10-04-2007, 10:47
|
|
|
חבר מתאריך: 02.02.07
הודעות: 64
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ilane שמתחילה ב "אנא אדון! רחם על חברת סלולר מסכנה שמרוויחה מצוין!"
החברות הסלולריות מענישות את הלקוחות בעקבות הוראתו של שר התקשורת,אבל מגיע לנו,אנו הלקוחות לא מגיבים לשום עול נוסף שמניחים עלינו.לדעתי האישית הקשר בין השר לבין החברות הסלולריות הגיע למצב שבו ישבו השר וראשי החברות וטיכסו עיצה כיצד להעלות מחירים ללא כעס הלקוחות על החברות,עשו ספין והנה התוצאה.ללא התארגנות הלקוחות ליום בשבוע ללא סלולרי (לפחות בהתחלה) לא נגיע לשום מקום.לידיעתכם,יום ללא סלולרי של כל הלקוחות יגרום הפסד של ארבעים מליון שקל לכלל החברות,ואם נתמיד הן תתקפלנה מהר מאד.לא נעשה כלום.... תפסיקו להתלונן.
|