לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 18-12-2006, 18:49
  YILYA YILYA אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.12.06
הודעות: 9
תקלה בדייהטסו שרייד 93

שלום לכולם אתמול קרתה לי תקלה ברכב
נסעתי לתומי בנתייבי איילון ופיתאום קרה הדבר
הרב פשוט ניכבה
עצרתי בצד הכביש הדלקתי שוב את האוטו והוא נידלק כרגיל
המשכתי לנסוע לאחר נסיעה של כמה דקות הרכב ניכבה שנית
הפעם עצרתי את הרכב והוספתי מים שמן וננתי לו להתקרר טיפה
בתקווה שהוא יסתדר
המשכתי בנסיעה ולאחר עוד כמה דקות הוא שוב ניכבה
ככה במצד כזה איך שהוא יצאתי מאיילון הזמתי גרר וחזרתי הביתה
השאלה שלי היא ממה יכולה לנבוע הבעיה???
המצב הוא חדש הוחלך לפני כחודשיים הרכב עבר טסט לפני כחודשיים גם...
מים היה מספיק שמן היה קצת מידי אבל עדיין מספיק בדקתי שמן תיבת הילוכים בקר ובחם
והוא בסדר גמור...
וכאשר ניסיתי יום למחורת לבדוק את הרכב הדלקתי אותו הוא התחמם כרבע שעה וניכבה לבד...
הדלקתי שוב והוא עבד רגיל והפסקתי...
הודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי....
תודה מראש
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 19-12-2006, 15:00
  YILYA YILYA אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.12.06
הודעות: 9
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי serg_kol שמתחילה ב "צריך יותר פרטים"

ציטוט:


1 האם בזמן הקצר שהמנוע כן עובד, הוא נשמע קצת אחרת ממה שהיה נשמע לפני התקלה הזאת?
2. יכול להיות שיש בעיה באלטרנטור, בזמן שהמנוע כן עובד צריך לבדוק את המתח על המצבר - צריך להיות סביבות 14 וולט, או בכל מקרה טיפה יותר מהמתח הרגיל של המצבר שהוא 12 וולט.
3. יכול להיות שיש בעיה במערכת החשמל של הרכב - איזשהו רכיב שמתחמם וכתוצאה מכך מפסיק להזרים דרכו מתח - מתנתק וכתוצאה מכך המנוע נכבה.
4. האם המנוע נכבה בהדרגתיות, כלומר מתחיל להיחנק ונכבה או שהוא נכבה בבת אחת כמו שקורה ב"זריקת" קלאצ'?



תודה על התגובה תשובות לשאלות שלך...
1. בזמן שהמנוע עובד הוא נישמע כרגיל אין משהו שונה.
2. את המתח אני עבדוק ויעכן אותך...
4. המנוע ניכבע במכה אחת פשוט ניכבע וזהו...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 19-12-2006, 20:19
  serg_kol serg_kol אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.11.06
הודעות: 46
שלח הודעה דרך ICQ אל serg_kol
יש עוד כמה אפשרויות
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי YILYA שמתחילה ב "[QUOTE] 1 האם בזמן הקצר..."

1. תבדקי את הטמפרטורה של המנוע מרגע ההתנעה ועד הרגע שבוא הוא נכבה - צריכה להגיע בערך ל-90 מעלות.
2. תבדקי את תקינותם של כל הפיוזים בקופסאת הפיוזים, רק תוודאי שאת מחזירה כל פיוז לאותו מקום ממנו הוצאת אותו - זה חשוב מאוד!
3. האם הסל"ד של המנוע קבוע עד הרגע שבו הוא נכבה או שהוא "מקפץ"?

אני נוטה יותר לחשוב שמדובר כאן בתקלה חשמלית ולא תקלה מכנית.
אם יש לך זמן וכוח רצון את יכולה לקחת שעון ולבדוק כמה זמן לוקח למנוע עד שהוא נכבה. כמה פעמים ממצב שהמנוע קר, כלומר אחרי כמה שעות שהמנוע לא עבד וכמה פעמים ברצף, כלומר אחרי שהמנוע נכבה להתניע, לקחת זמן עד שנכבה, להתניע עוד פעם ולקחת זמן עד שנכבה...וככה כמה פעמים. זה גם יכול לעזור באיתור התקלה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:00

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר