לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 27-05-2007, 18:44
  Hydra Hydra אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.04
הודעות: 1,825
וכך הלך לו הגיר הידני

כיום גם בפורשה 911, בלמבורגיני ספיידר ואפילו בבוגטי ויירון (מדבר מצד ראשון) אין גיר ידני, אלא גיר אוטומטי בעל יכולת העברת מהלכים (טיפוטרוניקס).
אך מכוניות המירוץ והספורט הן לא הכל, כיום גם רכבי השטח מגיעים כסטנדרט עם תיבה אוטומטית שכזו. נהגי שטח מומחים אפילו אומרים שזה טוב יותר ויעיל יותר. מבטיח להם לא לאבד כוח במעבר המהלך, מבטיח להם ביצועים ויכולות טובים יותר וכמובן נוחות.

כך קרה הדבר שמכוניות המירוץ והספורט עברו לאוטומט (טיפו) וכך גם השטח וכל זאת כיוון שהיתרון היחידי של הגיר הידני הלך לו. כעת אותה שליטה קיימת בגיר האוטומטי ובצורה נוחה יותר וטובה יותר.

מות התיבה הידנית? לפחות לא למי שחושב שלנהוג בגיר ידני הופך אותו למגניב יותר ויותר "קרוב לכביש".
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 27-05-2007, 19:23
  OSkAR OSkAR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.11.04
הודעות: 483
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Hydra שמתחילה ב "וכך הלך לו הגיר הידני"

גיר אוטומט מגושם, לא מדויק ובזבזני.
לא תמצא מכונית ראל עם גיר אוטומט, מכוניות כמו ויירון למבורגיני יוצרו גם בגרסת אוטומט בשביל כבישים רגילים ונהגים שאוהבים להשוויץ, לנסוע בנחת או נהגים שלא אוהבים ידני, כי אחרי הכל אוטומט יותר קל מידני.
אני בטוח שהשילוב בין נהג טוב שיודע להעביר הילוכים בזמן הנכון ומכונית ספורט אמיתית ידנית הוא השילוב האמיתי לניצחון במסלול מירוץ.
במסלול מירוצים ישנם פניות שדורשות מהירות גלגל אבל לא הורדה במהירות כמו שמתבצעות באוטמט, בגיר ידני זה מאוד פשוט לעשייה ללא שימוש בברקס.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 29-05-2007, 00:10
  BigHit BigHit אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.10.06
הודעות: 42
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Hydra שמתחילה ב "כל מה שאפשר לעשות בידני אפשר..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Hydra
כל מה שאפשר לעשות בידני אפשר לעשות בטיפוטרוניקס (אוטומט...).
אגב, לא, לא מדובר על מכוניות שבהן זה מיוצר גם באוטומט, כעת הם עברו לחלוטין לאוטומט! ללא יוצא מן הכלל.
בראלי איו אוטומט בגלל שהם חייבים שהגיר יהיה הכי בסיסי שאפשר כדי שלא יהרס בשום אופן במהלך הנסיעה הקיצונית.
מי שאומר אחרת זה פוזאיסטים שחושבים שגיר ידני יהפוך אותם למגניבים ולמבינים דבר.



בידני אתה מרגיש שיש לך הרבה יותר שליטה על הרכב מאשר על אוטומט,טיפטרוניק זה ידני "בכאילו"
כן אתה שולט מתי מעבירים את ההילוך,אבל אין קלאצ' ,כמו לשחק need for speed עם הגה בשקל תשעים.
אפשר גם להשתמש בבלימת מנוע שצריך,מה שאין בתיבה אוטומטית.
תיבה ידנית היא הרבה יותר חסכונית מכל תיבה אוטומטית \ טיפטרוניק ,הרבה יותר זולה.
שיפוץ של גיר אוטומט עולה בהרבה על שיפוץ של תיבה ידנית.
גם בנהיגה אתה לא משתעמם,לא לוחץ רק גז ברקס.
תיבה אוטומטית היא לאנשים שאין להם את הכוח \ יכולת להתעסק עם תיבה ידנית.
תיבה ידנית היא בדרך כלל לאנשים שאוהבים לנהוג \ ולאנשים עם תקציב מוגבל מאוד לרכב,כל המכוניות הפשוטות באות עם תיבה ידנית.
תיבה אוטומטית תעביר הילוכים מהר יותר מכל נהג,גם המיומן ביותר.
אין בכלל מה להשוות לDSG , כי זו תיבה חדשה יחסית ויקרה,מעבירה הילוכים במהירות יותר גבוהה מכל תיבה אחרת.
בישראל הרכבים החדשים באים לרוב רק אוטומטים,ולמה?
כי הישראלים עצלנים,אם הייתם אי פעם באירופה ,פולין,גרמניה,אין שם הרבה רכבים אוטומטים.
לרוב הרכבים שבאים לארץ,יש גרסה ידנית,פשוט לא מביאים אותה לארץ.

ד"א להתקע בפקק עם תיבה ידנית,זה לא כזה מעצבן.
ומי שאומר שידני זה רק לפוזאיסטים ולנהגים חדשים,הוא אינפנטיל שלא מסוגל לנהוג על תיבה ידנית.

נערך לאחרונה ע"י BigHit בתאריך 29-05-2007 בשעה 00:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 29-05-2007, 10:39
  Hydra Hydra אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.04
הודעות: 1,825
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי BigHit שמתחילה ב "[QUOTE=Hydra]כל מה שאפשר..."

יש בלימת מנוע אותו הדבר לחלוטין בידני ועל אחת כמה וכמה בטיפוטרוניקס.
ראה ערך תיבה רובוטית. חסכנית בדיוק כמו הידני. אגב, כיום ההבדל בין אוטומט לידני בדלק שואף לאפס.
תיבה אוטומטית לא מתקלקלת אם נוסעים בה כראוי - לא ללחוץ על הגז בזמן שאתה מעביר מניוטרל לD. לשכן שלי יש מכוניות עם אוטומטת בת 13 שנה, עם 340 אלף קילומטר, נוסעת מעולה, מעולם לא תיקן אותה.
כן, הרי ללחוץ על עוד דוושה מוסיף עוד הרבה עיניין. אני אוסיף לך את הדוושה הזו לאוטומט, סבבה?
לא, תיבה אוטומטית היא לאנשים שלא מנסים להתלהב מזה שהם מסוגלים להעביר הילוך ולקבוע לאוטו איך לסוע (מה שאגב אפשר לעשות גם עכשיו). ההבדל היחידי בין אוטומט לידני הוא שבידני צריך ללחוץ על דוושה כדי לעצור ולהעביר הילוך. דבר שמלבד להפריע לא עושה דבר וכל תעשיית הרכב הבינה זאת מזמן.
אנשים שאוהבים לנהוג? אנשים שקונים אוטו טרנטה בדרך כלל, או אוטו פוזה וצריכים קצת מההתלהבות ולהגיד שהם "יודעים לנהוג" כי ידני הופך אותם למבינים. ידני הופך אותם ללא יותר ממתלהבים עם טרנטה.
גרתי מחצית חיי באירופה, אני מעביר 2-3 חודשים בשנה באירופה. בדיוק הארצות שציינת, גרמניה, איטליה, צרפת ושוויץ וגם שם התיבה האוטומטית ובעיקר הטיפוטרוניקס נכנסו חזק לשוק (מלבד איטליה, שם נשמר לרוב אותו אופי הנהיגה הפרוע). אני רוצה לראות אותך נוהג בפריז בלי תיבה אוטומטית. אתה תקבל נמק ברגל שמאל מהפקקים שם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 27-05-2007, 23:06
צלמית המשתמש של Discover
  Discover Discover אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.11.01
הודעות: 6,813
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי Hydra שמתחילה ב "ובזאת הוכחת שיש לך..."

פרט לבוגאטי ויירון, שנוצרה בתור רכב LUXURY ולכן אינה מוצעת עם גיר ידני אלה עם גיר DSG מיוחד בעל 7 מהירויות, כל המכוניות האחרות שציינת מגיעות הן עם גיר אוטומטי והם עם גיר ידני.
למעשה, הגיר הידני הוא הסטנדרט והתיבה האוטומטית היא אופציה שבמכוניות העל הללו עומדת על איזה ה10אלף יורו.

מדובר הן על דגמי הF430 של פרארי, את על הגאיירדו והמרצ'לייגו של למבורגיני, על כל דגמי פורשה, כולל הטורבו ושאר הדגמים וכן הלאה..


למעשה, התיבה ה"אוטומטית" של הלמבורגיני ושל פרארי אינה באמת אוטומטית.
היא תיבה חצי-אוטומטית שבה הנהג מעביר את ההילוכים.
בניגוד לטיפטרוניק שבה ההילוכים עוברים אוטומטית ועם האופציה "הידנית" אתה יכול לשלוט בהורדה והעלאה של ההילוכים (אם כי בד"כ המחשב יתערב בשלב כלשהו),
בתיבות הללו אתה זה שמעלה ומוריד את ההילוכים ולא התיבה בעצמה, ההבדל היחיד הוא שאין קלאץ'.
משהו בסגנון התיבה שאפשר למצוא בארץ בטויוטה יאריס/קורולה החדשות - רק הרבה יותר מהירה ומתקדמת.
_____________________________________
2007 Porsche 911 Carrera 4S Coupe (White)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 27-05-2007, 21:06
  OSkAR OSkAR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.11.04
הודעות: 483
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Hydra שמתחילה ב "וכך הלך לו הגיר הידני"

חחחח ?????????

ציטוט:
ובזאת הוכחת שיש לך מלווה...
אתה כולך מלא התלהבות מזה שאתה יכול בכלל לנהוג. מהה?? איפה התלהבתי? לעומת זאת, מעולם לא נהגת לבד. מעולם לא היית בפקק רציני עם מהלכים,על סמך מה בדיוק אתה אומר איפה הייתי ואיפה לא הייתי? מעולם לא נהגת כמו שנוהגים בחיים האמיתים.מה אתה חושב שבתקופת המלווה עושים? נכון נוהגים

ואתה עדין כולך פוזה כי אתה צעיר ומתלהב מהעובדה שיש לך רשיון.
איזה פוזה ואיזה נעליים, אני אומר לך אני אוהב לנהוג בידני, אני אוהב להעביר הילוכים אני אוהב קלאטצ. זה שאתה לא אוהב ------ זה בעיה שלך. ושוב אתה מפריח פרחים. איפה התלהבתי?
לא נורא גבר, זה עובר...


ובכלל מאיפה הגישה הזאת, מדברים איתך כמו אל בנאדם.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 27-05-2007, 21:29
  asaf4 asaf4 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.09.06
הודעות: 71
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Hydra שמתחילה ב "לא לא לא, לנהוג עם אמא ואבא..."

כמה שטויות באשכול אחד, ה' ישמור.
פורשה הפסיקו ליצר גיר ידני? אז סתם בדקתי דגם אחד שעלה לי (911 GT3) וכן יש גיר ידני, יותר נכון יש רק גיר ידני, את שאר המכוניות לא טרחתי לבדוק...

היתה לך פעם בעיה עם המצבר / סטארטר (אם אתה יודע בכלל מה זה)? אם כן ניסית לדחוף ולהניע פעם רכב אוטומט עם בעיה כזו? אם ניסית אז אתה לא חכם במיוחד כי זה בלתי אפשרי.

ואתה יודע מה? אני לא נהג חדש, וכאחד שנהג גם בידני וגם באוטומט מספיק פעמים, אני יכול להגיד לך שמבחינתי נהיגה באוטומט זו לא נהיגה. אז נכון שיש כאלה שלא מסתדרים כמו שצריך עם ידני, בשבילם אוטומט זה פתרון מצוין, אבל תאמין לי שבעולם יש מספיק אנשים שמעדיפים ויעדיפו ידני - אנשים שאוהבים לנהוג - ולא, לא נהגים חדשים ש"מושכים הילוכים" לכיף.
מספיק לכתוב שטויות, גיר ידני לא יצא ולא יצא בעתיד הקרוב והרחוק משימוש, גם לא בגלל הפשטות שבו וגם לא בגלל היתרונות שלו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:02

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר