לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-12-2006, 17:29
  alickm alickm אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.12.06
הודעות: 1
ביטול עסקה - פגמים בארון

שלום רב

הזמנו ארון 6 דלתות ומיטה בחנות רהיטים "פולג חדרים" בנתניה.
הארון והמיטה מגיעים מספקים שונים לכן את הארון כבר קיבלנו, ואת המיטה עוד לא.
הארון מגיע ממפעל "בית הספה והרהיט" בחיפה.
הארון הגיע עם 8 בעיות שונות.
חלקם בעיות פשוטות שניתו לתקן בקלות (מוט תליה חסר, חסרים ברגים לידיות, עומק מדפים לא מתאים)
חלק אחר בעיות יותר רציניות.
- המרכיבים לא הצליחו לחבר מדף קושרת לדופן (החיבורים בדופן לא טובים כנראה)
- ב 4 !! דלתות מתוך 12 יש קילופי צבע צמוד לקנט
- ביקשנו מגירות בארון בחלק שמאלי ובחלק ימני. באמצע ביקשנו שלא תהיה מגירה, ובמקום זה הדלתות יהיו לכל הגובה. במקום זה הדלתות בחלק האמצעי של הארון מתחילות בערך 15 ס''מ יותר גבוה מצד שמאל וימין. (יש שרטוט שצורף להזמנה)
- הגב של ארון לא התאים ב100% לרוחב של ארון, וכשניסו המרכיבים (לא מקצועים לטעמי) לחבר אותו באמצעות מסמרים !! (לא אקדח סיכות כמו שראיתי בהרבה התקנות אחרות) הם פיצצו את הדפנות. (בתוך הארון אני רואה קצוות של מסמרים).
לקח למרכיבים ארבע שעות ! לעבוד על הארון.
לא חתמנו על טופס ומאשר קבלת ארון.
כבר שבוע יש לי בבית ארון חצי מורכב בלי ידיות, בלי מגירות, וחלק שמאלי של הארון לא מחובר לשאר הארון. הארון עכשיו מסכן את הילדים.

לפי דעתנו צריך להחליף את כל הדפנות, 6 דלתות מתוך 12, כל המדפים (לא מחזיקים) וגב של ארון.
יש לנו הרגשה ששילמנו על רהיט חדש אבל קיבלנו סוג ב' שהורכב בצורה לא מקצועית ועכשיו מציעים לנו לתקן/לקמבן אותו.
ביקשנו לבטל את העיסקה או לקבל ארון חדש. עברה כבר שבוע ולא קיבלנו תשובה מפורטת. בחנות אומרים לנו שרשימת ליקויים נשלחה למפעל. התקשרתי למפעל ואמרו לי שכל הבעיות הקטנות יטופלו אבל לא הבעיות העיקריות.

השאלות שלי:
- האם אי התאמה לשרטוט ובעיות בהרכבה הם סיבה מספקת לביטו עסקה/תביעה בבית המשפט?
- האם אני יכול לבטל תשלום של ויזה בטענה שהמוצר לא סופק? (יש תשלום אחד על שני מוצרים!)
- מה אני עושה?

תודה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 21-12-2006, 19:54
  _ED_ _ED_ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
יש בהחלט מקום לפעול בענין זה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי alickm שמתחילה ב "ביטול עסקה - פגמים בארון"

אני מציע להתחיל לגבות את כל הפעולות שלך בתכתובת / הקלטה
של השיחות שאתה מנהל עם בעלי השירותים השונים.
אני מציע לתעד את מצב הארון ולעשות העתקים (שרטוט / תרשימים / תמונות)
יש מקום לערוך תרשומת שיחות / פגישות (+ תאריכים) וכיו"ב

יש לכתוב מכתב לחנות הרהיטים ובו דרישה לביטול העסק ו/או תיקון מיידי של הליקויים שנוצרו.

אני מציע לפנות לחברת האשראי ולבדוק את אפשרות ביטול התשלום - לאור העובדה שחלק "מהמוצר" כל ללא סופק וכי מה שסופק לא תואם את ההזמנה.

בנסיבות שתארת, יש בהחלט מקום לתבוע את ספק השירותים.

בהצלחה
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:16

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר