לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #28  
ישן 07-04-2007, 00:36
  Sir Sebastian Sir Sebastian אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.03.06
הודעות: 419
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי דניאל מ שמתחילה ב "לפי מה שאני הבנתי הוא היה..."

בו אני יגלה לך משהו
יובל עילם פועל כבר 21 שנה, כלומר יש לו בוגרים בכל יחידה בצה"ל
כלומר יש לו בוגרים שהיו מדריכים בכל גיבוש בצה"ל, ויודעים להגיד לו בדיוק מה כל יחידה מחפשת.
בו אני יגיד לך יותר מזה, שנה שעברה (מעניין למה הוא לא עשה את זה השנה), הוא נתן לנו לשמוע קטע ארוך של פסיכולוג מטכ"ל שמדבר מה היחידה מחפשת, ממש את התכונות שלוחם ביחידה צריך ומה מחפשים בגיבוש, הקטע פורסם והוא חוקי לגמרי ואין בו שום פגם בביטחון שדה.

ובו אני יגיד לך יותר מזה, יובל עילם מחנך על פי מערכת ערכים כתובה, והוא עומד בא(לפחות איתי)
ויש להם המון במשותף למה שלוחם ביחידה מובחרת זקוק.


אבל באמת שזה הכל חרטה, אני יכול להגיד לך מה מחפשים בגיבוש, ואני מבטיח לך שאחרי 10 דקות עם שק או קיטבג זה כבר לא כל כך משנה, זה מי שאתה תכלס, ולא כמה קראת ולא כמה ידעת על הגיבוש. לפי דעתי פשוט החברה ביובל עילם מתחנכים על מערכת ערכים עוצמתית מאוד ובלי קשר זה חברה טובים בעלי מוטיבציה ובגלל זה הם מתאימים.

אבל אחי תפסיקו לבכות על זה שפורטקציות ויובל עילם לוקחים לכם את כל המקומות, מספיק שיש מקום אחד פנוי, תלחמו עליו כמו אני לא יודע מה, ותעברו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 06-04-2007, 17:22
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי klingo17 שמתחילה ב "אני מבין למה אתה מתכוון"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי klingo17
זה דומה מאד למה שקורה (או שהרבה טוענים שקורה) בגיבוש טיס, ההבדל הוא שבגיבוש טיס מתקבלים יחסית הרבה(בניגוד ליחידות עלית) אז פחות מרגישים את אווירית הפרוטקציות.
אני מכיר מספר לוחמים לא מבוטל ב669 שאביהם או אח שלהם הוא איש צוות אוויר(כולל מכונאים מוטסים). אבל כמו בכל דבר שיש פרוטקציות ככה זה בצבא...
אז אולי יש פרוטקציות, אבל יש גם הרבה כאלה שאין להם פרוטקציות והם כן מתקבלים...אז למה פשוט לא להשקיע הכל ?

דווקא בגיבוש טייס לא יכולים כמעט להיות פרוטקציות, בשלבים אחרים זה אפשרי (אני אישית לא חושב שיש בטח שלא בצורה שכיחה, בטח היה מקרה איזוטרי כזה או אחר במשך ההיסטוריה אבל לר נראה לי שמעבר לזה..).
לגבי 669 אין לי מושג..
אם כבר יש פרוטקציות, זה ביחידות עילית מסוימות שעד שנות ה80 ממש התגאו בשיטת "חבר מביא חבר" שלהם... ואני לא כל כך בטוח שדברים השתנו יותר מדי ב20 שנה האחרונות..
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 06-04-2007, 18:52
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי דניאל מ שמתחילה ב "אני גם מאמין שהפרוטקציות..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי דניאל מ
אני גם מאמין שהפרוטקציות בטייס הן יחסית מוגבלות. דוגמא ששמעתי מחבר שהיה בקורס, הבן של הנווט של דן חלוץ היה איתו בגף (וזה היה לפני 5 שנים נדמה לי). הבחור הכיר את כל הצ'קרים, חלק מהן באו לאחל לו בהצלחה לפני הטיסות.

הוא עף בצ'ק 10.

בטייס חשוב (למיטב הבנתי) שתהיה בן אדם בעל אישיות טובה, ושתדע לטוס. אם יש לך את 2 הדברים האלה יש לך סיכויים טובים לסיים את הקורס.

אשמח לתגובה מאמיל.

תראה אני לא יכול לדעת מה קורה בכל חדר סגור ואיזה טייס לשעבר מרים טלפון לאיזה חבר שלו...
מה שאני כן יודע ולכן אני מסיק שכמות הפרוטקציות בקורס טייס היא נמוכה מאוד ובוודאי שאינה שיטתית זה שהרבה מאוד בנים של טייסים מפורסמים לא סיימו קורס טייס וחלקם לא עברו אפילו את השלבים הראשונים..(ואת חלקם אני מכיר אישית, הרבה מהם הם חברה טובים ומוצלחים כך שאי אפשר להגיד שהעיפו אותם כי הם היו דפ"רים..הם פשוט עפו כי הם לא היו מספיק טובים כמו כל אחד אחר..).
לגבי הגיבוש, בגיבוש כמעט ולא ניתן לעשות פרוטקציה, הגיבוש מסתיים ברשימה של אנשים ממספר אחד עד האחרון שסיים את הגיבוש ופחות או יותר חותכים לפי הכמות שצריכים..(הרשימה מתבססת כמובן על שכלול של הירפאות והגיבוש..) לכן אי אפשר פתאום להקפיץ מישהו מסוף הרשימה ולהעביר אותו מבלי שתקום קול צעקה....בקיצור, זה לא ממש יכול לקרות.
מה חשוב בטייס? עד היום מחפשים.....מה שמאפיין את רוב החברה שמסיימים קורס טייס זה שהם לומדים מאוד מהר, מסבירים להם פעם אחת והם מבינים ומיישמים. מעבר לזה יש תכונות מוטוריות וקוגניטיביות שעד היום מתווכחים על איזה מהם בדיוק חשוב יותר וחשוב פחות.
בהצלחה.
אמיל.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 06-04-2007, 20:31
צלמית המשתמש של klingo17
  klingo17 klingo17 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.08.06
הודעות: 814
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=klingo17]גבר, התכוונתי..."

תכלס אני גם חושב ככה, ונוטה לאהוד מכונאים מטוסים יותר מכיוון ש מכונאים מוטסים הם במסוקים שיש להם הרבה יותר פעילות(אני מתכוון לפעילות שבה המכונאי המוטס פעיל, ולא מקריא גובה ודברים כאלה, אלא פותח דלתות וכו') ומכונן במטוסי תובלה ששם התפקיד שלו הרבה יותר מוגבל. אבל הצבא מתייחס יותר "בכבוד" למכונן בגלל שהוא בוגר קורס טיס. דרך אגב למה לא מכניסים את תפקיד המכונאי המוטס לקורס טיס? בגלל שהוא צריך ידע טכני רב יותר ממכונן?(אם אני לא טועה, מכונאי מוטס צריך להיות שנתיים מכונאי ורק אז המכונאים הטובים ביותר עוברים הכשרה..)


וכן, ניראה לי שמכונן מקבל כנפיים(פעם היו כנפיים שונות לכל מגמה/תפקיד, אבל שינו את זה).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:27

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר