לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 14-01-2007, 22:52
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתור אחד שמכיר את השוק, ראיתי רק תגובה דלה שלך באשכול המדבקות....אבל לא זה העניין
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Athlon 64 שמתחילה ב "יותר נכון"

אכן לא קל להרים חנות חומרה מצד אחד, מצד שני לא מכיר הרבה עסקים שהם קלים.

עסקי החומרה מתבססים על מרווח מחירים נמוך יחסית לכמות הכסף המתגלגלת.

צריך לדעת לנהל את העסק בחכמה, חייבים להתחיל עם הון התחלתי, אחרת גלגול הכסף
הוא בדרך כלל מה שהורג את החברות האלה.

מי שקונה במחיר גבוה מאחר והוא צרכן אשראי ועדיין לא מגיע לכמויות הנדרשות על מנת
לקבל את המחיר הטוב ביותר, נאלץ למכור בזול על מנת להתברג ברשימת ZAP והאתרים הזולים.

יש מקום שמור לחמישיה די קבועה ברשימת ZAP שהם אלו ששולטים בשוק האינטרנט וברב המכירות
ברשת שאינם דרך פורטלים.
מצד שני יש את שחקני הפורטלים, אשר מוכרים כמויות די גדולות אבל יש להם מערך שירות והרכבה משופשף והם קונים במחירים טובים ומרוויחים מספיק פר פריט או פר מחשב מורכב.

חנות חדשה, שאין לה ייחוס בשוק, לא מכירים את הבעלים ובמיוחד הוא איננו מגיע עם מספיק
כסף מזומן, בהרבה מאד מקרים יהיה לה קשה מאד להתרומם, ואת הבור שהיא כורה לעצמה
היא תגלה כעבור מספר חודשים לא רב.

לא קל להרוויח 7% ברוטו על פריט שעולה $100 למשל, והמחיר כולל שילוח, סליקת שוברי האשראי וגם רווח (אה, ושכחתי את ZAP שמרווחים מכל קליק(.
חנויות טובות וגדולות משאירות עשרות אלפי שקלים בחודש ל ZAP כחלק מההוצאות הקבועות שלהן.
דבר שחברה חדשים מגלים בדרך כלל רק אחרי חודשיים למשל של עבודה, ואז הבור כבר קיים.

לגבי שמיר, קרוס, גרין ודומיהם. הנפילה המתוכננת באה לאחר תקופות טובות, עליית השתן לראש
ואז צמח לו הבור מאין סוף סיבות כולל ניהול כושל, השקעות פזרניות, מצב השוק שהשתנה ואכזב ועוד.

כמו כן יש לא מעט חנויות אינטרנט קטנות אשר נפתחות, מגיעות למקום ראשון בזאפ ונעלמות כולל השארת חובות בשוק ולקוחות לא מרוצים.
מצב זה דרך אגב הולך ופוחת, היבואנים והמפיצים מאד קשים במתן אשראי, משתדלים עד כמה שאפשר לא לתת ליד לשוברי מחירים, ולא נותנים למפלצות אשראי לחבל בשוק הרגיש גם ככה.

חנות שלא מוכרת מספיק חייבת לחפש אפיקי רווח אחרים ולא לחפש רווח רק ממכירת חומרה תוך התחרות בחברות שקיימות כבר כמעט 5-6 שנים, מאז שהאינטרנט הפך זירה חזקה ביותר למכירת חומרה. על ידי הורדת הרווחיות מגיעים רק למקום אחד וזה לפשיטת רגל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 14-01-2007, 23:15
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
עד כמה שאני יודע
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אסור להיסתמך על zap, לטעמי הוא כלי לא אמין"

זאפ אמין בהצגת החנויות המדוגרות על פי המחירים שלהן.
יש בו גם דירוג לחנויות אמינות, וכאן אני מסכים שחלק גדול מהתגובות שתולות לכן קשה להסתמך.

אבל מנסיוני, ופה אני לוקח צעד מסוכן עם אזהרה.
מנסיוני החמישיה הראשונה הקבועה (למי שעוקב אחרי מחירים ישים לב שיש תמיד את הזול התורן
אבל יש חמישה שחקנים קבועים כמו פלונטר, טרוניקס וכו') אלו הן חנויות החומרה המובילות בארץ בתחום המכירה באינטרנט, יודעות את העבודה, יש להם קשרים טובים אצל המפיצים שניתן לראות במחיר, בשרות המהיר ובקלות קבלת השרות והאחריות.

להיות ראשון בזאפ זו ממש לא בעיה, תשלם להם והם ישמו אותך ראשון על פי המחיר.
בדרך כלל תגובת השוק תהיה מיידית, אם הפער יהיה גדול מדי הוא יצומצם ואף יעקף.
כך מתחילה מלחמת מחירים הגורמת לבסוף לשחקנים הצעירים והחלשים להעלם במקרה הטוב, או להתדרדר אל תוך הפסדים.

כאן זאפ צריך לגלות אחריות ולא לאפשר מקרים כאלה, ולהחמיר עם תנאי הכניסה.
לגבי התגובות, אין ממש מה לעשות לדעתי, בהנחה כמובן שהם מפעילים מנגוני IP או כל מיני דרכים לזהות תגובות מזויפות.

מצד שלישי, זאפ חברה מסחרית, שנקנו על ידי דפי זהב, וגובות כסף על כל קליק ועל פרסומות, ולא ממש אכפת להם מה קורה כל עוד לא עוברים על החוק.
מדי פעם זאפ התרשלו בהעלמת חברה שהפסיקה פעילות, אני מדבר על העבר לא יודע מה קרה שנה האחרונה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 14-01-2007, 23:24
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
רציתי להכניס תגובה ל zap על פלונטר, אתה אמור לספק
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "עד כמה שאני יודע"

חשבונית ולשלוח אותה בפקס אל זאפ - שם נשברתי ואני מניח שרוב
ציבור הלקוחות לא יטרח עד כדי כך, לכן כל המנגנון של זאפ לא אמין
לטעמי, בניגוד למשל לתגובות הקונים ב newegg שהוא גם אמין וגם
מקצועי.

זאפ הוא כלי מוגבל ושיהיה בריא מי שמבסס עליו קניה, בתחום מוצרי
החשמל הרגילים המצב שם עוד יותר גרוע כנראה.

זיגזאג2000 למשל בכלל לא שמה קצוץ על זאפ, מי שלא מכיר את
החנות לא יודע שב 800 שקל אפשר לקנות בזיגזאג 3800 X2 של
65 וואט ב 800 שקל (BOX), זה שהחנות צריכה לשלם לאתר המדרג
זה פתח לבעיות, זה לא דרוג מדויק ככל האפשר, זאת עסקה בין
החנות לאתר המדרג ובצדק יש מי שלא רוצה לשלם.

פלונטר היא אכן אחת החנויות המקוונות הטובות בישראל וחנות ברירת
המחדל שלי, מחירים הוגנים, תודעת שרות הן הנקודות החזקות שלה,
אני מקווה שהחנות תגדל ותתבסס עוד יותר.

על טרוניקס שמעתי אבל טרם הספיקותי לעיין בו.

נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 14-01-2007 בשעה 23:27.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 16-01-2007, 08:07
  עורפ עורפ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.03
הודעות: 558
זה עוד הרע במיעוטו לגבי זאפ
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "כמות כותבי הביקורת בזאפ מצומצם מאוד, הם מחייבים שליחת"

אני ניסיתי לאחר שרכשתי (!) והעברתי חשבונית וחוות דעת לגבי חנות
וזאפ פשוט סירבו להכניס את הביקורת!!!!
אל תאמינו לדירוג שלהם. מי שמשלם להם יקבל דרוג טוב יותר.

קניתי מאתר בשם SHOPY נגן והמכשיר פשוט לא הגיע
לאחר מסכת התכתבויות ( לחייב את כרטיס האשראי חייבו מיידית)
ומכיוון שהייתה ביידי העתק החשבונית רציתי להזהיר קונים מפני SHOPY
זאפ כנראה מקבלים מהם מספיק כסף ולכן סרבו להכניס את הביקורת

מאז כמובן שאני, מנסיוני האישי, מזהיר מ SHOPY וגם מהסתמכות על זאפ
שהיא חברה עם אינטרס כלכלי שלא בטוח שטובת הלקוח בראשם
_____________________________________
___________________________________________
*** כל מה שאני כותב זה שטויות. אפילו השורה הזאת...***

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 16-01-2007, 09:30
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
אתה בטוח לגבי הביקורת עם חשבונית ? לא הכרתי וזה חמור מאד אם כך
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "כמות כותבי הביקורת בזאפ מצומצם מאוד, הם מחייבים שליחת"

מה עוד ש ZAP מגלים לאורך כל תקופת פעילותם זלזול בלקוח בין אם הוא הצרכן הפרטי הוא או החנות שמפרסמת.
הפרמטרים שהם משתמשים בהם דלים, מוצר עם מספר פרמטרים נופל הרבה פעמים לתוך אותה קטגורית מוצר, וכך קורה מקרה ה PS2 אם הבנתי נכון. קוד הפריט נכון, אבל ההערה שמדובר במכשיר מדגם ישן לא נכנסת לטבלת הפרמטרים לכן לא מופיעה, ובאותו עמוד מופיעים דגמים עם מחירים שונים.
גם הלקוח הסופי מרגיש מרומה, וגם החנויות נתקלות בתלונות כאשר כביכול באתר המכירה מופיעים כל הפרטים הנכונים. ההטעיה נוצרת ב ZAP וזו תופעה שאכן מקלקלת את חווית השימוש ומערערת את האמינות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:32

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר