לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 05-01-2007, 17:09
  avi01 avi01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.01.07
הודעות: 10
שלח הודעה דרך ICQ אל avi01 שלח הודעה דרך MSN אל avi01
על עצמי + שאלה בנושא מכשירים...

שלום לכולם:

קודם כול עקב העניין שאני חדש אני הציג את עצמי:
שמי אבי מלול בן 18 סיימתי לימודים במקצוע מכונאי ובדק כליי טייס (בעל הסמכות על מסוק יסעור) כרגע אני עתודאי במגמת בניית מכונות.
אני בונה טיסנים כבר 9 שנים ומטיס כבר 5 שנים (בערך עקב הפסקות).
אני חובב תעופה בכול צורותיו, אוהב מוזיקה ומחשבים איך אפשר בלי.

מזה שנתיים אני עובד עם חבר על כול מיניי רעיונות להעלת בטיחות הטיסות האזרחיות והצבאיות (לא אפרט יותר מזה לבנתיים!), ועובד לבד עם עזרה של כול אדם מזדמן על הנדסת כלי טייס לטיס יחיד בעל הגדר סילון (הגיע לשלב של בניית דגם מוקטן שישמש גם כאב טיפוס מוקטן (טיסן) לפניי בניית הגודל מלא).

אני חושב שזה הכול בגדול עליי אשמח לענות אם יהיו לכם עוד שאלות אבל בבקשה לא לשאול על נושאי הבטיחות כי אני לא יכול לענות לכם.

ועכשיו לשאלתי:

אני צריך עזרה מכם מנושא בחירת מכשירים בכלי טייס סילוניים:
1.בנוסף למכשירים הביסיים לטיסה + טיסת מכשירים מהם המכוונים שאני צריך שיהיה לי במטוס?

אני מאמין שצריך מד סיבובים, מד לחץ/טמפ' שמן, טמפ' חוץ וכו'....


מקווה לקבל עזרה כאן לאחר אי קבלת תשובות בפורום תפוז
בתודה מראש
אבי מלול
חזרה לפורום
  #2  
ישן 07-01-2007, 13:01
  LV-ARG LV-ARG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.09.06
הודעות: 66
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי avi01 שמתחילה ב "על עצמי + שאלה בנושא מכשירים..."

מה אתה רציני? מד סל"ד במנוע סילון??? אתה בטוח שאתה טכנאי מוסמך על מסוק יסעור?? כי עד כמה שאני יודע ליסעור יש 2 מנועי סילון....

בכל מקרה זה נשמע די מדאיג שאתה רוצה לבנות מטוס בגודל מלא ושואל בפורום איזה מדדים אתה צריך כדי לבדוק את התפעול הנכון של מנוע סילון בעת הטיסה.

אבל לא משנה אני לא כאן כדי לשפוט אותך אלה כדי לנסות ולעזור לך בכל המטוסי סילון שאני הטסתי עד עכשיו (לא שהם היו כל כך הרבה רק 2) היה תמיד:
N1
N2
EPR (PT2/PT7
EGT
OIL TEMP
OIL PRESS
OIL QTY
FUEL FLOW

ואלה המדדים הבסיסים לבדיקת תקינות מנוע סילון בטיסה, משם כל יצרן מוסיף עד שעונים כרצונו, או לא.
עם אתה צריך עוד עזרה במשהו רק תודיע....בהצלחה

נערך לאחרונה ע"י LV-ARG בתאריך 07-01-2007 בשעה 13:04.
חזרה לפורום
  #4  
ישן 07-01-2007, 18:48
  LV-ARG LV-ARG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.09.06
הודעות: 66
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי avi01 שמתחילה ב "שלום לך:"

לגבי המכשירים באמת שאני לא הכי בטוח, אני לא טכנאי ובטח שלא טכנאי מכשירים ככה שאני לא הולך לנחש לך בלי קשר, אבל ההיתרון של למשל אופק מלאכותי שפועל עלידי ווקום והוא לא חשמלי הוא שעם יש לך בעיה במערכת חשמל במטוס הוא ימשיך לפעול, ועם הוא היה חשמלי כמובן שלא, אבל בטח שיש עוד הרבה סיבת ללמה כן ולמה לא,בגדול שתיהם חשמלי ועל ווקום מסובבים את אותו הדבר את ה GYRO .תשאל טכנאי מכשירים הוא ידע לענות לך הרבה יותר טוב.

ובקשר למטוס סילון תשאל...מה שאני ידע לענות אני יענה בשמחה

נ.ב- ה EPP הזה זה משהו בסגנון ה APU? מנוע סילון סנטריפוגי ששולח זרם אוויר למנוע שאתה רוצה להתניע, וכמובן שמייצר אנרגיה ומחובר לעוד כמה מערכות שונות....

נערך לאחרונה ע"י LV-ARG בתאריך 07-01-2007 בשעה 18:50.
חזרה לפורום
  #5  
ישן 07-01-2007, 19:07
  avi01 avi01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.01.07
הודעות: 10
שלח הודעה דרך ICQ אל avi01 שלח הודעה דרך MSN אל avi01
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי LV-ARG שמתחילה ב "לגבי המכשירים באמת שאני לא..."

שלום לך:


אני לא מכיר את המערכת שהעלתה אבל הנה הסבר כללי ביותר איך הEPP עובד:

הEPP משמש בתור מערכת ראשונית להפעלת מנוע הסילון ומערכות ההדראוליות!
מה שכן נכון הוא שהEPP אכ מנוע סילון צנטרפוגלי שמחובר עליו קלאצ' קפיצי שכאשר המנוע עזר מגיע ל70 אחוז (בערך) מעוצמתו נצמדים שניי כריבים עקב האנרגיה המופעלת על שני "חתיכות המתכת" שמחוברות לקפיץ ומניעות את המנוע סילון הראשון ובייחד עם זאת הוא משמש גם מערכת ראשונה להפעלת המשאבות ההידראוליות החשובות ולאחר מכן המנוע מתכבה (בפקודת הטייס) והמנוע סילון שהותנע כבר מפעיל את המנוע השני דרך מכלולים שקיימים בדרך.


נ.ב. מה תפקיד הN1 ותפקיד ה-EPR?

ממני אבי
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:28

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר