11-01-2007, 15:15
|
|
|
חבר מתאריך: 02.12.06
הודעות: 375
|
|
אז למה לא ניסו לשדרג את הכפיר במקום הפנטום?
הרצתי חיפוש, אבל איכשהו לא ראיתי את זה.
לפי כל מיני מקורות התעשיה האווירית יצרה לחיל האויר מעל ל200 מטוסי כפיר ונשר.
אם היתה כזאת כמות של מטוסים למה בחרו לשדרג דווקא את הקורנס לקורנס 2000 ולא את הכפיר
לכפיר C-10?
עוד משהו שאני לא מבין הוא אם היתה כזאת כמות של מטוסים לאן הם נעלמו?
כמות מאוד קטנה נמכרה לחו"ל וחלק מצאתי את המיקום שלהם במרחב אוירי
(מסתבר שיש בית קברות לכפירים במוזיאון חיל האוויר), אבל יש עוד כ100 מטוסים שלא ידוע מה עשו איתם (אולי יש כמה באחסנה לשעת חירום?).
אם כבר מכרו כפירים שיצאו משימוש למדינות אחרות היו יכולים לנצל את זה כדי להיפטר מיותר מטוסים. התעשיה האוירית היתה מרוויחה על התחזוקה והחלפים וחיל האויר היה מקבל כסף.
|