שלום לכולם,
להלן מספר תצלומים של מטוסים (שלא רואים כל יום) שצילמתי בסופ"ש האחרון באזור מינכן.
בשביל העיניין, אשאיר לכם את עבודת הזיהוי, פרטים נוספים אודות המטוסים האלו יתקבלו בברכה.
לאחר הזיהוי אוסיף תמונות נוספות של אותם הכלים, וכן תמונות של מטוסים קצת יותר מוכרים.
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
מוזאון שלייסהיים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Flypast שמתחילה ב "צילומי מטוסים מעניינים ממוזיאון בגרמניה"
חוץ מהתמונה האחרונה כל התמונות ממוזאון שלייסהיים - הסניף התעופתי של מוזאון הטכנולוגיה של מינכן. התמונה האחרונה היא מבניין המוזאון העיקרי שבמרכז מינכן.
המטוס המעניין ביותר עבורנו הוא כמובן זה שבתצלום החמישי ונראה מי יזהה אותו.
בתמונה הראשונה רואים את התצוגה המעניינת על פיתוח מטוסי הנ"א בגרמניה. המטוס שבמרכז התמונה הוא ה-DO-31 ומימין ה-VAK 91B.
את שאר הזיהויים נשאיר לאחרים.
המטוס שבתמונה החמישית הנו ה HA 300 שמעולם לא הוכנס לשימוש מבצעי.
המטוס הנו תכנון/פרוייקט משותף למצרים ולגרמניה ונועד עבור חיל האויר המצרי.
הכוונה הייתה לייצר מטוס קרב קל וקטן מימדים.
נערך לאחרונה ע"י לבני בתאריך 17-04-2007 בשעה 22:09.
שניהם תוכננו ע"י מתכנני מטוסי קרב גרמניים מפורסמים, אשר לאחר מלה"ע השניה תכננו מטוסים עבור מדינות מתפתחות. במאמר מוסגר מעניין לציין שמסרשמיט וטאנק היו טיפוסים שונים לגמרי מכל הבחינות.
האנטונוב 2 מילא תפקיד הרבה יותר חשוב בחקלאות הרוסית מכל שאר כלי הטיס החקלאיים ביחד. בין השאר הוא ידוע בגלל תפקידו בסיפור ההרחבה הדרמתית של גידולי התירס בתקופת חרושצ'וב. בתקופה זו המטוס הפך לפתרון המקובל לריסוס שדות התירס העצומים. לא לחינם כינויו הפופולרי ברוסיה הוא "קוקורוזניק" (חקלאי העוסק בגידול תירס).
בשלייסהיים יש גם אנטונוב 2 בגרסת התובלה הצבאית וניתן לראותו ברקע של אחד מתצלומי ה-HA-300.