לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 14-01-2007, 23:19
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
E6400 עם מדבקה של איסטרוניקס, ופנדה - המשך

שלום לכולם,
נתחיל בקישור לאשכול המקורי: http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...ad.php?t=267912

מחר אני נוסע לפנדה להחליף את המעבד שלי במעבד ללא מדבקה.
עברתי על חוברת ההוראות של לוח האם טוב טוב, וגיליתי שלוח האם מגיע עם מחבר שנקרא Q-Connector


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.asus.com/999/images/products/1179/20060606_8.jpg]


בלוח שלי, המחבר חסר, בדקתי טוב טוב שהטכנאי לא שכח לחבר לי אותו בטעות ושם אותו בקופסא, ולא לא כך הדבר, אין לי את המחבר, או שהוא לא היה בחבילה שהסיכוי לזה הוא סופר נמוך, או שהטכנאי שכח אותו בחוץ (השערה בלבד).

בכל אופן שלחתי ליאיר מנהל החנות ולסמי מנהל שירות לקוחות מייל, בו אני מבקש את המחבר החסר, אני אעדכן מחר על תוצאות החלפת המעבד ומה קורה עם ה Q-Connector שלי.

הנה המייל ששלחתי:

שלום,

מכיוון שמחר אני מגיע להחליף איתכם את המעבד עברתי על חוברת ההוראות של לוח האם, וגליתי שהלוח מגיע עם מחבר שנקרא Q-Connector :

(הערה: צירפתי את התמונה במייל, אני לא אצרף אותה באשכול שוב)

לאימות דברי אנא כנסו לדף המוצר: http://uk.asus.com/products.aspx?l1...295&modelmenu=1



אני את שלי לא קיבלתי, היכן ה Q-Connector ?

עברתי מספר פעמים על הקופסא בה הנחתם את חלקי לוח האם שלא הרכבתם כמו המיקרופון המצורף והמאוורר האופציונאלי, והמחבר לא נמצא בקופסא, הפכתי אותה ורוקנתי אותה ובדקתי בחיבורים של הקרטון, המחבר אינו נמצא שם.

מעבר לעניין שהמחבר היה צריך להיות מורכב ע"י הטכנאי והוא לא הורכב, אני מעוניין לקבל אותו.

צר לי שגילתי את הדבר רק אחרי חודש בערך, אך ששילמתי לכם על הרכבה במעבדה, עשיתי את זה בשביל לצאת בראש שקט שאני יודע שהמחשב הורכב במלואו במקצועיות, ולכן לא חשבתי לבדוק בבית את הלוח ולחפש דברים שהטכנאי היה עלול לשכוח להרכיב או אולי להשמיט בכלל מהקופסא, זאת משום ששילמתי לחנות מקצועית ואמינה שמעסיקה טכנאי מיומן.

בכל מקרה לא נעשה נזק, אך אני מעוניין לקבל את הQ-Connector שלי.




בברכה,

*** *******


_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W


נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 14-01-2007 בשעה 23:22.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 14-01-2007, 23:29
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Kill-Machine שמתחילה ב "למה נתת להם להרכיב לך את המחשב?"

נתתי להם להרכיב את המחשב כי לא רצתי לקחת סיכון שאם משהו לא יעבוד יגידו לי שהוא נהרס בהרכבה או משהו כזה.
ככה שהמחשב מורכב בחנות אני יודע שהוא יוצא משם תקין ובדוק וגם אם משהו מתקלקל לא יכולים לבוא אלי בטענות.
שאתה משלם 188 ש"ח (אם אני זוכר נכון) להרכבה, "נעלם להם" לא מקובל עלי, זה לא שעשו לי טובה, שילמתי סכום כסף מלא על לוח האם ועל הרכבה ע"י טכנאי מקצועי, אם הוא הפיל את המחבר שיקחו אחריות ויביאו לי חדש, מאיפה שזה כבר עניין שלהם, לא שלי. מה גם שזה שהמחבר לא על לוח האם מראה על חוסר מקצועיות לדעתי - הטכנאי לא ידע שצריך להרכיב את המחבר.
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 14-01-2007, 23:42
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "פתרון ביניים, לדרוש ברגע הקניה להיות נוכח בזמן פתיחת"

זה לא מציאותי למישהו שעובד להיות נוכח בזמן פתיחת האריזות שלו וההרכבה.
רוב החניות קודם כל ינסו להתנער מזה ואולי בצדק, כי הם לא יכולים להבטיח לך מתי הם יתחילו להרכיב את המחשב שלך ובאיזה קצב ואולי הטכנאי קופץ לאכול באמצע או השד יודע מה. חוץ מזה זה לא שיש לו"ז לפיו הם מרכיבים חלקים, לפעמים הם מרכיבים את החלקים שמגיעים כל חלק שהוא מגיע, והם לא יודעים מתי יסיימו מחשב אחד ויתחילו עם מחשב שני, זה לא ממש אפשרי להיות שם שהם פותחים את הכל ומרכיבים אלא אם כן אתה זמין לעניין 24/7.
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W


נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 14-01-2007 בשעה 23:45.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 15-01-2007, 00:00
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
הלסמוך הוא פחות בצד המקצועי, אלא מבחינת יחס ללקוח,
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "[QUOTE=תפוחים]הכי טוב לקנות..."

כלומר אין לזה כמעט קשר למחשבים/חומרה/איכות הרכבה, כמובן שחנות
שתעשה יותר מידי טעויות מקצועיות (ולא תשתפר) תפגע גם כן.

כלומר זה לא אסון לאומי למכור מוצר עם מדבקה על המעבד (זאת גם
לא סיבה לגאווה, אפילו די פאדיחה) אבל מהרגע שהלקוח מתרעם על
כך צריך להבין את הטעות וללכת לקראתו ולא לגלות עוינות וכעס, רצוי
גם בהמשך לציין באתר בברור על איזה מוצר יש מדבקה ועל איזה אין.

ממורי גם כן מוכרת מעבדי tray ובזמן המכירה שמה מדבקה אבל אם
מבקשים יפה הם מוכנים לשים את המדבקה על החשבונית, כלומר
מקצועית אין להם יותר מידי סיבה לגאווה (ביחס לענין זה) אבל הם יודעים
שצריך ללכת לקראת הלקוח.

נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 15-01-2007 בשעה 00:04.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 15-01-2007, 02:54
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "הלסמוך הוא פחות בצד המקצועי, אלא מבחינת יחס ללקוח,"

א. קניתי BOX ולא Tray , מדובר בפתיחה אצל היבואן איסטרוניקס - החנות שדיברת עליה מוכרת מעבדי BOX שנפתחו?
ב. מה שממש מציג את פנדה באור שלילי לדעתי, זה שיאיר לא נתן תגובה לי ולשאר לקוחותיו ו/או לקוחותיו הפוטנצאלים שקוראים את הדברים, כששאלתי אותו אם הוא הולך ליישם לקחים כלשהם בעקבות התקרית, עכשיו שהוא יודע שהדבר אסור במפורש. לדעתי אי תגובה = אי יישום לקחים, וגם קצת לא לעניין לא להבטיח ללקוח שנעשה משהו אסור ע"י היצרן למעבד שמכרת ללא ידיעתו או איך שלא תקרא לזה שזה לא יקרה שנית ושאתה תדאג ללמוד מהמקרה וליישם לקחים שיבטיחו שהמקרה לא יקרה שוב.

צעדים כמו: (אלה צעדים שאני אישית מאמין שפנדה יכלו לעשות בעקבות המקרה בכדי להבטיח שלא ישנה שוב לאחר שיתברר להם שהמעבדים שהם מוכרים עברו מודיפקציה בניגוד להוראות היצרן ואריזתם נפתחה בעוד שהם נמכרים בתור מעבדי BOX שמגיעים באריזה אטומה מהיצרן אינטל)

1. הכרזה באתר שהמעבדים מסומנים ע"י מדבקות בניגוד להוראות של אינטל ושאריזתם אינה חתומה.
2. עבודה עם יבואנים שאינם עושים מודיפיקציה אסורה ואינם פותחים את אריזות המעבדים.
3. גינוי דרכי הפעולה האסורות עובדתית של איסטרוניקס.

לדערי פנדה בחרו שלא להגיב ואני יכול רק להסיק ולשער שלא לקחו שום צעד בשביל שמחר שמישהו קונה מהם מעבד אינטל יקבל מעבד בקופסאת BOX אטומה וללא מודיפיקציות אסורות, כרגע לדעתי/הערכתי במקום לפתור את הבעייה הם ממשיכים הלאה כאשר הם מודעים שהדבר אסור וכל מי שקונה ולא יודע שלבקש בלי מדבקה נופל קורבן לשיטותיה האסורות (אפשר לקרוא לזה בשמות יותר גרועים אך אינני רוצה להיכנס לזה) של איסטרוניקס ומקבל לידיו אריזה שנפתחה.
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 15-01-2007, 14:23
צלמית המשתמש של Kill-Machine
  Kill-Machine מנהל Kill-Machine אינו מחובר  
מנהל פורום חומרה
 
חבר מתאריך: 27.05.02
הודעות: 22,477
גם בחנות טובה לא מומלץ לבקש הרכבה.
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "לא צריכה להיות שום בעיה לתאם שעה, אם אתה לא לחוץ"

גם אם הבנאדם שם מקצוען, אתה לא יודע מה יקרה. החלק הזה, ה Q-Connector, יכול להיות שבטעות הטכנאי איבד אותו כי הוא מאוד קטן, כל טכנאי בכל חנות יכול לעשות את זה... הכי טוב לעשות בעצמך הכל, לקבל אריזות סגורות וחתומות, ככה אתה יכול בבית שלך להרכיב בשקט ובנחת בלי הפרעה וכשאתה יודע בדיוק מה קורה עם החלקים שלך.
אם אתה לא יודע להרכיב, אז הפתרון יהיה לבקש הרכבה בנוכחותך, אם אפשר, או בלית ברירה לדרוש מהחנות לקבל עם המחשב את כל האריזות של כל החלקים עם כל חוברות ההוראות והחלקים הנלווים. אח"כ אפשר לבדוק באינטרנט אם קיבלת את כל החלקים ולשוב לחנות אם לא...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

The only certainty in life is that there are no certainties.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 15-01-2007, 19:23
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
סיכום ההחלפה בפנדה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "E6400 עם מדבקה של איסטרוניקס, ופנדה - המשך"

שלום לכולם,
אני אכתוב פה את תקציר האירועים בפנדה שהגעתי להחליף את המעבד, בנוסף באתי גם לאסוף HD של SEAGATE 7200 למחשב נייד.


הגעתי לפנדה ושם עבדתי מול אורלי, ככל הניראה מנהלת הרכש של פנדה.
אורלי ואני שוחחנו במטרה לרדת לשורש עניין המעבד.
אורלי אמרה לי שיש לאיסטרוניקס אישור מאיינטל לפתוח אריזות ולהדביק את המדבקות.
אני שאלתי את אורלי שאם עד היום הנהלת פנדה ידעו שיש לאיסטרוניקס אישור לדבר מאינטל למה בכלל הם החליפו לי את המעבד ולמה הם לא ציינו את זה ישר שפניתי אליהם, אמרתי לה שאם הם היו עונים למייל שלי ומצרפים את האישור בכלל לא הייתי מבקש להחליף אותו וכל המהומה הייתה נמנעת, כי אם זה מאושר ע"י אינטל מבחינתי זה לגיטימי לגמרי. אורלי את האישור מאינטל שיש לאיסטרוניקס לא הראתה לי, וגם לא ביקשתי לראות אותו.
אורלי השיבה לי שמבחינתה זה שהם אמרו לי שהמעבד מגיע מהיבואן הרשמי, ואני צריך להסתפק במידע הזה ולהבין מזה שכמובן שכל מה שהוא עושה מאושר.
אמרתי לאורלי שמכיוון שהתלוננתי וגם ביקשתי החלפה, אז כמובן שהם ראו שלא הבנתי שכניראה מה שהם עושים זה מאושר, ושוב שאלתי אותה למה פשוט לא אמרו לי שזה מאושר וצירפו את האישור, ובמקום זה בחרו להחליף לי את המעבד, הייתה נמנעת פה הרבה עבודה מיותרת.
אורלי שוב ענתה לי באותה תשובה - שמבחינתה זה שהם אמרו לי שהמעבד מגיע מהיבואן הרשמי, ואני צריך להסתפק במידע הזה ולהבין מזה שכמובן שכל מה שהוא עושה מאושר.
אמרתי לאורלי שאם הדבר מאושר למה אינטל כתבו לי שהדבר אסור, שהרי ציינתי בפני אינטל את היבואן איסטרוניקס ולא דיברתי עם אינטל על מדבקות בכללי או על פתיחת אריזות בכללי, דיברתי ונתתי פרטים ספציפית על איסטרוניקס. אורלי השיבה שהעניין מאושר ע"י אינטל.
אורלי טענה שהתייחסתי לפנדה כאילו הם איזה גוף רע שהם בסה"כ עשרה אנשים טובים שמנסים לתת שירות טוב ללקוחות, ולא נתתי להם צ'אנס לתת לי שירות בלי שישר העמדתי מולם פירסומים בפורומים וכו'.
הודתי שאולי הייתי מהיר לפרסם את המקרה, אבל פרסמתי אותו עובדתית, כמו שקרה, וגם באותה תקופה חשתי מרומה והייתי כועס מאוד.
אורלי אמרה לי שהם לא רימו אותי כי זה מאושר ע"י אינטל.
אמרתי לאורלי שאם הם ידעו כל הזמן שיש אישור מאינטל למה פשוט לא אמרו לי: שלום, אני שולח לך את האישור מאינטל, הדבר מאושר לחלוטין ואין לך שום דיבה לדאגה, יום טוב." והיו חוסכים את כל העניין הזה לפני שבכלל התחיל.
שוב אורלי ענתה את תשובת היבואן הרשמי.

מפה לשם השיחה הלכה סחור סחור ללא התקדמות, שאני שב ושואל למה אם לחנות היה אישור מאינטל להדבקת המדבקות ע"י איסטרוניקס הם לא שיתפו אותו בידע הזה וסיימו את המקרה בטרם נתחיל, ואורלי שבה ועונה לי שלהגיד שזה מיבואן הרשמי מספיק.

ניגשתי לקחת את ה HD שלי, הזמנתי 7200, בדקתי את ה- HD, והוא היה בכלל 5400...
אמרתי לאורלי שאני יודע שזו טעות בתום לב, אבל אם לא היה מגיע לאסוף את ה HD לקוח עם רקע טכני הוא היה פשוט לוקח את ה HD ולעולם לה היה מגלה את הטעות. אורלי הזמינה לי HD
7200 ואמרה שתשלח לי אותו הבייתה.

חוץ מזה נתנו לי Q-connector, יש להם כמות של מחברים כאלה.

כל הדברים הנ"ל אינם ציטוטים מדוייקים, אלה היו פחות או יותר הדברים שנאמרו.

מילים אישיות לסיכום (דעותי בלבד, לא מעבר לזה אינני מציין כאן עובדות או מאשים האשמות)
סה"כ פנדה לא חנות גרועה, אורלי וסמי אנשים נחמדים מאוד ומעבר לכל הדברים הרעים שקרו שם בסה"כ הם החליפו לי מעבד והם לא החמיצו פנים ולא עיקבו אותי בשנייה, אז השירות הוא דווקא בסדר גמור, אני חושב שמי שזרק שמן למדורה היה דווקא יאיר במייל שהוא לדעתי מזלזל שהוא שלח לי בתגובה על התלונה, אם הוא היה עונה אחרת הכל היה ניראה אחרת, התגובה שלו ממש הכעיסה אותי אני ללקוחות שלי לעולם לא מדבר ככה. אם התשובה לתלונה שלי הייתה ידידותי מהתחלה הייתי פחות "מלחמתי" בהתנהלות שלי מול פנדה, אבל אחרי שקראתי את המייל שלו ממש כועסתי.
מעבר לזה כל אחד יכול להסיק מסקנות אישיות על קנייה עתידית בפנדה, אני אישית החלטתי להמשיך לרכוש שם מטעמי נוחות ומחירים זולים, ואני אבדוק כל פריט ב14 עיניים במיוחד אחרי טעות ה 5400 (אורלי אני מצטער אם את קוראת אבל זה לא בסדר... מילא אני עליתי על הטעות אבל לקוח אחר היה פשוט לוקח את זה, תבדקו טוב טוב מה שאתם נותנים לאנשים, ואני בטוח ב101% שזה ממש הייתה טעות תמימה!)
לדעתי מקרה המדבקה יכל לקרות בכל חנות, כי הרי המון חנויות מוכרות איסטרוניקס, אז לא צריך לצאת למסע צלב נגד פנדה על המדבקה, זה דבר שכל חנות לדעתי הייתה עושה, כי החנויות מבחינתם מוכרים מעבד שמגיע מהיבואן הרשמי, הם באמת לא חושבות שהן עושות משהו אסור.
הדברים היחידים שאפשר כן ללמוד על פנדה מהם זה השירות והאחריות, כל אחד ילמד מה שניראה לו.

אני אישית חושב שמה שניתן ללמוד מכל האירוע זה:

1. כל כל מי שקונה מעבד חדש שידאג לדרוש מעבד שלא מגיע מאיסטרוניקס אלא אם כן אין לו בעייה לקבל מדבקה, דרך אגב, ירדו לי הטמפרטורות בארבע מעלות בלעדייה, כן זה משמעותי.
2. כל מי שאין לו רקע טכני שבשום אופן לא ירכוש או ידבר ישירות עם חנויות מחשבים ושלא יבוא לאסוף מוצרים, כמו שראיתם היום יכולתי לאסוף HD 5400 במקום ה 7200 ששילמתי עליו, כמובן שזו הייתה טעות ולא נעשה בכוונה, אבל בגלל זה צריך שיהיה איתכם מישהו שיודע לבדוק כל פריט ולעמוד על כך שכל הדברים כפי שהוזמנות.
3. לא משנה איפה אתם קונים בידקו הכל בשבע עיניים, אל תתביישו לדרוש לפתוח מחשב מורכב ולעבור עם הטכנאי על כל פריט ופריט.


בנוגע לביצועים, כמו שאמרתי, ארבע מעלות פחות, אני צופה ירידה של עוד שתי מעלות אחרי שה AC5 תתיישב (למשחה לוקח שבוע להגיע למצב עבודה אופימלי).
ארבע מעלות זה הרבה!
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W


נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 15-01-2007 בשעה 19:52.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 15-01-2007, 19:39
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
מסקנה: פנדה חנות לא מי יודע מה מקצועית, לא מסודרת
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "סיכום ההחלפה בפנדה"

כמו חנויות רבות בישראל - אין חדש תחת השמש.

פנדה תמשיך למכור מעבדים על לכלוך ללקוחות תמימים.

אני מפקפק לגבי ה "אישור מאינטל", איסטרוניקס נתנו אישור לעצמם,
עשו (אולי) ניסוי, החליטו שההשפעה לא קריטית וממילא זה לא ישנה
שום דבר (לכאורה) לרוב הלקוחות ולכן - קדימה, חאפריות.

בכל חנות בישראל - צריך לבדוק מה אתה מקבל, גם בחנויות היותר
טובות (הבעיה מתחילה אצל הספקים ומן הסתם מכל שמדובר בשוק
קטן, בוודאי כאשר מדובר במרכיבי מחשב פרטיים).

למרות כל הנ"ל - 4 מעלות נשמע לי יותר מידי, אני מניח שהנזק קטן
יותר אבל כאמור אין שום סיבה בעולם לשים מדבקה/לכלוך על המעבד
בגלל שהנזק קטן.

פנדה - אם לא חייבים לקנות שם, יש חנויות יותר טובות לטעמי, למשל
זיגזג2000, פלונטר ואחרות שמן הסתם טרם יצא לי להכיר.

להכיב לבד.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 16-01-2007, 00:19
  iting5 iting5 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.07.04
הודעות: 346
אני לא הייתי מרוצה בכלל מהשירות של LogicPC
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי Kill-Machine שמתחילה ב "LogicPC ראויה להיאמר באותה נשימה עם זיגזג, לטעמי."

אמנם היתה לי אצלהם רק הזמנה אחת... יחסית פשוטה.
הזמנתי צורב של NEC שחור, כונן דיסקטים שחור, והארדיסק של Seagate 160GB.
אחרי בערך שבוע וחצי מהיום שהזמנתי התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי שהכל מוכן ואני יכול לבוא לקחת את ההזמנה שלי, הדפסתי אותה מהאתר שלהם ונסעתי אליהם, ומה שהם עשו זה פשוט כאילו אחד מהם היה לו חשק להרים לי טלפון ולהגיד לי שההזמנה היתה מוכנה.
לא היה להם צורב של NEC שחור, אז נאלצתי להתפשר על צורב של Liteon שהיה להם שחור במלאי, את הכונן דיסקטים גם לא היה להם בצבע שחור אז ביטלתי אותו מההזמנה, ולא היה להם הארדיסק של Seagate 160GB אז נאלצתי להתפשר על 120GB שהיה להם במלאי.
אני פשוט לא ידעתי מה להגיד, אם לא הייתי בכלכך התרגשות ללכת להרכיב את המחשב כבר בבית
סביר להניח שהייתי מבטל את כל ההזמנה.
בקיצור, אני אישית ב-LogicPC כבר לא יקנה.
לעומת זאת ב-Glob-Net קיבלתי שירות מהמם הכל הגיע בזמן והייתי ממש מרוצה מהם.
וגם בפנדה אני קונה הרבה חלקים, ועד היום השירות שלהם היה בסדר לא היו לי בעיות איתם...
אני מרוצה מהחנות בגדול.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.


נערך לאחרונה ע"י iting5 בתאריך 16-01-2007 בשעה 00:21.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 16-01-2007, 00:18
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
"מצוין" - כלומר לא יכול להיות יותר טוב מזה?
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "התנהלות מצוינת של פנדה, קיבלת לבסוף 101% מכל מה שדרשת מהם"

הגזמת בענק.

כל הפרשיה הזו עדיין תמוהה למרות כל ה "הסברים" של החנות.

זה שרוב החנויות בארץ שוות ל _ _ _ זה לא אומר שמי שיש לו
אתר גדול וחנות חיה וקיימת הוא "מצוין".

אין חנות מצוינת בארץ לחומרה / מחשבים - נקודה, יש יותר טובות
ופחות טובות, פנדה מבחינתי ירדה ליגה עקב כל הסיפור הזה, היא
לא יכולה להחשב חנות מהדרג הראשון, מוכרת אריזות פתוחות
במחיר רגיל, מאבדת חלקים של לוח האם, מאיימת על לקוח נרגש,
לא עונה ללקוח בפורום (כמו למשל יריב מפלונטר או יאיר מ iqpc),
מספקת כונן במהירות שונה מהמובטח - זה לא רציני.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 16-01-2007, 15:57
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
כמו שאמרתי, אני לא בעד פנדה. אני פשוט לא נגדה
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "מותר לאיים, רצוי לא להשמיץ, מותר לצפות ולדרוש שיפור המצב"

אני גם משתדל תמיד לתת עוד שני שמות לפחות במרחק קרוב מכל מקום שאני "כביכול" ממליץ עליו.

מהכרותי הטובה את שוק החומרה, פנדה לא רק שלא נחשבים רעים, הם נחשבים בסדר גמור.
אבל אני לא נותן ציונים.

לגבי חווית הקניה והשתלשלות הפרשה הזו.

אינני מסנגר על אף אחד. אינני יודע באיזה טונים ובאיזו צורה דיבר balvan64 בפנייתו לפנדה.
אם הנחתי שהוא דיבר לא יפה והוא אכן דיבר יפה מאד, אני חוזר בי מהאשמות כאלה.

אבל
אבל
אבל כמו שטענתי מלכתחילה, פנדה לא רמאים ולא חאפרים.
הם מוכרים סחורה שבאה מנציג רשמי, עם כל ההסטוריה שתארתי באשכול המיוחד למעבדים.
הם יכולים לקנות בכמה אחוזים יותר זול את אותו המעבד מאין סוף יבואנים של מעבדים.
כולם מוכרים את אותם המעבדים. אף אחד לא מוכר מעבדים מתוחים, מזויפים מקולקלים או מתוקנים.
למרות זאת הם הלכו על הנציג הרשמי, מאחר וזה קונה להם שקט תעשייתי חשוב מאד.

כאשר balvan64 התלונן, הם הסכימו להחליף לו, לא ראיתי בקשה שלו שלא מילאו אותה.
לגבי רצף של טעויות מביכות ? כל מי שמתעסק במסחר יודע שיש לקוחות שאין להם מזל.
גם כאשר הם צודקים, כל מה שרע קורה להם. טועים במהירות, שוכחים חלקים, מפספסים משלוחים,
הכל יכול לקרות ללא כוונה תחילה מתוך חוסר מזל בלבד. זה מרפי הידוע בשיאו.

אסור לאיים, מותר לדרוש את המגיע לך.
להגיד אם לא תחליף לי אני אתלונן, זה לא איום, זו זכותו המלאה בחוק.
להשמיץ אסור, ואפשר עוד לקבל תביעה על זה.

לענות למכתבים פומביים ? בחירה שלהם, אבל אין פסול בלא לענות. הם את העסקים שלהם מנהלים במשרדים שלהם ולא כאן בפורום.

להשבע אמונים ולא למכור איסטרוניקס ? בחירה שלהם. שוב אין פסול להמשיך למכור איסטרוניקס,
מאות אלפי לקוחות מרוצים יעידו לטובתם ונגד balvan64.

עוד הערה, שיכול להיות שהיא זקוקה להדגשה ואולו להפוך לאשכול מעוגן.
אני קורא פה את כל הביקורות על החנויות, רובן חוויות קנייה חד פעמיות.
מהרגע הראשון שהתחלתי לכתוב בפורום הזה, וזה לא היה מזמן, ניסיתי לכוון קוראים לבחור את
מקום הקניה שלהם על פי הגאוגרפיה והשירות. בדרך כלל בסדר הזה.

יחס אישי אפשר לקבל רק אם מכירים אותך באמת, אחרת זה יחס טוב אבל לא אישי.

אני שאני מכיר את כל יבואני החומרה בשמות הפרטיים ויכול לקבל כמעט כל פריט במחיר עלות היבואן
פלוס כמה גרושים מעל, קונה כמעט את כל הצרכים שלי יד שנייה. במקום שאני מכיר.
במקום שיש לי יחס אישי.
במקום שאני יכול לקחת בלי לשלם, ולשלם יום אחרי, במקרה שנתקעתי ואני חייב חלק.
במקום שבו אני יכול להתחרט על מוצר פתוח (לא משומש) ולהחליפו בידיעה שמישהו אחר כמוני יקבל אותו והספק לא נדפק.
ועוד דוגמאות בסגנון.

האם אני פרייאר כי אני משלם יותר ?
ממש לא, אני מקבל את השירות הטוב ביותר שניתן לקבל, משלם רק 3-5 אחוז יותר ממחיר השוק הנמוך במקרה הגרוע ביותר, המוכר שלי אוהב אותי כי אני קונה רק אצלו, שולח לו אנשים עם המלצה וכו'.

יש כמעט בכל עיר גדולה מספיק מקומות טובים, לא צריך להזמין מעבד באשדוד, ספק כח מרמתגן, מארז מנשר, דיסק מכרמיאל, כרטיס מסך מנתניה ומסך מראש העין
צריך לדעת לבחור ספק אחד ולהתמיד בו.

אין זה מנקה אף חנות מאחריות לתת שירות מעולה לכל לקוח מזדמן, אבל שאותו לקוח מזדמן יקח בחשבון שאם יפסיק להיות מזדמן הוא יהפוך להיות VIP.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 16-01-2007, 16:10
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
הם כן חאפרים, זה שרוב השוק חאפר לא משנה את החאפריות,
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "כמו שאמרתי, אני לא בעד פנדה. אני פשוט לא נגדה"

אם אתה משלים עם חאפריות היא תשלוט לעד.

למה אסור לאיים? למה מה? למה מי?

"אין פסול בלא לענות" - אבל יש חיוב גדול במנהל חנות שכן עונה
בפורום פתוח ללא חשש (כנראה שאין לו ממה לחשוש, כנראה
שהוא דופק חשבון לציבור הלקוחות ולא מנסה בעיקר לתכמן אותם).

נכון שרצוי להתמיד ולקנות מאותם חנויות ולא לפזר את הקניה על
יותר מידי חנויות אבל מה זה קשור לעלילות פנדה/איסטרוניקס?

יש ועוד איך פסול למכור את המעבדים עם הלכלוך/חאפריות של
איסטרוניקס. מי שעושה זאת הוא חאפר בעצמו, חסר הבנה וקרבה
לענין, שם קצוץ על הלקוחות שלו וחושב רק על שורת הרווח
המיידית תוך ניצול תמימות של לקוחות.

די לחאפריות, די למדבקות.

אל תהיו פראיירים, לא לקנות מעבד
עם לכלוך/מדבקה עליו.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 16-01-2007, 17:48
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "כמו שאמרתי, אני לא בעד פנדה. אני פשוט לא נגדה"

בהחלט עדיף ללכת למקום קרוב לבית ולהתמיד בו.
באיזור מגורי המקום היחיד שמוכר חומרה במגוון רציני ובמחירים לא מופקעים זו פנדה.

כרגע אני מתכוון להמשיך לקנות בפנדה כי האמת שעכשיו אני מכיר שם את כולם, אולי בגלל נסיבות שליליות, אבל אני לא מאמין שתיהיה לי בעייה לקבל שם שירות/מימוש אחריות לכל דבר שרק אבקש (שהוא הגיוני כמובן).
אבל מצד שני אני יודע שאני חייב להיות זהיר כי איך שלא תקרא לזה - חוק מרפי או טעויות - הן קרו לי שם כמה פעמים ואני לא חושב שעשו לי דווקא אבל אני יודע שאני אצטרך לבדוק כל מוצר בקפידה עד לפרטים הקטנים כדי לדעת בוודאות שלא נתנו לי בטעות משהו אחר או ששכחו לתת לי איזה חלק.
אולי יש מקום לשיפור בקפדנו שלהם, שהם יעשו חשבון לבד.

המסקנות האישיות שלי לגבי פנדה הם כאלה:
קירבה: 10 דקות נסיעה
מגוון מוצרים: רחב מאוד
מחירים: לא הכי זולים אבל סבירים.
שירות: כרגע מטפלים בי בזהירות אז אני לא יכול להעיד באוביקטיביות איך הם מתייחסים לכל אחד, אבל הם מטפלים בי כמו שצריך.
אחריות: החלפתי שם צורב במקום בלי בעייה, אבל זה מקרה בודד שלי, אני מקווה שזה היה כך אם הייתי צריך להחליף לוח אם או משהו יותר מורכב, כרגע לפי הנסיון היחיד מימוש אחריות הוא לא מסובך.
אמינות: נמוכה משהו, שקניתי את המחשב שכחו לארוז לי את הרמקולים שהזמנתי, אבל נתנו הרגשה של מה בכלל יש לבדוק, הרי ברור שיש כאן הכל, אז לא היה לי נעים להתחיל לפרק שם את הקופסאות ולקחתי את זה הבייתה סגור, גם ביקשתי מהטכנאי שיפתח איתי את המארז לבדיקה הוא נתן לי להרגיש לא בסדר והתחמק ממני (חמק לחדר אחורי, מטבחון נדמה לי, בעודי מדבר איתו אם אני זוכר נכון), ושבאתי לאסוף את ה HD למחשב נייד קיבלתי 5400 במקום 7200.
צריך לבדוק הכל בשבע עיניים ואפילו לא להתבייש לפתוח קופסא בחנות ולראות שהכל שם וזה באמת הדגם המדוייק שהזמנת, או שאין משהו מיותר כמו מדבקה.
מכיוון שיש לי רקע טכני מספק כדי להגן על עצמי ושאר הנתונים טובים אני אמשיך לקנות שם, אני לא רוצה ללכת לממש אחריות על איזה מוצר באשדוד רק בגלל שקניתי אותו ב 50 ש"ח פחות מבפנדה, קרבה זה גורם מכריע, שאין קרבה קשה למשש אחריות וקשה לכל יחס טוב שאתה לא בא פיזית לחנות, חוץ מה למי יש כוח למשלוחים.

הערה: אני בטוח שכל הטעויות והמקרים שציינתי כאן הם טעויות שנעשו בתום לה ואין שום כוונה בדברי להאשים את פנדה או את עובדיה בשום דבר.

אנשים: סמי מנהל שירות לקוחות מאוד סבלני, למרות כל ה"פרשיית המדבקה" הוא לא החמיץ פנים, שוב, הוא אדם נחמד מאוד. אורלי אשת הרכש(לפי מה שהבנתי) שכניראה לא באמת מדברת עם לקוחות, אבל לי כן יצא לדבר איתה היא גם נחמדה והגיונית. אדי איש המכירות נחמד וברוך - איש מכירות - גם ממש helpful. הטכנאי שאורלי הבהירה לי שהוא בן 20 לא ממש נחמד. פעם אחת נתקלתי בו שקניתי את המחשב והוא לא עזר לי ותחמק ממני. פעם שנייה נתקלתי בו שהחלפתי את הצורב שהתקלקל ואורלי שלחה אותי לקחת ממנו במעבדה כבל אודיו שמתחבר בין הכונן לכרטיס קול בשביל להעביר קול מדיסקים. הלכתי למעבדה והוא הסביר לי בצורה שלדעתי מאוד מתנשאת כמו למישהו נחות שבכלל לא צריך את זה בימנו וזה עובר עכשיו על הכבל IDE - דרך אגב זה נכון? אני לא ידעתי שכבר לא צריף לחבר כבל אודיו - בכל אופן לא נהנתי מהאינקרקציה שלי איתו בכלל. יאיר שהוא הבוס של כל החבר'ה האלה השאיר עלי רושם רע מאוד בתגובה שלדעתי איומה שרשם לי על התלונה הראשונית שלי על המדבקה. הגישה שלו לטיפול בלקוח עם בעייה (גם אם הוא אישית מאמין שהלקוח טועה) ממש נוראית בוטה ומעוררת כעס לדעתי. למזלי לא נתקלתי בו בחנות ואני לא צריך להתעסק איתו. אני אגיד שוב, אם יאיר היה עונה לתלונה הראשונית בצורה מכובדת רגועה ושירותית הכל היה ניראה אחרת, לעולם לא הייתי מעביר להילוך כזה גבוה, אחרי שקראתי את התגובה שלו הרגשתי שאני מדבר עם גורם עויין ושאני אם אני ארצה לקבל שירות יהיה עלי להתמודד מול התנגדות קשה.


הערה: כל מה שכתבתי על סגל פנדה בכלל ועל יאיר בפרט הוא דעתי האישית שהתגבשה ביחס לפרשה שקרתה, לא מעבר לכך! אין כאן האשמות! כמו כן אין כאן שום נסיון להשמיץ אף אחד מהם או להראות אותם באור שלילי.
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W


נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 16-01-2007 בשעה 17:58.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 15-01-2007, 20:52
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "E6400 עם מדבקה של איסטרוניקס, ופנדה - המשך"

כרגע אני מחכה לתשובה מאינטל, הם מתחילים את שבוע העבודה שלהם ביום שני (נוצרים).
בכל אופן, אני מקווה לקבל מהם פיצוי על עוגמת הנפש והכסף שהוצאתי על משחה טרמית והזמן שבוזבז.
לצערי כרגע נתתי את ההוכחה שלי ואת הסיבה לתלונה לפנדה בתמורה למעבד חדש.
לקחתי תמונה של המעבד ליד תעודת הזהות שלי והצד הבינלאומי של רשיון הנהיגה שלי.
ככה שתיהיה לי הוכחה. אני מקווה שאולי אני אקבל פיצוי ואני גם מקווה שגם אם כבר אין לי את המעבד הם ימשיכו בחקירה נגד איסטרוניקס ואולי גם יפתרו את הבעייה for good.

יש לי שאלה:
ב everest המעבד החדש שלי מראה משהו מוזר.
יש שלושה חיווים לטמפרטורה של מעבדי Duo
1. CPU
2. Core 1
3. Core 2

כל הזמן הטמפרטורה של Core 2 גדולה מזו של ה CPU ושל Core 1 באיזה שני מעלות.
חוץ מזה החיווי של Core 2 לפעמים קופץ לאיזה ארבע שניות שהמעבד לא במאמץ באיזה 5 מעלות וחוזר חזרה אחרי זה להיות 2 מעלות מעל ה CPU ו core 1.
במעבד הקודם תמיד ה CPU היה חם משניהם בשני מעלות, ושניהם היו באותה טמפ', וגם לא היו קפיצות מוזרות.

מישהו יודע אם זה נורמאלי ואיפה כל גלאי טמפרטורות יושב? איפה זה CPU?
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W


נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 15-01-2007 בשעה 20:58.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 17-01-2007, 19:49
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
עידכון מצב בנוגע למדבקה על ה e6300
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "E6400 עם מדבקה של איסטרוניקס, ופנדה - המשך"

*החזרתי אותו היום לחנות עם זיכוי לקנייה בחנות ב 800 ש"ח ושאלתי אותם של איזה ספק/יבואן המדבקה הזאת.
תשובה:
"המדבקה לא של היבואן, אלא שלנו לצורך מעקב, אם הוא שלנו וכו..." (נעה מחשבים)
בקיצור אם אתם קונים מנעה מחשבים, זהירות אולי יש על המעבד מדבקה ולא בגלל היבואן/ספק, אלא מצד החנות עצמה.

*אינטל שלחו לי תשובה היום, שהמדבקה לא מזוהה בכלל, אחרי שהייתי בחנות זה ברור למה ,אינטל ביקשו לדעת מאיפה המעבד נרכש.
אשלח לאינטל את הכתובת של החנות עצמה ואת שאר פרטי החנות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #55  
ישן 17-01-2007, 20:20
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 53 שנכתבה על ידי roz שמתחילה ב "כמה מסקנות.."

כמה דברים על התגובה שלך:
א, k.s.p חברה לא אמינה ואסור לקנות ממנה,ומי שקונה אצלם זה סיכון שלו נטו!
(אתה מוזמן להריץ חיפוש בפורום ותראה מה k.s.p עשו לאנשים... בפירוש לא חנות טובה!)
ב, אם יש בעיה עם מוצר ב k.s.p הלך הכסף הם לא מחזירים את הכסף...
הגעתי עד למנהלים של k.s.p פעם אחת עם מוצר, שעושה בעיות ולא מזיז להם שהמוצר דפוק או לא מתאים!
ג, חכה שמשהו לא יעבוד לך מ k.s.p או לא יתאים לחומרה שלך ואז נדבר או קיי...
ציטוט:
במקור נכתב על ידי roz
דבר ראשון
ksp חברה אמינה ולא משקרת בכל ההודעות האלה ראיתי רק מישהו אחד והוא אמר שהיא בסדר
דבר שני
אני קניתי מ- Ksp ולא פתחתי כלום והכל עובד כרגיל


ד, k.s.p לא היו נותנים לי זיכוי על המעבד או על שום רכיב, תקרא את מדיניות ההחזרה שלהם לפני שאתה מצהיר הצהרות כאלה בבקשה!
נעה מחשבים לפחות נתנו לי זיכוי הוגן אחרי 2 חודשיים שהוא אצלי ותקין.
מרדנית כנ"ל נותנים החזרים על מוצרים וכנ"ל mds אלירן.
k.s.p לא היו עושים זאת!
ציטוט:
במקור נכתב על ידי roz
דבר שלישי
למי שיש כסף אז שיוסיף עוד כמה מאות שקלים ויקנה מחברות בינלאומית כמו אופיס דיפו או bug (לגבי Bug אין לי מושג עם היא חברה בינלאומית אבל היא חברה אמינה)

לגבי שאר ההודעה אני לא יגיב אפילו...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 17-01-2007 בשעה 20:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #57  
ישן 22-01-2007, 13:42
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "E6400 עם מדבקה של איסטרוניקס, ופנדה - המשך"

עדכון (אינטל לא ממש זזים):

Dear Mr. *******

Thank-you for contacting Intel® Technical Support.
We are pleased to assist you within the scope of Intel® limited warranty.

First of all, we are still investigating the details with Eastronics. We have no further updates in the casenotes but I know that we have spoken to some of their representatives.

Second we will not be able to compensate you for thermal paste or your time in removing the CPU and heatsink. As part of any warranty terms we can request you get specific information and perform trouble shooting. If you had contacted us about some thermal paste we would have been willing to send some out to you as a goodwill gesture and still would be willing to if you require some still.

As for your questions, listed below regarding the CPU temperatures. No 2 processors are exactly alike. You will see that some vary in temperature by a small amount of degrees and this is entirely acceptable and is not an indication of any malfunction. The core# temperatures are giving you readings of the individual cores. The CPU temperature is showing the CPU temp of the CPU heatspreader/heatsink and is located on the heatsink/fan.

Core 2 may be slightly higher for many reasons. The BIOS only takes advantage of one core and so that core would be under load when using the BIOS to test the CPU temperature. If your taking the temperature within the operating system then both cores can be assigned with different programs and so core 2 may be set to take slightly more load than core 1 by the operating system. I would not worry at all about the CPU with this issue as it is behaving well within specifications. I hope that I have managed to put your mind at ease.

Should you have any other issues with regards to technical support on the CPU itself, I would be willing to telephone you personaly. Please let me know what telephone number to contact you on and also what time to contact you. I can obviously only contact you mon to fri during my office hours.

Our support centre telephone numbers are on http://support.intel.com/support/9089.htm#europe

Kind regards

Dale M.
Intel(R) Customer Support (EMEA)
Customer Support Engineer
Swindon UK
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #58  
ישן 28-01-2007, 18:26
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
מידע איסטרוניקס יצרו איתי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "E6400 עם מדבקה של איסטרוניקס, ופנדה - המשך"

יש עדכון חדש!
בעקבות פנייתי לאינטל איסטרוניקס יצרו איתי קשר היום.

תקציר השיחה: (הדברים הבאים אינם ציטוטים מדוייקים אלא תקציר הדברים לפי הרוח בה נאמרו לדעתי, אשתדל להיות נאמן למקור ככל שזכרוני יאפשר לי ואקצר כדי שלא אחזור על עצמי שלא לצורך.)

היום אחרי הצהריים התקשרה אלי דאינה ראמפל מאיסטרוניקס לברר איתי על מה הדברים.
היא טענה שבגלל שאין על כל מעבד מספר יחודי אלא שכל המספר על המעבד הוא זהה לכל הסידרה איסטרוניקס שרוצים לתת אחריות לכל החיים למעבדי אינטל החליטו לסמן אותם במדבקות כדי להבטיח שאלו אכן אותם מעבדים שהם מכרו במעמד מימוש האחריות. כמו כן הא אמרה שאינטל מבקשים להבהיר לי שיש לי שלוש שנים אחריות מהם ויהי מה כל עוד אני מחזיק מעבד אמיתי אני זכאי לשלוח אותו לאינטל אם התקלקל ולקבל חדש, ואם אני רכשתי את המעבד בחנות מורשת, כמו פנדס, אז פנדה צריכים לבדוק את המעבד ובמידה והוא תקול להחליפו בחדש במקום ולשלוח אותו לאינטל/איסטרוניקס כדי לקבל חדש בעצמם. היא גם טענה שיש להם אישור מאינטל להדביק מדבקות ולפתוח קופסאות אבל היא לא יכולה להעביר לי את האישור כי הוא confidential.
אמרתי לה שאינטל אמרו לי במפורש שאין למכור קופסאות פתוחות ו/או להדביר מדבקות על גב המעבד (לאחר מכן גם העברתי לה את המייל הרלוונטי מאינטל) אמרתי שאם אין לה הוחכות מוצקות לגבי האישור אני בוחר להאמין ליצרן שאמר לי בצורה שאינה מפורשת לשני פנים שהדבר אסור. הגברת אמרה לי שאם אני ממש רוצה היא יכולה להעביר לי מעבד חדש במקום שלי ללא מדבקה אך רק עם שלוש שנים אחריות, הסברתי לה שאני כבר הצבעתי ברגלים ואני לעולם לא מתכוון לקנות אצלם מעבד וכבר החלפתי את המעבד למעבד נקי מיבואן אחר. חוץ מזה האשמתי אותה בחוסר שקיפות למול הקונה בנוגע להדבקת המדבקה, גם אם הדבר מאושר שהבהרתי לה שאני כרגע לא מאמין לה לגבי האישור, אז המדבקה היא דבר שלא אמור לבוא על המעבד וצריך ליידע את הצרכן ולתת לו לבחור אם האחריות לכל החיים שווה את המדבקה או לא.
היא אמרה שהם מפרסמים בגאווה את עניין המדבקה וגם פנדה מודעים לכך ומכיוון שרכשתי את המעבד ישירות מפנדה ולא אצל איסטרוניקס היא למעשה לא יכלה להודיע לי על המדבקה, ובכך אני יכול להאשים רק את פנדה אם אני רוצה, אבל בכל אופן היא אמרה שזה לא סוד אלא דבר שהם מפרסים אותו וגאים בו ולכן מצידה הם אכן פועלים בשקיפות מלאה, (כל זה טוב ויפה כמובן אם יש להם אישור, אחרת הגאווה כאן לא במקום).

בכל אופן השיחה הסתיימה בזה שאמרתי שאני אעביר לה את המייל בו אינטל אוסרים על הדבקת מדבקה ופתיחת ה BOX כדי שהיא תטפל בזה מול אינטל, והבהרתי לה שזה היא אמרה לי שיש אישור מבלי להציגו אינו מספק אותי.

אם היא תיצור איתי קשר שוב אני לא יודע כי כרגע אני לא לקוח שלהם כבר כי החלפתי מעבד.

אני מצרף את המכתב ששלחתי לאינטל בעקבות שיחת הטלפון:

Hello,

Eastronics contacted me today about the sticker issue.

They claim that although you told me that they shouldn't put stickers on the CPUs and shouldn't open the Boxes which are supposed to be sealed, they have your approval to do just that. She refused to mail me any document to prove her claim and I told her that so far the only prove I have is that you (Intel) told me this:

"If your processor is a boxed product then the distributors should not put stickers on the CPUs, because the boxes are sold sealed." -Lina G.

And since she does did not provide any prove to the claim that Eastronics have an approval from Intel to stick stickers and sell open boxes I don't intend to believe such claims.

She also mentioned that when you talked to her on the phone regarding the issue you expressed that their methods of selling open boxes and sticking stickers are good and you approve of them, but again she did not give me anything to queue claiming the talk is considered confidential, again she failed to provide prove.

This issue still remains unresolved as far as I and many more Intel costumers who are following this case are concerned, nothing has been changed to remedy the problem, if such an audacity can merely be called a problem.

Thank you,

**** *******



_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W


נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 28-01-2007 בשעה 18:34.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #64  
ישן 28-01-2007, 20:32
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
מסעות balvan64 בארץ החאפרים של איסטרוניקס/פנדה/אינטל.
בתגובה להודעה מספר 58 שנכתבה על ידי balvan64 שמתחילה ב "איסטרוניקס יצרו איתי"

כל הכבוד על המאמץ אבל לא נראה לי שמישהו שם סופר אותך וגם
אם היה סופר אותך באמת לא מבין מה אתה רוצה.

לגבי אי הקיום של יכולת זיהוי המעבד - בבל"ט, זה לא יכול להיות, עובדה
שרוב העולם מסתדר ללא מדבקות החאפריות.

לסיכום, גם אם אינטל/איסטרוניקס תוקעים לך אצבע לעין ועושים עליך אבו
עלי ומשתפים אותך בתפיסת העולם החאפרית שלהם, מי שאמור להיות
נחמד אליך וללכת לקראתך זו החנות (כמו שחנויות רבות אחרות עושות),
לכן פנדה היא מבחניתי היא האיש הרע בסיפור הזה ולכן:

מבחינתי פנדה לא קיימת יותר, אני מניח שנצליח להיסתדר בלעדיה וגם
היה בלעדי, שתישאר עם הצדק והחאפריות שלה וכמובן ... עם מדבקות
הטימטום ומכירת אריזות לא חתומות.

נמאס.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל


נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 28-01-2007 בשעה 20:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #65  
ישן 28-01-2007, 20:43
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
בתגובה להודעה מספר 64 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "מסעות balvan64 בארץ החאפרים של איסטרוניקס/פנדה/אינטל."

אני יכול רק לקוות ולעדכן.
לא עולה כסף לשלוח מייל פעם בשבוע, אם ילך ילך, ואם לא אז לא, אני כבר יודע איך להשיג מעבדים נקיים וממי צריך להיזהר.
מי שנכנע בטוח לא ינצח, גם אם הסיכוי קטן שווה לנסות, גישה של הפסד בטוח מראש בדר"כ רק תורמת לחברות גדולות לנצח את הצרכן הקטן.
מי בכלל היה מאמין שאיסטרוניקס יחזרו אלי בגלל שאינטל דיברו איתם?
אני חשבתי שאינטל סתם מקשקשים ולא עשו עם הפנייה כלום, אבל כרגע אני יודע כעובדה שהדברים זזים שם, ושהם ממש דיברו וטענו את טענתי בפני איסטרוניקס. מה הם דיברו בינהם אני לא יודע, כי איסטרוניקס סיפרו לי, והם כמובן יכולים לספר רק את מה שהם רוצים.

ניראה מה אינטל יגידו על העניין.
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #67  
ישן 28-01-2007, 21:07
צלמית המשתמש של balvan64
  balvan64 balvan64 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
בתגובה להודעה מספר 66 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "ההישג הנדרש היה החלפת המעבד, מעבר לכך אתה גרמת"

כמו הסברתי, החנות (פנדה) החליפו לי אחרי כל העניין את המעבד במעבד שמקורו מספק אחר שאינו מדביק מדבקה, ואני זכאי לשלוש שנות אחריות.

בקשר לעניין איסטרוניקס, אני לא מוותר. הדבר לא מצריך ממני שום משאבים ולכן אין לי בעייה להמשיך לעבוד מול אינטל ולקוות לטוב. נקווה שלמרות כל הדברים העומדים נגדנו שהעלת, העניין יוסדר. זה המינימום שאני יכול לעשות בשביל כל מי שלא מוכן לקבל מעבדים עם מדבקה עליהם.

ואכן אחד מהישגי (לדעתי האישית) הפרסום שהיה פה הוא הבאת עניין המדבקה והשלכותיה לידיעת ציבור הצרכנים בכדי שיוכלו לעשות רכישה חכמה כאשר כל הנתונים עומדים בפניהם.
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W


נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 28-01-2007 בשעה 21:10.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:36

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר