07-01-2007, 22:20
|
|
|
חבר מתאריך: 09.11.04
הודעות: 524
|
|
לפני שנתחיל - אם לא קנית, אני ממליץ לך לחפש את דגם ה1800 סמק
אם קנית, חבל
בתור בעלים לשעבר של רכב כזה, כמה נקודות
מדובר במנוע M10, קרבורטור,
אני לא יודע מה המצב של הרכב, אבל אני מאוד ממליץ לך ליישר קו, ואם אתה מעוניין להשקיע ברכב לטווח ארוך - אתה רק תרוויח
יישור קו- תושבות מנוע, מאוד מאוד מומלץ, שינוי מאוד מורגש (אם לא הוחלפו בתקופה האחרונה)
ואם אפשר - גם תושבות גיר
אומנם הרכב חלש (מאוד חלש)
אני לא יודע אילו צמיגים יש לך (195\175) אבל האחיזה של הרכב לא רעה, במיוחד עם הצמיגים הרחבים
בכל מקרה, תזהר - גם החלשות שבBMWים - עוקצות..
אם זהו רכב בעל ההנעה האחורית הראשון שלך - תעשה איזה קורס קטן, אתה רק תהנה יותר
אם אתה מתכוון להחליף בולמים (האורגינל) זה בוש, וניתן להשיג אצל לדיקו במחיר זול יחסית למוסך המרכזי, הנמכה והקשחה, רק תעזור (מה שיהיה יותר נוח לך ביומיום)
דברים שכדאי לבדוק - מע' קירור (תבדוק תרמוסטט), ותחליף את כל צינורות הרדיאטור!
ואם כבר - גם את צנורות הדלק
סביר להניח שהם יהיו יבשים
מלא נוזל קירור ייעודי
ניקוי קרבורטור לא יזיק
שמן - מינרלי מלא (לא סינטטתי)
כמובן לא לשכוח שמנים\פילטרים , פלאגים וכו'
הדבר היחידי שהייתי שם על הרכב, זה חישוקים יפים, BBS הולכים מאוד יפה עם הרכב הנ"ל
"שיפורים" כגון טמבונים וחצאיות, רק הורסים את המראה של הרכב לדעתי
אם יש לך שאלות על הרכב, אתה מוזמן לשאול
בכל אופן - אתה מוזמן להצטרף למועדון "קלאסיק קאר" , פורום BMW
יש שם המון תותחים שיעזרו לך בכל דבר שאתה צריך, ואין כמו המפגשים שעושים יחד..
אז יאללה - מברוכ, ותשמור על עצמך והאוטו (במיוחד בגשם..)
_____________________________________
"חיים ומוות ביד ההילוך"
נערך לאחרונה ע"י arkadur בתאריך 07-01-2007 בשעה 22:23.
|