20-05-2007, 14:30
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 3,759
|
|
הנשמע או חלמתי חלום? - להודיע ללקוח על שינוי מחיר
במהדורת חדשות בשעות הבוקר, שמעתי על פס"ד תקדימי לפיו חויבה חב' שח"ל להודיע ללקוחותיה על שינוי בתעריפי "מבצע" מוזלים, כשהיא מאריכה/מחדשת התקשרויות עמם.
החלת פסיקה תקדימית זו על כל חברות העושק, המחייבות לקוחותיהן ליזום פניה לשימור המחיר בטרם ישונה באופן אוטומטי ע"י ספק השירות, כנהוג וכמקובל במקומותינו, יכולה להוות סנונית ראשונה במהפכה הצרכנית המבוששת לבוא. לא פחות מאחריותם של ספקי השירות לעושק המתמשך, יש להפנות אצבע מאשימה לנבחרי הציבור, שדנים בנושאים צרכניים במשך שנים, אך החקיקה שיוצאת תחת ידם בתחומים אלו היא בד"כ הגברת העול על הצרכנים, תוך העדפת האינטרסים של אילי ההון וחברות הענק.
המדהים הוא שבמדינה המתיימרת לעיתונות חופשית, לא הצלחתי למצוא בשום אתר אזכור לפס"הד התקדימי. אני כולי תקווה שהכשל הוא בכישורי החיפוש הירודים שלי ולא מסיבות אחרות...
_____________________________________
אֵין עַם אֲשֶׁר יִסּוֹג מֵחֲפִירוֹת חַיָּיו - נתן אלתרמן (זמר הפלוגות).
"טוב קצר וקולע מארוך וצולע" - (ש.ר.)
|