19-12-2006, 20:19
|
|
|
חבר מתאריך: 30.11.06
הודעות: 46
|
|
יש עוד כמה אפשרויות
1. תבדקי את הטמפרטורה של המנוע מרגע ההתנעה ועד הרגע שבוא הוא נכבה - צריכה להגיע בערך ל-90 מעלות.
2. תבדקי את תקינותם של כל הפיוזים בקופסאת הפיוזים, רק תוודאי שאת מחזירה כל פיוז לאותו מקום ממנו הוצאת אותו - זה חשוב מאוד!
3. האם הסל"ד של המנוע קבוע עד הרגע שבו הוא נכבה או שהוא "מקפץ"?
אני נוטה יותר לחשוב שמדובר כאן בתקלה חשמלית ולא תקלה מכנית.
אם יש לך זמן וכוח רצון את יכולה לקחת שעון ולבדוק כמה זמן לוקח למנוע עד שהוא נכבה. כמה פעמים ממצב שהמנוע קר, כלומר אחרי כמה שעות שהמנוע לא עבד וכמה פעמים ברצף, כלומר אחרי שהמנוע נכבה להתניע, לקחת זמן עד שנכבה, להתניע עוד פעם ולקחת זמן עד שנכבה...וככה כמה פעמים. זה גם יכול לעזור באיתור התקלה.
|