לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-02-2007, 09:12
  libi790 libi790 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.02.07
הודעות: 2
מידע קניית מחשב - חוויה הזויה ב- KSP

ברצוני לשתף אתכם בחוייה תמוהה שקרתה לי אתמול ב- KSP סניף פ"ת.
היות שאני צריכה לקנות מחשב חדש לשימוש ביתי ובסיסי, עשיתי מעט סקר שוק וראיתי מחשב (אינטל פנטיום) שמתאים לצרכי, ובמחיר זול באופן יחסי, באתר האינטרנט של KSP.
אתמול 18.2.2007 התקשרתי למספר הטלפון המפורסם באתר ע"מ לבצע הזמנה של המחשב אותו בחרתי, אך הנציג אמר לי שלא ניתן לקנות מחשב בצורה זו, אלא רק ע"י הזמנה באינטרנט או להגיע לחנות.
רשמתי במדויק את פרטי המחשב אותו בחרתי ואת המחיר שלו (1370 ש"ח), נסעתי לסניף פ"ת וחיכיתי בסבלנות שהמוכר היחיד יתפנה.
כאשר התחלנו לשוחח הראיתי לו בפשטות את הדף, הוא הבין במה מדובר, אישר שזה המחיר והתקדמנו לקראת סגירת עסקה.
אמרתי לו שאין לי צורך בציוד ההיקפי שמצויין באתר (מקלדת, עכבר ורמקולים), ולכן הוא הוריד 25 ש"ח מהסכום הנקוב.
הבעתי רצון לשדרג את המחשב לזיכרון פנימי מסוג אחר, ולהוסיף גם פלופי, ולשם כך הוספנו 100 ש"ח לחשבון בסך הכל.
מכאן קיבלנו שסכום העסקה הוא 1445 ש"ח בלבד.
כאן אני כבר שמחה וטובת לב על קנית המחשב, אך בשלב הזה המוכר פנה אליי ואמר, ופה אני מצטטת במדויק ככל הניתן, כי אין בי שום רצון להוציא דיבה או לשון רעה, כי הוא לא יכול למכור לי את המחשב הנ"ל משום ש"העסקה אינה כלכלית בשבילו".
הוא אמר שרק אם אבצע עוד "שדרוג רציני" למחשב הנ"ל הוא יוכל לסגור איתי עסקה. "אולי תקני גם מסך חדש? או שדרוג הזיכרון הפנימי ב- 300 ש"ח נוספים?"
עניתי לו שאין לי צורך במסך כי כבר יש לי, והשדרוגים הללו לא רלוונטים לצרכי מחשב זה.
לא הייתי בטוחה שירדתי לסוף דעתו ושאלתי "זהו המחיר שנקוב באתר האינטרנט שלכם, הלא כן?" הוא ענה "כן, כך כתוב, מה אני אעשה, אבל בשבילי זה לא כלכלי"... הצעתי לשלם מקדמה במזומן, הוא אמר שזה לא פותר את הבעיה. כשניסיתי להבין בדיוק היכן שורש הבעיה הוא אמר משהו לא ברור על כך שאין לו את המעבד הזה במלאי, והוא יצטרך להזמין במיוחד, וזה לא כדאי לו. הוא שאל: "מה, את רוצה להמתין שבועיים למחשב שלך? בטוח לא" עניתי לו שדווקא אני יכולה להמתין שבועיים למחשב, אז הוא מייד ענה שזה גם לא פותר את הבעיה, אלא רק קניה של מוצר נוסף.
רבים היו כבר הולכים הביתה בשלב זה (או לסניף אייבורי ברחוב הסמוך), אך המשכתי והבעתי עניין לרכוש בנוסף מכשיר דיסק-און-קי קטן, הוא נקב בסכום 180 ש"ח עבורו, הסכמתי ואמרתי בשמחה "הבה ונסגור על המחשב והדיסק-און-קי".
להפתעתי הרבה... גם בשלב הזה הוא לא הסכים לסגור איתי עסקה, משום שזה עדיין "לא כלכלי עבורו". רק קניה של עוד כמה מאות שקלים, פחות מזה - אין עסקה.
אציין כאן שבזמן הזה, יושבים קונים סבלניים בחנות, ממתינים בתור, ומקשיבים בקשב רב לשיחתנו ההזויה.
בשלב זה שאלתי את המוכר אם הוא מבין שאני עומדת לקום וללכת, והוא בפשטות כה רבה מפסיד קונה, הוא אמר שכן, קמתי הלכתי.
בזאת הסתיימה החוויה.
יתהו אנשים שקוראים מילים אלו - מה השלב הבא בקי אס פי? לקוח שמזמין מחשב יבוא לקבל אותו מהחנות ויקבל תשובה שזה "לא כלכלי לספק לו את המחשב"? חומרה לא תקינה שתגיע לתיקון באחריות תזכה בתשובה "זה לא כלכלי עבורנו לתקן את הפגם"?

שיתפתי מספר רב של מכרים וחברים שלי בחוויה זו, ועתה אני משתפת אתכם, וזאת רק משום שאני הייתי שמחה לדעת מבעוד מועד, כי תשובות מסוג אלו שקיבלתי, עלולות להינתן, לפני שהטרחתי את עצמי לחנות קי אס פי. אין לי כל כוונה להוציא את דיבת הרשת, ייתכן בהחלט שיש אנשים רבים שקנו שם ומרוצים, במקרה שלי לפחות, כך בדיוק נאמרו הדברים.

אתמול העברתי את החוויה הזו כלשונה ל"תיבת התלונות" באתר האינטרנט של KSP (היות שלא מצאתי בשום מקום כתובת למשלוח מכתבים, אימייל, או שם של מנהל כלשהו.... מעניין), ציינתי שם גם את הטלפון שלי, ועדיין לא קיבלתי מהם כל תגובה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 21-02-2007, 08:42
  libi790 libi790 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.02.07
הודעות: 2
מידע עדכון
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי libi790 שמתחילה ב "קניית מחשב - חוויה הזויה ב- KSP"

שוב שלום ותודה על תגובותיכם.
תפוחים - תודה על ההמלצות, המחשב שעליו דיברתי התאים בדיוק לצרכי, שהם בד"כ רק אינטרנט ואופיס.
לאנשים שחוו שירות לא רציני ברשת זו, תודה וכרגיל המסקנה היא שגם בחנות מחשבים, וגם כשיודעים בדיוק מה רוצים לקנות - עדיין משלמים על שירות טוב.

בעקבות פנייתי לקי אס פי (או שאולי בעקבות הפרסום פה?) התקשר אלי איתי, המוכר מסניף פ"ת והתנצל על החוויה שהיתה לי, אמר שהוא כנראה לא הבין היטב את ההנחיות שקיבל ממנהליו, ושהוא "קיבל על הראש" בעניין. כמו כן הוא הציע לי לרכוש את המחשב המדובר בטלפון.

היות שכבר קניתי את המחשב בחנות אחרת אמרתי לו תודה על הטלפון ולהתראות.
הזוי כבר אמרתי?
בשורה התחתונה - אם קי אס פי לא מוכנה שאני אקנה מהם מחשב, אז אני צריכה לקנות מהם התנצלויות?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 01-05-2007, 19:32
  shaman93 shaman93 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.05.07
הודעות: 1
למבוגרים בלבד גם כלתי סבלה בקנית מחשב k.s.p.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי libi790 שמתחילה ב "קניית מחשב - חוויה הזויה ב- KSP"

ברצוני לספר לכם על חוויה הזויה שאני עברתי בסניף k.s.p.בקריות, כלתי רכשה לפני שנה וחמישה חודשים מחשב אצלם, לצערנו לאחר התקופה שציינתי שבק חיים הדיסק הקשיח ,ולוח האם , בדקנו בחוזה האחריות וראינו כי דיסק הקשיח מכוסה ל 3 שנים, וגם המעבד ,אבל לוח האם רק לשנה . מסרנו להם לתיקון ,הם קיבלו אותו ,ולאחר כמה שעות צלצלו ואמרו כי אין אחריות לדיסק הקשיח, מאחר וכלתי ובני גרים במרכז ,פיקסס לי בני את החוזה ,הלכתי אליהם, והראתי להם את הפקס ,הם דחו אותי על הסף ,דיברו אלי בצורה לא יפה ,וכמעט זרקו אותי מהחנות. צלצלתי לכלתי ואמרתי לה שלא מוכנים לתקן,היא הלכה לסניף בתל אביב ,הראת להם את החוזה שזה כתוב שחור על גבי לבן . עכשיו אני מקווה שאולי הם השתכנעו, עם לא ניזדקק לפנות לבית משפט, אני רוצה לספר לכם שהחברה מעסיקה אנשים שלא יודעים את מלכתם ,ואין להם דרך ארץ כלפי לקוחות ,הם לא מבינים שהם פוגעים רק בעצמם, אני רוצה לציין כי גילי 57 חולה במחלה קשה וילד בסביבות 30 מדבר אלי כלוקוח בצורה מגעילה ,לך איפה שאתה רוצה ,אתה יכול לתבוע אותנו לא איכפת לנו, זוהי התייחסות ללקוח ?





תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 13-08-2008, 23:17
  משתמשת נקבה Rizla3 Rizla3 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.08
הודעות: 2
לא לקנות מחשב ב KSPֱ
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי libi790 שמתחילה ב "קניית מחשב - חוויה הזויה ב- KSP"

לצערי עברתי את שלב הקנייה בחנות הזאת, המחשב שקניתי(בחנות ברמת גן) שהשקעתי בו יותר ממחשב פשוט, התגלה עם בעיות חומרה קשות, (מסכים כחולים של וינדוס) שמעיד על בעיות חומרה.
חווית הקניה היתה לא נעימה. יש להם הרבה אותיות קטנות בהסכם המכירה, וכמובן מדיניות של אי החזרת כסף. המחשב הוחזר לבדיקה לשבוע, לא מצאו תקלה. רצו שאקח אותו בלי שנעשה דבר. לא הסכמתי בשום אופן ביודעי שהמחשב לא בסדר! לאחר דין ודברים לא נעימים עם האחראי בחנות שהתקשר לאיזה אחראי יותר גדול, שאמר לו תחליפו לה הכל! הכל? זה היה לוח אם ודיסק קשיח?! את הספק החליפו על"פ דרישתי, כרטיס מסך לא הוחלף בתואנה שחסר להם במלאי. וגם כרטיסי הזיכרון. הבעתי את רצוני להוסיף כסף לכרטיס מסך אחר, לא הסכימו. לא ראיתי מנין לקחו את החלקים שהחליפו אם חדשים מהקופסא? פרט לספק שהוצא חדש מהקופסא. כעבור זמן קצר שוב הופיע מסך כחול והוינדוס קרס. שוב הבאתי את המחשב, וביקשתי להחליף גם את הכרטיס מסך, עדיין לא היה במלאי??? התקינו לי את הוינדוס שוב. (הטכנאי בחנות היה מאד בסדר וניסה לעזור כמיטב יכולתו!
כעבור שבוע שוב הופיעו חלונות כחולים, תופעה מפחידה במחשבים. התקשרתי ואפילו הצלחתי לדבר איתם, נו מה? " תביאי את המחשב ניבדוק אותו?! אמרתי להם שאני לא יויו ואני נאלצת לנסוע במוניות. ואני רוצה לבטל את העיסקה. הגזמתי כמובן. הגעתי לחנות בלי המחשב כי לא עלה בידי לדבר איתם שוב בטלפון למרות הודעות שהשארתי. בינתים האחראי הוחלף במישהו בשם עידן, שמרגע ששמע שאני רוצה לבטל את הקנייה. ניגמר הדו שיח, סרוב! תביאי נבדוק. בטח שוב ישכון שם שבוע והם "לא ימצאו תקלות" וזה בטח יגרור חילופי דברים לא נעימים, "שרות" וכך עד שמישהו יישבר ושנת או האחריות תסתיים!
לסיכום- לא לקנות מKSP זו מכונה משומנת היטב של מכירות אם יצא הכל בסדר סבבה, אך אם יש בעיות אין מי שישמע. וזו לא הרשת היחידה שנוהגת כך. הם נוקשים ולא נחמדים, מזלזלים ביחסם שהלקוח לא מבין הרבה, ומסתבר שגם לא הכי זולים. כשאמרתי שמצאתי מוצר מסוים במקום אחר יותר זול, שלח אותי המוכר לקנות את המוצר כדי שיראה במו עיניו. מוזר?! אמרתי לו שיפתח את האתר באינטרנט ויווכח, הוא לא הסכים בשום אופן. ולא הוריד את המחיר של המוצר שלו. למרות התחייבותם להיות הכי זולים.
עידן לא היה מוכן לשמוע לרגע מה שיש לי לאמר על עוגמת הנפש שיש לי וחוסר ביטחון באשר לבאות. הוצאות על מונית, ועבודת "פרך" להתקין כל פעם שוב את כל התוכנות. והתיקיות שמי שהתנסה בזה בודאי יודע על מה אני מדברת. מלה מכל זה לא הצלחתי לאמר לו. אין התחשבות, אין יחס, יש רק מדיניות של החנות שעידן מאד מצליח ליישם. זו מכונה משומנת היטב של מכירות ללא פשרות ויחס מזלזל. ןהם לא רשת החנויות היחידה שנוהגת כך. עדיף למי שמבין קצת לקנות את חלקי המחשב בקופסאות מקוריות, ולהביא לטכנאי מקצוען שירכיב את המחשב. נוצרה אצלי הרגשה שבעצם אין לי שום ביטחון באשר לסוג החומרה שיש לי במחשב. ומינין זה בא? ומחשב חדש שקניתי בשמחה גדולה נהייה לפח יקוש.
אני מסכימה עם כל מילה מהביקורות שנאמרו על החנות ע"י קודמי. לא לקנות מKSP
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:34

הדף נוצר ב 0.12 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר