29-05-2007, 00:10
|
|
|
חבר מתאריך: 15.10.06
הודעות: 42
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Hydra
כל מה שאפשר לעשות בידני אפשר לעשות בטיפוטרוניקס (אוטומט...).
אגב, לא, לא מדובר על מכוניות שבהן זה מיוצר גם באוטומט, כעת הם עברו לחלוטין לאוטומט! ללא יוצא מן הכלל.
בראלי איו אוטומט בגלל שהם חייבים שהגיר יהיה הכי בסיסי שאפשר כדי שלא יהרס בשום אופן במהלך הנסיעה הקיצונית.
מי שאומר אחרת זה פוזאיסטים שחושבים שגיר ידני יהפוך אותם למגניבים ולמבינים דבר.
|
בידני אתה מרגיש שיש לך הרבה יותר שליטה על הרכב מאשר על אוטומט,טיפטרוניק זה ידני "בכאילו"
כן אתה שולט מתי מעבירים את ההילוך,אבל אין קלאצ' ,כמו לשחק need for speed עם הגה בשקל תשעים.
אפשר גם להשתמש בבלימת מנוע שצריך,מה שאין בתיבה אוטומטית.
תיבה ידנית היא הרבה יותר חסכונית מכל תיבה אוטומטית \ טיפטרוניק ,הרבה יותר זולה.
שיפוץ של גיר אוטומט עולה בהרבה על שיפוץ של תיבה ידנית.
גם בנהיגה אתה לא משתעמם,לא לוחץ רק גז ברקס.
תיבה אוטומטית היא לאנשים שאין להם את הכוח \ יכולת להתעסק עם תיבה ידנית.
תיבה ידנית היא בדרך כלל לאנשים שאוהבים לנהוג \ ולאנשים עם תקציב מוגבל מאוד לרכב,כל המכוניות הפשוטות באות עם תיבה ידנית.
תיבה אוטומטית תעביר הילוכים מהר יותר מכל נהג,גם המיומן ביותר.
אין בכלל מה להשוות לDSG , כי זו תיבה חדשה יחסית ויקרה,מעבירה הילוכים במהירות יותר גבוהה מכל תיבה אחרת.
בישראל הרכבים החדשים באים לרוב רק אוטומטים,ולמה?
כי הישראלים עצלנים,אם הייתם אי פעם באירופה ,פולין,גרמניה,אין שם הרבה רכבים אוטומטים.
לרוב הרכבים שבאים לארץ,יש גרסה ידנית,פשוט לא מביאים אותה לארץ.
ד"א להתקע בפקק עם תיבה ידנית,זה לא כזה מעצבן.
ומי שאומר שידני זה רק לפוזאיסטים ולנהגים חדשים,הוא אינפנטיל שלא מסוגל לנהוג על תיבה ידנית.
נערך לאחרונה ע"י BigHit בתאריך 29-05-2007 בשעה 00:13.
|