שלום לכולם,
רציתי לכתוב כאן בנושא "כמעט רכישה" שעשיתי בגולד-טופ כדי שאנשים ילמדו מהמקרה.
ביום חמישי הזמנתי בגולדטופ גוף קירור למעבד Zalman 9700 LED באמצעות האתר.
בחרתי בהם כי הם מוכרים אותו במחיר הזול ביותר שמצאתי, והכי חשוב כי באתר כתוב שהמוצר נמצא אצלהם כרגע במלאי. מכיוון שרציתי להיפטר מה Arctic Cooling Freezer 7 PRO המרעיש שלי ולישון טוב כמה שיותר מהר וגם בגלל שהם זולים, אז החלטתי להזמין משם למרות שאני ממש רחוק מהחנות שממוקמת ברשל"צ.
ציינתי בשדה ההערות בהזמנה שאני מעוניין במוצר רק אם הוא במלאי ואם הוא אינו במלאי שיצרו איתי קשר.
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://img182.imageshack.us/img182/8839/goldtopaf1.jpg]
בחרתי בדואר רשום עד 14 יום, זה עולה 9 ש"ח, הייתה אפשרות לדואר רשום עד 21 יום, זה חינם. לא יודע אם יש אפשרות בסניף הדואר לזרז משלוח, אבל אמרתי מה כבר יכול להיות ניתן להם 9 ש"ח.
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://img120.imageshack.us/img120/8084/shippingqa0.jpg]
משום מה צויין שם שהמשלוח לא מבוטח, למרות שעכשיו שבדקתי חנויות אחרות מצויין בהן שהמשלוח כן מבוטח. מה זה אומר לא מבוטח? אם זה לא מגיע אז זה בסדר כי אין ביטוח?
אין אפשרות של משלוח מבוטח בדואר.
בכל אופן...
אחרי ההזמנה החלטתי להתקשר אליהם לוודא שהגלגלים בתנועה ואיך ומתי הם שולחים כבר את המוצר.
שלושים דקות של שיטוט במערכת שלהם לא הובילו אותי לעולם לנציג, לא משנה באיזו שלוחה זה תמיד נתקע או זורק אותך לתפריט אחר. בסוף החלטתי ללחוץ על השלוחה של הנהלת חשבונות (אם השם זכור לי נכון). שם ענתה לי אזו גברת. אמרתי לה שהמערכת הקולית לא עובדת והיא אמרה שיש כניראה בעייה. ואז אמרתי לה שעשיתי הזמנה של מוצר במלאי ורציתי לדעת אם הם שולחים אותו כבר למחרת בשישי או ביום ראשון. היא ענתה לי שהם שולחים דואר בימים שני וחמישי בלבד. סיימנו את השיחה.
במקביל שלחתי מיילים לכתובות שמופיעות באתר עם מספר טלפון ושם וביקשתי שיחזרו אלי כי אני רוצה לוודא פרטים על ההזמנה. עד היום לא חזר אלי אף אחד. ושלחתי שוב מיילים גם ביום שישי.
יום ראשון התקשרתי לחנות וענו לי (לא להאמין אה?) אמרתי שעשיתי הזמנה ואני רוצה לוודא שהכל בסדר ושהמוצר ישלח אלי (זיכרו שהגברת מהחשבונות אמרה לי ששולחים שני וחמישי) הוא אמר לי שהמוצר צריך להגיע בימים הקרובים.
שאלתי אותו מה זאת אומרת צריך להגיע בימים הקרובים? הרי כתבתם באתר שהוא נמצא במלאי.
הבחור אמר לי שבחרתי שמשלוח עד 14 ימי עסקים ולכן זה יגיע אלי עד 14 ימי עסקים, המוצר צריך להגיע, ולכן הוא יעמוד בהתחייבות. אמרתי לו שזה צריך להגיע עד 14 ימי עסקים וזה לא אומר שזה צריך לקחת את כל ה 14 יום, וככה או ככה כתבתם שהמוצר במלאי ולא יכול להיות שאתם כותבים את זה שהוא בכלל לא ברשותכם, ה-14 יום זה דבר שחנויות מציינות בגלל שלפעמים ברשות הדואר לוקחים את הזמן, אבל החנויות שולחות את המוצר מייד, בטח ובטח שהן מציינות שהוא במלאי בזמינות מיידית, לא בגלל שיקח להם זמן להשיג את המוצר או משהו כזה. הוא אמר לי שהמוצר צריך להגיע ביום יומיים הקרובים והוא ישלח לי אותו, שאלתי אותו באיזה ימים הם שוללחים בדאר, והוא אמר לי שהם שולחים כל יום את כל ההזמנות שהגיעו אתמול - מעניין מאוד למה הגברת בחשבונות אמרה לי שני וחמישי??? - טוב, הבהרתי שאני לא מרוצה מעיניין המלאי וסיימנו את השיחה.
היום הייתי בפנדה ואורלי אמרה לי שצריך להגיע לה גוף כזה יומיים שלושה הקרובים, הזמנתי אצלה.
שלחתי מייל לגולדטופ שבעקבות עניין המלאי אני מבטל את ההזמנה, כמובן שאינני מצפה שהם בכלל יקראו אותו אז אני אתקשר מחר.
הדברים הנ"ל אינם ציטוטים מדוייקים! זהו תקציר הדברים למיטב זכרוני!
מסקנות/דעות אישיות שאני למדתי והסקתי על החנות:
1. זמינות המענה בחנות גרועה.
2. היחס שקיבלתי מהמוכר אינו מכובד.
3. החנות מכריזה (גם עכשיו) שיש לה במלאי מוצרים שלמעשה אינם במלאי כלל.
4. החנות אינה טורחת לחזור ללקוחות שמשאירים הודעות מייל, גם לקוחות שביצעו רכישה.
5. החנות שולחת בדואר לא מבוטח - דבר מסוכן לדעתי.
אני אישית סיימתי לקנות שם For good, שכל אחד יעשה את החשבון שלו.