לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 05-01-2007, 13:12
  yeheskel yeheskel אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.04.06
הודעות: 50
שלח הודעה דרך MSN אל yeheskel
תשובה...
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "לא יצא לי להתקל באחד כזה, ולא..."

תודה על התגובה...
אך אם אין לתומכי בזק/כבלים מידע כזה - אז איך הם נותנים שרותים ללקוחות שלהם? מה - הם מחפשים בגוגל???

ולמה אני שואל?

מקרה שהיה כך היה:
==============
הזמינו אותי לסדר ראוטר שלא עובד בבית עסק שהיה זקוק לאינטרנט בדחיפות.
הגעתי לעסק והתכוונתי להיכנס לממשק של הראוטר על מנת לקנפג אותו...
שם המשתמש וסיסמה (ברירת מחדל) של הראוטר לא היו ידועים לי...
התקשרתי לבזק וגם לבזק בינלאומי (הספקית של בעל העסק) .. טלפון בכל אוזן עד שיענו לי..
בזק ענו לי ראשונים... הסברתי להם שיש לי ראוטר מדגם XXX ואני מעוניין לקבל פרטים בסיסיים לקינפוג ראשוני ... לפחות שם משתמש וסיסמה.... "האם הראוטר נקנה בבזק" - שאל אותי התומך... "לא" - עניתי לו... אם כך לא תוכל לקבל שום תמיכה... אמרתי לו שזה מאוד דחוף לי ואני מוכן לשלם כסף עבור התמיכה... "לצערנו אנחנו לא נותנים תמיכה בתשלום מפני שאנחנו לא רוצים להיות אחראיים לתוצאות" - זאת התשובה שקיבלתי מנציג בזק...

בינתיים, בטלפון השני ענה לי נציג "בזק בינלאומי" - ובאופן דומה הסברתי לו שיש לי ראוטר מדגם XXX ואני מעוניין לקבל פרטים בסיסיים לקינפוג ראשוני ... לפחות שם משתמש וסיסמה.... "האם הראוטר נקנה בבזק" - שאל אותי התומך... "לא" - עניתי לו... "אך אני מוכן לשלם לכם כסף תמורת התמיכה" ... "רגע, אני אבדוק אם יש תומך רשתות פנוי" - הוא עונה לי... "מצטער, אין לנו תומך רשתות פנוי עכשיו"... "האם יחזרו אלי כשייתפנו ?" - שאלתי... "לא... תתקשר שוב עוד שעה" - זאת התשובה שקילתי מתומך "בזק בינלאומי"...

זאת הסיבה ששאלתי את השאלה ששאלתי...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 05-01-2007, 15:05
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי yeheskel שמתחילה ב "תשובה..."

אני משער שבכל דגם שבו הם נתקלים, הם מוצאים את חוברת ההוראות, או באתר היצרן, או בגוגל - ופשוט שומרים אותה באיזה כונן משותף, ככה שיש להם את כל המדריכים.

בינינו, אין שפע כל כך גדול של מכשירים בארץ (ותודה למשרד התקשורת) - ככה שזו לא ממש בעייה. בנוסף, בד"כ אין סיסמת ברירת מחדל, או שזה admin admin, או כל דבר שתוכל לנחש לבד, או לחילופין - כתוב על האריזה או ב Quick Start Guide של המכשיר.

אתה תגלה שכיוון שכמעט כולם קונים את אותם 5-6 דגמים, אם אתה עובד בזה (כמו התומכים בספק האינטרנט...) - לא יעבור הרבה זמן לפני שתדע את סיסמאות ברירת המחדל של כולם...

לגבי הוראות התקנה - לדעתי האישית (והכמובן לא מחייבת) - אם אתה לא מסוגל להתמודד עם כל נתב ביתי שהוא בעולם בלי חוברת ההוראות - ואתה עוסק בהתקנה של כאלה - אתה עובד במקצוע הלא נכון...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 05-01-2007, 19:01
  yeheskel yeheskel אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.04.06
הודעות: 50
שלח הודעה דרך MSN אל yeheskel
כתבה תשובה....
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "אני משער שבכל דגם שבו הם..."

בוא לא ניכנס לזה - אם המקצוע שלי לא נכון או המקצוע שלך לא נכון.. כי זה פחות מעניין...
אני מספר לך דברים מציאותיים...ומראה לך את האימפוטנטיות של תומכי האינטרנט למיניהם..
שנינו יודעים שלא צריך אוניברסיטה על מנת להתקין ראוטר ולקנפג אותו ואת המחשבים שלו.

ולמרות כל זאת, יש בעיות... גם כשעובדים בדיוק "לפי הספר"...ולפעמים יש צורך לתת מענה מיידי, ואל תשכח שעל מנת לקבל בכלל איזושהי אינפורמציה - צריך להיות מחובר לאינטרנט... אבל מה תעשה אם אתה בכלל לא מצליח להגיע אליו...????

אז במקום לתת תשובה "הורסת" כמו: " אתה עובד במקצוע הלא נכון"... הייתי מצפה ממך לתת תשובה "בונה".. כמו למשל לתת קישור לאתר שמסביר איך לבצע התקנת ראוטר אלחוטי וקינפוגו בראוטר וקינפוג בשאר המחשבים...אפילו אם זה תופס רק לגבי 80% מהראוטרים....או אפילו להגיד לי: "קח את המספר טלפון שלי, ואם יש לך בעיה - תתקשר אלי".... אה....

בכל אופן, העניין צריך להיות פשוט ביותר...מה גם שאחרי קינפוג נכון של הראוטר - יש בחלק מהראוטרים אפשרות לשמור על דיסק און קי את הקונפיגורציה ולהעביר אותה לשאר המחשבים.

מה שכן, יש לי בכל זאת כמה שאלות:
========================
1. האם חובה להגדיר את ה DNS בראוטר או שרצוי שזה ייעשה באופן אוטומטי ? והאם זה תלוי בספק או בראוטר ?

2. היה לי מצב שבו קינפגתי את הנתב דרך מחשב מסויים היטב (דרך כבל) , ואחרי הקינפוג - היה זיהוי של הנתב וגישה לאינטרנט בכל המחשבים פרט למחשב שאיתו קינפגתי אותו ושהיה הקרוב ביותר לראוטר - ולא ברור לי - מדוע הוא אפילו לא זיהה את הרשת...


תודה.

ודרך אגב: את הבעיה שהיתה לי באותו זמן פתרתי באמצעות קישור מהפורום הזה!!!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 06-01-2007, 17:23
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי yeheskel שמתחילה ב "תשובה...."

כמו שאמרת - זה לא מדע טילים...

ומצטער, אני לא חושב שהתשובה שלי הורסת - התקנת נתב ביתי היא אחד הדברים הפשוטים בעולם (אם אתה במקצוע הנכון...). השימוש היחיד שאני עושה בחוברות הוראות הוא מציאת סיסמת ברירת המחדל אם היא לא אינטואטיבית (כלום או סתם admin או שם היצרן או Bezeqwow).

מהיכרותי את חוברות ההדרכה של מוצרים בימינו, הם פונים לקהל שאינו מבין כלום (אם מסבירים איך לחבר את השנאי לחשמל - תבין את הרמה...) - ולכן באופן טבעי מידע מתקדם של איתור תקלות (כניסה לממשקים ה"סודיים" של היחידה, הסברים של פירושי הלוגים - אם בכלל יש ביחידה הזאת פונקציה כזאת...) - פשוט לא יהיה שם.

אז אני אטען את זה שוב: למעט מציאת הסיסמא ו/או הדרך לאיפוסה - אין שום צורך במדריך למשתמש של נתב ביתי - ואם יש לך צורך שכזה - סימן שאתה במקצוע הלא נכון - אני הייתי רוצה שכשאני מזמין בעל מקצוע כדי לחסוך את העיון וההתעסקות בעצמי בחוברת ההוראות - לא יבוא בעל מקצוע ויתחיל לחפש בחוברת כי זו פעם ראשונה שהוא שומע מה זה PPPoE, PPPoA, PPTP, VCI, VPI וכדו'.

דעתי בלבד, כמובן.

לשאלותיך:

1. אני משתדל להגדיר את ה DNS באופן ידני בכל מקום אפשרי: בנתב, ובמכונות שמחוברות אליו. לעתים זה לא עובד כי יצרני הנתבים הם אובר-חוכמים ואז חייבים להגדיר במכונות את ה IP של הנתב כדי שהוא ישמש כ DNS-Proxy.
2. השערה בלבד כי לא בדיוק תארת מאפס את כל השלבים שעשית: אולי הגדרת כתובת ידנית כדי לגשת אל הנתב, ולכן לא היה לך default gateway ו/או שרתי DNS מוגדרים, בעוד ששאר המחשבים לקחו מה DHCP המובנה של הנתב, או לחלופין, במחשבים האחרים דווקא הגדרת כראוי.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:48

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר