לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה    ברוכים הבאים לפורום צילום!!!       אוסף אתגרי הצילום של כל הזמנים   מצגת-סרטון ישראל 3 מוכנה כעת להפצה, לצפייה לחצו כאן חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > צילום סטילס ווידאו
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 31-12-2006, 09:35
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
צילום מסדר כנפיים - קורס 153

טוב, כמובטח, ולאחר העברת צנזורה - קבלו את הצוות האווירובטי של ח"א

(למען הגיוון לא העליתי תמונות דומות לאלו שעלו כאן קודם)

התנאים לא בדיוק היו לטובתנו (הצלמים), עננות גבוהה, גשם, רוח וקור חודר עצמות, ולצערי - רואים את זה פה ושם. מה לעשות? כשרועדים מקור, אז לא תמיד מהירות הצילום מפצה על כך...

1. המראה במבנה. בניגוד ל"כרגיל" - מטוס ה-BOX (המטוס שסוגר את המבנה) לא המריא יחד עם שאר המטוסים, אלא ממסלול מקביל, וזאת מאחר שתנאי מזג האוויר יצרו סיכון גדול מידי. ביום שלישי המטוס שב-BOX המריא יחד במבנה, אבל היה אפוף בעשן לחלוטין, וזיגזג כהוגן...

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

2. חשבתי לקרוא לזה "תרגיל השטרודל"....
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

3. המוביל, יחד עם הנווט, נוחתים לאחר הטקס.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 31-12-2006 בשעה 09:52.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 31-12-2006, 13:51
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
Boeing PT-13 Stirman
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי roeis01 שמתחילה ב "סטירמן-מאיזה שנה??מלה"ע ה-1,לא??"

ארבעת מטוסי הקאידט הראשונים (המוכרים יותר בשמם "סטירמן"), הוכשרו לטיסה ב-1949, כשהם מיועדים לאימון ראשוני של חניכי טיס.

עם עזיבתם של מתנדבי המח"ל, בתום מלחמת העצמאות, נוצר מחסור בטייסים ובמטוסי אימון, ולכן רכש חיל-האוויר 63 מטוסים נוספים במהלך העשור שאחרי המלחמה. המטוסים הועברו לבית-הספר לטיסה. בינואר 1953 הוקמה טייסת סטירמן למשימות קישור וסיור, אשר כונתה טייסת 147, ופעלה מבסיס חיל-האוויר בעקרון. אגב, בטייסת הזו שירתה גם טייסת, רס"ל רינה לווינסון.

במלחמת סיני הועברו המטוסים לרמלה למתקני הטייסת הקלה (טייסת הפייפרים). במהלך המבצע צברה הטייסת כ-233 שעות טיסה ב-402 גיחות במשימות של קישור והעברת דואר. מטוסים אלה שימשו להסעת מפקדים ממקום למקום ולסיורים לאורך הגבול המזרחי. הטיסות בוצעו ביום ובלילה, כאשר המטוסים אינם מצוידים אפילו במכשירי-קשר. לאחר סיום המבצע, חזרו המטוסים לשמש ביעודם המקורי - לאימון פרחי טיס.

עם הופעת הפוגה-מגיסטר והמעבר להדרכה כל-סילונית, לא היה עוד צורך במטוסי הסטירמן, וביולי 1961 הוצאו מטוסי הסטירמן משירותם בבית-הספר לטיסה. יותר מ-60 מטוסי בואינג-סטירמן הופעלו בחיל-האוויר בין השנים 1962-1949, וגם לאחר הוצאתם מהשירות, הם המשיכו לטוס כמטוסי ריסוס, אימון וספורט.

כיום נמצאים בארץ שני סטירמנים. אחד מהם עודו במצב טיסה, והם מוצבים במוזיאון חיל-האוויר בחצרים.

מתוך אתר חיל האוויר (אחרי תיקונים)
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 31-12-2006, 16:09
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי netiv20 שמתחילה ב "סט מדהים בעיקר בהתחשב בתנאים...."

אני מצלם בקנון 300D וש ו נ א אותה!!!!

מה לעשות - מה שניקון הבינו כבר מזמן, בקנון עדיין לא חשבו עליו, וזה מבאס לאללה, אבל מה לעשות - על היעדר תקציב משלמים ביכולת (והרבה תיסכול ועצבים)...

אני מצלם בעדשת סיגמא 135-400 שמלכתחילה היא לא בדיוק עדשת HI END. תוסיפו לזה תנאי תאורה מבאסים, עננות גבוהה, גשם ועדשה שכל חמש שניות צריך לנגב (ולפעמים זה יותר מריחה מניגוב) ואז - המעט אופטיקה שנשארה - כבר לא קיימת.

האור היה מעפן לגמרי, ונדדתי מרישות 100 עד ל-1600 - רק כדי להוציא מהירות סבירה בשביל צילום בטלה ארוך....

עכשיו תוסיפו לכל האיכס הזה גם טמפרטורה נמוכה מאד (תאמינו לי - אני מאלה שהולכים בקצר בחורף, ועמדתי שם עם סווטשירט ושני מעילים ועדיין רעדתי ברעידה בלתי נשלטת) וקיבלתם יופי של מתכון כדי לדפוק אח"כ את הראש בקיר.... ובכל זאת יצא מזה משהו.

בכל אופן - הלכתי לא מתוך מטרה להוציא תמונות מדהימות - אלא בעיקר ללמוד את הפינות של המצלמה (איך היא מודדת אור, איך הפוקוס והעדשה הזו מסתדרים עם גופים שנעים במהירות, איזה שיטת חשיפה עדיפה וכו' - למעשה הרבצתי שם יומיים של טסטים, ולמדתי המון. חכו לקייץ ותראו )
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:40

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר