לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-03-2007, 12:46
צלמית המשתמש של yossi_co
  yossi_co yossi_co אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.07.02
הודעות: 564
תרמית - חיוב לא הוגן מצד חברת נטוויזן

אמא שלי מנויה לספק האינטרנט של NETVISION
ביום בהיר אחד התקשרו אליה והציעו לה מתנה,
דיסק אנטי-וירוס בחינם

לאחר אומר ודברים עם המרכזנית, ולאחר שהיא וידאה שהמוצר נשלח בחינם
היא הסכימה לקבל את התוכנה.

אני מוכרח לציין שאמא שלי לא מבינה בכלל במחשבים.

לאחר שקיבלה בדואר את ה-אנטיוירוס היא פתחה את האריזה של הדיסק
לפתע היא ראתה חשבונית על סך של 218 שצצה מתוך מעטפת המשלוח.

ברגע שראתה את החשבונית היא התקשרה ל-נטוויזון לשאול אותם מדוע היא קיבלה חשבונית.

לאחר שענו לה שצריכים לשלם על הדיסק, והיא לא קיבלה אותו במתנה,
אז אמא שלי בקשה לבטל ולהחזיר את המוצר.
היא שלחה מכתב לחברת ישראכרט ולחברת נטוויזון
והחזירה להם את הדיסק(המשלוח של הדיסק נעשה בערך כיומיים לאחר קבלתו מהדואר).

לאחר שחברת ישראכרט קיבלה את המכתב
א. היא ביטלה את הוראת הקבע לחברת נטוויזון
ב. התשלום עבור הדיסק לא הועבר לחברה

עכשיו החברה מבקשת ממנה
תשלום עבור שני חודשי שימוש + תשלום עבור הדיסק מאחר והעטיפה נפתחה.

התקשרתי אליהם והבהרתי להם שהם שלחו לה את הדיסק בתרמית מאחר
שהישלו אותה שזה בחינם.
אמרתי להם שהיא מוכנה לשלם עבור שני החודשים בלבד (לא ע"י הישראכרט)
ולהתנתק מהם לאלתר.

אך הם לא הסכימו.
הם אומרים שבמידה והתשלום לא ישולם במלואו כולל התשלום על הדיסק
אז הם ימשיכו לתת את שירות האינטרנט.
וכמובן לחייב אותה.

קודם חשבתי להקליט את השיחה בה הם ממאנים לנתק אותה.
כהוכחה שהיא בקשה את זה.

לא נראה לי שבחוזה כתוב שאם משהוא חייב כסף אז החברה תמשיך לחייב אותו.
דרך אגב לא נראה לי שהיא חתמה על חוזה כלשהוא עם החברה(היא לא מוצאת את החוזה).

מה עוד כדאי לעשות במקרה הזה?
למי לפנות?
האם כדאי להקדים אותם בתביעה משפטית כדי שהיא לא תצטרך להתעייף ולנסוע עד חיפה?

תודה לכל העונה.
_____________________________________

The QuizMaster


נערך לאחרונה ע"י yossi_co בתאריך 19-03-2007 בשעה 12:49.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 20-03-2007, 16:34
  _ED_ _ED_ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
אז כך:
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי yossi_co שמתחילה ב "א. תודה על המענה ב. בדצמבר..."

אני סבור שכדאי להעלות את הדברים על הכתב ולשלוח לחברה מכתב רשום בו תפורטנה טענותיך באופן סדור.

לציין שההתקשרות בוצעה טלפונית, לאור הבטחת המתנה וכי נציג השירות לא טרח לציין כי "המתנה" הינה בתשלום. הנציג השתמש במתנה כאמצעי שכנוע ואם אמך היתה יודעת שזו אינה מתנה, מראש לא היתה מתקשרת עם החברה.

בנסיבות אלו,ההתקשרות אינה תקפה ויש בה מימד של פגיעה בצרכן והטעיה מכוונת, על כל המשתמע מכך.

להסביר שרק לאחר פתיחת המעטפה, נודע לכם שזה בתשלום, לאחר שראיתם את החשבונית/קבלה שצורפה.

לדרוש במכתב את ביטול החיוב לאלתר.

מניסיוני עם חברת נטויז'ן הם די הגונים. אני חושב שמכתב עשוי ליפול על אזניים קשובות ויתכן שתוכלו להגיע להסכמות כלשהן בעניין.
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:22

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר