחיר שהיה משלם אדם שעושה רק רישיון ישראלי מלא בארץ, על ססנה 152, שמסיים אותו תוך כ-50 שעות.

יש שיגידו דברים כמו "כשאתה בארצות הברית אתה לא מקבל משכורת בעבודה". אבל מה שהם לא מבינים זה שהחישוב הזה ממש לא הוגן!! כי באותה מידה יכולתי להגיד ככה: נכון שבארצות הברית אני משלם על אוכל ושכר דירה - אבל גם מי שעושה רישיון בארץ משלם על אוכל ועל שכר דירה ביום-יום. בסופו של דבר, זה מתקזז, ואין מה לדבר - זו ההשקעה הכי טובה שאפשר לעשות נכון לעכשיו (בייחוד עכשיו כשהמחירים עולים לכמעט 900 שקל לשעת טיסה על ססנה 172).

מקווה שזה עזר לך..
_____________________________________
עומרי סודרי
פקח טיסה
חיל האוויר

חזרה לפורום
  #26  
ישן 25-02-2007, 14:58
  משתמש זכר אלון מלכה אלון מלכה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.02.07
הודעות: 191
שלח הודעה דרך Yahoo אל אלון מלכה
לא הכל נראה כמו שזה נשמע
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי OmriSoudry שמתחילה ב "TIME TO FLY - הסדרה"

שלום לכם, אני אלון מלכה וגם אני עשיתי את הקורס הזה בארה"ב , אני מכיר את יונתן פרלמוכר ואת ערן.
אני רוצה שתדעו דבר אחד על הבית ספר הזה . ראשית- מי שמנהל אותו הוא אדם שמן בשם זיו לוי שלא שם זין על כלום ואין לו כח לטפל בבעיותיהם של חניכים, אני הייתי חמיך שלו וקבלו דוגמא: יומיים לפני הטסט שלי התברר לי שחסר לי ידע בתחום נוהלי חירום ונטישת המטוס. כעסתי על זיו אבל את החסר השלמתי עם יונתן פרלמוכר. כמו כן זיו יכול לייבש אתכם שעות בהמתנה לו ,ובסוף הוא יבוא בתירוץ הקבוע- המנה איחרה להגיע "בפרואנית". לבית ספר אין משרד קבוע, ביתו של זיו משמש כמשרד. המטוסים בבית הספר הם ישנים ומתוחזקים ברמה ירודה ביותר, המערכות במטוסים ישנות וזיו לא מוכן להשקיע כסף בלתקן אותם.
חשוב שתדעו שאת התיאוריה תיאלצו ללמוד לבד, אין כאן קורס שהבית ספר מעביר.
בקיץ האחרון מחירי הדלק ירדו אך למרות זאת זיו לא הסכים להוריד את המחיר לשעת טיסה.
בקיצור לא מומלץ להגיע לבית הספר הזה זה ממש בזבוז זמן וכסף, ישנם יתרונות בעשיית רישיון טיס בארה"ב אך אם ברצונכם לעשות רישיון כזה ,כדאי לפנות לבתי ספר אחרים (הבית ספר הזה הוא לא היחיד, וגם לא הישראלי היחיד). בהצלחה לכם
חזרה לפורום
  #29  
ישן 26-02-2007, 22:19
  GS650GT GS650GT אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.10.05
הודעות: 128
אלון מלכה הנכבד,
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי itsik86 שמתחילה ב "[i][b]אם מה שאלון אומר זה..."

אין ספק שתגובתך נובעת מתסכול עמוק שאיני מבין לפשרו, מה גם שאינה עניינית ועיקרה הוא
מבנה גופו של מנהל בית הספר ,ומקומות בהם הוא נוהג לאכול. ואין זה מעניינך היכן ממוקם משרד בית הספר. אני עונה לך מכיוון שאני לא חושב שהכפשת בית הספר זה דבר נכון לעשות במיוחד כאשר אתה בעצמך הוצאת שם רשיון טיס. אתה יורק לבאר שממנה שתית, דבר המעיד על אופייך.
ברצוני להבהיר מספר דברים במודעה שכתבת בנוגע לבית הספר לטובת הכלל .

