24-02-2007, 19:27
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
|
|
זה מה שאתה צריך לעשות:
1. קנה משחה טרמית.
2. הסר את גוף הקירור ונקה את המשחה ותוודא אם אכן יש מדבקה של איסטרוניקס.
3. מרח משחה חדשה ותכתוב לנו מה גילית.
4. אם יש מדבקה פנה ל KSP ותעשה מה שעשיתי עם פנדה (קרא באשכולות שלי) - בקש מעבד ללא מדבקה מיבואן שאינו מדביק. לבקש זו לא המילה הנכונה, תדרוש, תפנה אליהם כלקוח מזועזע ומרומה (שזה מה שאתה באמת דרך אגב...). אם KSP לא משתפים פעולה, תדאג לפרסם כל דבר שהם אומרים בכל פורום שאתה מכיר ושלח להם קישורים כמו שאני עשיתי, זה יגרום להם לחשוב פעמיים על ההשלכת של הטיפול בכך. תדאג לצטט ציטוטים מדוייקים ואם אתה לא יכול כתוב שאלה אינם ציטוטים מדוייקים, אל תקלל או תשמיץ ובקיצור בשום אופן אל תתן להם עילה לתבוע אותך על הוצאת דיבה!
5. במקביל לעבודה מול KSP פנה לאיסטרוניקס ותגיד שאתה מוכן לקבל אחריות רק לשלוש שנים ושיחליפו את המעבד שלך למעבד בלי מדבקה, הייתי נותן לך את שמי אבל אין סיכוי שמישהו זוכר אותי שם.
6. פנה לאינטל כמו שאני פניתי וספר את הסיפור המלא, אתה יכול לראות את המיילים שרשמתי לאינטל באשכולות שלי, תעתיק ושכתב מה שצריך אם אתה לא יודע אנגלית יותר מידי טוב. מעבר לזה, תשלח להם גם את התגובה שהם שלחו לי שאומרת שזה אסור, ככה תחסוך זמן עד שהם יחליטו מחדש שזה אסור. בעקבות הפנייה שלי התקשרו אלי מאיסטרוניקס והציעו לי מעבד בלי מדבקה רק עם שלוש שנים אחריות, תקווה שתקבל את אותה עסקה.
תעבוד בשלושת הערוצים במקביל.
אל תצא פראייר!
בהצלחה!
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W
נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 24-02-2007 בשעה 19:31.
|