1. מטוסי בית הספר מתוחזקים ברמה הנדרשת במוסך מוסמך ע"י מכונאי מוסמך מנהל התעופה.
איך ייתכן שמטוסים עם רמת תחזוקה ירודה ביותר לדבריך שרדו את הקיץ שעבר עם למעלה מ 50
חניכים ?
לפי דבריך, המטוסים טסו מאות ואלפי שעות כאשר זיו לא מתקן אותם , הייתכן ? .
נקודה נוספת חשובה לא פחות, לפני כל מבחן מעשי הבוחן\בוחנת עוברים על כל ספרי המטוס
ע"מ לוודא שהמטוס מקבל את כל הטיפולים הדרושים ושהוא עומד בסטנדרטים של מנהל התעופה
יכול להיות שבוחן של מנהל התעופה יחרף את נפשו כאשר הוא בוחן מישהו על מטוס של זיו ?

2. באף מקום לא פורסם שבית הספר מעביר קורס בתאוריה. הלימוד הינו עצמי.

3. ברגע שמדריך טס עם החניך ורואה את רמת הטיסה, לפי אומדן זה ניתן לקבוע תאריך
למבחן. לפי ההגיון הבריא, למדריך טיסה מעולה כזיו לוי עם למעלה מ-5000 שעות טיסה יש טיפה
יותר נסיון מחניך עם 40 שעות טיסה. לפעמים לפני מבחן מעשי יש התרגשות גדולה אשר גורמת
לאובדן בטחון לגבי התרגילים אותם נדרש החניך לבצע. תהיה בטוח שאף אחד לא יגיש אותך אם
אינך מוכן ועובדה שצלחת בפעם הראשונה את המבחן המעשי וקבלת רשיון טיס. איני מבין על מה
אתה מלין.

4. בשום מקום בארה"ב לא תמצא מגורים ב-15$ ליום בדירה שמכילה את כל מה שנחוץ ע"מ לקיים
אורח חיים תקין ומעבר לכך. (תנור אפיה,מיקרוגל,מדיח כלים,מייבש כביסה,מכונת
כביסה,2 מקלחות,טלויזיה,וידאו,DVD,מזגן,אינטרנט,ומיטה חמה) ורכב שעומד לרשות החניכים.
מה גם שמחירי המטוסים זולים מאוד בהשוואה לבתי ספר אחרים כמו כן עלויות ההדרכה.

5. אין לי מושג מאיפה התובנה שלך לגבי מחירי הדלק, איני חושב שזכותך לקבוע מה יהיה מחיר
הדלק, אינך מנהל בית הספר ולא מתפקידך לקבוע שכאשר מחיר הדלק יורד, על בית הספר
להוריד מחירים.

דרך אגב, אלון מלכה, אי אפשר לנטוש ססנה, אתה לא ב F16 וגם לא קשה להבין למה.

אני מכיר את זיו לוי ואת בית הספר WFC משנת 2001 , הוצאתי שם את כל רשיונות הטיס שלי.
ואני גם מדריך טיסה בבית הספר הנ"ל. לא נתקלתי בחניך שלא סיים את קורס הטייס או שיצא ממורמר מבית הספר חוץ ממך.
אני יכול לספק המלצות חמות מפה עד להודעה חדשה ע"מ להעמיד אותך על טעותך.

ולגבי איציק86, הדברים שלך מופרכים לחלוטין, ממתי אדם שמן נחשב מוזנח ?
האם היית נוכח במקום וראית שהמים אכן מטונפים ?
האם חברך סיים בהצלחה את קורס הטיס שלו ? אני מניח שכן.
וגם בטח שלא היית שם, אז מה הסיבה להכפשות שלך ?
אם לפי דבריך זיו אינו דואג לחניכיו, איך יכול להיות שמגיעים מידי שנה עשרות חניכים חדשים לבית הספר ?

לדבריך אין שחר ונראה שיש עניין מגמתי בפרסום השלילי ובנזק שאתם גורמים לבית הספר.

.
_____________________________________
ערן רמז .
מדריך טיסה מוסמך,
CFI CFII MEI AGI
Gold Seal Flight Instructor
נייד : 050-5370-221
אתר : www.flyingsafaris.net
דוא"ל : flight_cfi@yahoo.com


נערך לאחרונה ע"י GS650GT בתאריך 26-02-2007 בשעה 22:32.
חזרה לפורום
  #30  
ישן 27-02-2007, 00:32
  משתמש זכר אלון מלכה אלון מלכה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.02.07
הודעות: 191
שלח הודעה דרך Yahoo אל אלון מלכה
לערן
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי GS650GT שמתחילה ב "אלון מלכה הנכבד,"

איזה סיבה אתה חושב שיש לי להכפיש בצורה כזאת את בית הספר אם לא מכעס על היחס שקיבלתי. אתה בטח לא יודע על זה, כי לא הייתה בתקופתי אבל יש לי עוד כמה דברים להגיד ראשית , בקשר לעלות ללילה אין ספק שמדובר במציאה, אבל האם זה כל מה שחשוב? עליך אולי עברה תקופה טובה אבל בו תשמע כמה דברים. אני לא שונא את זיו אבל מאוד כועס, זיו נהג באופן קבוע להשאיר אותי במקומות ולקבוע איתי שעה ולהגיע באיחור של שעה שעתיים ואני לא מגזים מה בנוגע לפעמים שאני ביקשתי ממנו עזרה בתיאוריה , הגעתי אליו אבל הוא אמר שהוא לא יודע את החומר (זה היה בפרק של המטאורולוגיה), והציע לי ללמוד טוב את שאר הנושאים, אני בטוח שהוא ידע אבל תמיד משדר תחושה של מיאוס ועצלנות, בכל דבר.
עכשיו בקטע של התחזוקה של המטוסים באותו חודש היו איזה 4 ימים שלא יכלתי לטוס כי כל המטוסים היו במוסך, מה בנוגע לברגים שחסרים בכמויות על המכסה מנוע ולvor שלא היה מדויק במשך כל הזמן שהייתי שם (באקו רומיאו) ומה עם המנורות נחיתה ביוניפורם ששבועיים שלמים לא עבדו למרות שלקחו אותם לטיסות לילה ולהזכירך זו עבירה על החוק וסיכון הטייס והסביבה,(פרק 4 בתיאוריה), זיו ידע זאת אך למרות זאת לקח לא שבועיים להזיז את התחת ולעשות משהו. מה בנוגע לאלטרנטור ששבק חיים בטיסת החזרה של ניס מניו יורק יורק? ני הודיע לזיו ואיתי באותו לילה על התקלה, אך למרות זאת נחמה לקחה את המטוס מבלי לדעת זאת. אני יכול לספור על יותר משני ידיים את המקרים שבהם טסתי באישור זיו בלי בדיקות של 30 יום למטוס. בנוגע לדלק , אינך חושב שלשם ההגינות כאשר מחירי הדלק יורדים מן הראוי להוריד גם את המחיר לשעת טיסה? זה באמת לא עינייני אבל פאק!!! קצת הגינות. זיו חייב אותי ב700 דולר שיעורי קרקע, האם שהייה בביתו נחשבת לשיעור קרקע? כי שעות הקרקע שקיבלתי מסתכמות בלא יותר מ10 שעות. נוהלי חירום זהו דבר חשוב לטייס ולטסט, אנאבל שאלה אותי על כך בטסט אך זיו לא עבר איתי על זה (הכוונה למיידה מיידה מיידה קוד חירום ובד
,ח חירום), עד יום לפני הטסט לא ידעתי מה זה בד"ח חירום וזה לא הדבר היחיד, לכל אורך הקורס הגעתי למצבים שאני נאלץ לשאול את יונתן משום שזיו מפספס פרטים חשובים. עכשיו בקשר להגעתי לבית הספר, אני הגעתי דרך האתר שלהם שלא מתאר נאמנה את המציאות קיבלתי המלצות מכמה אנשים אבל אף אחד לא אמר לי שיש סיכוי שאני יהייה בדירה מרוחקת מהמרכז ומהשדה ( הדבר חשוב כי אין לי רישיון נהיגה ולכן אני תלוי באחרים)כמו כן האם נאמר לישאני יישן על הרצפה במשך שבועיים עד שאחת המתות תתפנה ומה עם החושך בדיר שנבע מכך שיש צורך להחליף מנורות. אני יודע שאלו דברים קטנים , אבל זה מעצבן כי אין מישהו שמטפל בכל הדברים שציינתי לכל אורך התגובה ברצינות.
אני הרגשתי כמו סמרטוט בכל התקופה שהייתי ובו אני יספר לך משהו שאומנם הוא לא מתפקידי לספר אבל בכל זאת: זה היה כאשר בן שהיה איתי בדירה היה צריך להגיע לשדה הוא ביקש מיונתן שיקח אותו , אך יונתן לא היה באיזור, אז הוא התקשר לביתו של זיו , והוא ביקש ממנו שיקפיץ אותו לשדה זי טען שהוא לא בבית, אך שכח שבן מתקשר לדירה. זיו הועמד במצב מביך שנגרם אך ורק בגלל עצלנותו שנמשכה כל הזמן.
עכשיו רק בשביל ידע כללי , אני אומנם לא גאון אבל רקע משפחתי מכובד מאוד יש לי בתחום התעופה.
סבא שלי שירט כסייט ספיט במלחמת העולם הראשונה , דוד שלי מהנדס טיסה באר ניו-זילנד והשני טייס מסוקים פרטי. אל תשכח שמשהו עובר בגנים והאפשרות שאני יתקבל לקורס הטיס בחיל האויר אינה מבוטלת.
לידיעתך
אלון מלכה
חזרה לפורום
  #38  
ישן 27-02-2007, 18:33
  MaKel MaKel אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.01.07
הודעות: 166
לערן היקר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי OmriSoudry שמתחילה ב "TIME TO FLY - הסדרה"

אלון הוא לא היחיד שממנו שמעתי את הדברים על הבית ספר הזה
גם אני התעניינתי בחופשת הקיץ בקשר לעשיית רשיון טיס בארה"ב,ושמעתי ביקורת שליליות מאוד על הבית ספר הזה ולכן בנתיים אני ממתין לקיץ הקרוב.
הרבה דווקה אמרו שבלוס אנג'לס יש בית ספר טוב של ישראלים,בניגוד לזה שבמרילנד...
נאמר לי כי החניכים שם לא מקבלים יחס טוב ומסתובבים עם הרגשה של זלזול מצד המנהלים זיו..
ועוד אחד ששמו איתיי נראה לי...
בקיצור לא שווה ללמוד שם, עדיף לברר יותר לעומק את נושא בתי הספר לתעופה של ישראלים
אז עם כל הכבוד לך ערן בניסיונך למשוך חניכים חדשים לבית הספר,העובדות מדברות בעד עצמן
והכרתי מספר אנשים בפורומים שהמליצו לי כלל לא להתקרב לביה"ס בפרט ולארה"ב בכלל
כי בסופו של דבר עלויות הסבת הרישיון לישראלי גורמות לכך שכלל ההוצאות תסתכמנה באותו סכום של עשיית רישיון טיס בארץ
חזרה לפורום
  #39  
ישן 28-02-2007, 11:48
  GS650GT GS650GT אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.10.05
הודעות: 128
ל-MEKEL ולכולם......
בתגובה להודעה מספר 38 שנכתבה על ידי MaKel שמתחילה ב "לערן היקר"

אל תציגו את בית הספר כאילו הכל שלילי וזה המקום הגרוע ביותר ללמוד בו לטוס ולהגשים חלומות.
הרוב המוחץ של חניכי בית הספר סיימו בהצלחה את קורס הטיס שלהם. הקורס אורך בד"כ כ-4 שבועות די לחוצים הן מבחינת קליטה של המון חומר והן מבחינת לחצים כאלה ואחרים. בכל הפעמים שהייתי בבית הספר, אם כחניך ואם כמדריך הייתה אוירה טובה מאוד היות ולכולם יש את אותה מטרה
וכולם חיים ונושמים טיסה. אלון לא ישן על הרצפה אלא על מזרן שהיה על הרצפה. וגם אני כשהגעתי
לעיתים לבית הספר ישנתי כמוהו עד שהתפנתה מיטה. לא כזה ביג דיל.
אל תציגו את בית הספר כאילו הכל שלילי וזה המקום הגרוע ביותר ללמוד בו לטוס ולהגשים חלומות.

תיקון קטן לדברי אלון שטס במטוס ללא אורות נחיתה, החוק לא מחייב בלילה לטוס עם אור נחיתה אלא עם אורות נווט וסטרוב. טסתי לאטלנטיק סיטי ולאחר ההמראה נשרפו אורות הנחיתה, אז מה לעשות, החיים ממשיכים.

עלויות ההסבה לארץ יהיו זהות ללא קשר למקום בו הוצאת את רשיון הטיס, מרילנד או לוס אנג'לס ואפילו ניו יורק.

לגבי "נסיונותיי" למשוך חניכים, אני מסודר לקיץ הקרוב ומעבר, ואם תרצה ממליצים, רק תבקש.
מצד שני, הייתי רוצה לראות מי אלו אותם אנשים עליהם אתה מדבר, ועל סמך מה המליצו לך לא ללמוד במרילנד.

מנהלי בית הספר הינם אנשים הגונים מהכרות אישית שלי איתם למעלה מ-7 שנים, לבית הספר
מאות חניכים מרוצים שסיימו בהצלחה החל מרשיון פרטי עד לדו מנועי, רשיונות הדרכה ברמות שונות ומעבר לכך. הרוב המכריע עבר בפעם הראשונה הן את מבחני התאוריה והן את המבחן המעשי.
_____________________________________
ערן רמז .
מדריך טיסה מוסמך,
CFI CFII MEI AGI
Gold Seal Flight Instructor
נייד : 050-5370-221
אתר : www.flyingsafaris.net
דוא"ל : flight_cfi@yahoo.com

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:46

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר