לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 06-06-2007, 21:21
צלמית המשתמש של rubber_duck
  rubber_duck rubber_duck אינו מחובר  
מנהל פורומי מטיילים ותרמילאים, תעופה אזרחית ופורומי הלוחות
 
חבר מתאריך: 01.05.03
הודעות: 23,380
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי The 747 Man שמתחילה ב "אני לא מסכים איתך ואם אני לא..."

ונגיד שחוק כזה קיים, מה ההגיון מאחוריו? למה שלמחוקק יהיה אכפת כמה סוגי מטוסים טייס מטיס?
חוץ מזה תקרא את הקטע הבא מוויקיפדיה:
ציטוט:
בואינג 767 הוא מטוס נוסעים לטווחים בינוניים-ארוכים.
ביולי 1978, הודיעה חברת בואינג על השקת מטוס נוסעים דו מנועי חדש. מטוס הבואינג 767. המטרה הראשונית הייתה לאפשר הפעלת קווים נוחים יותר בתוך ארצות הברית. לכן נמכרו המטוסים הראשונים מסוג זה לחברות האמריקאיות "יונייטד איירליינס" ו"אמריקן איירליינס". חברות רבות ברחבי העולם רכשו את ה-767,כולל את אל על,שמחזיקה מטוס כזה משנת 1982. אחד היתרונות הנוספים אשר עומדים לצד מטוס זה הוא שההכשרה שלו היא כמו של מטוס הבואינג 757 וככה חברות תעופה שהכשירו את הטייסים יכלו לתת להם אפשרות להטיס עוד מטוס. מטוס מסוג 767 מסוגל להגיע מבן גוריון עד מיאמי בלי תדלוק בדרך. ייצורו מופסק עקב טכנולוגיות ישנות,בואינג הוציאה דגם מחליף שהוא הבואינג 787 החדש

הדגשתי לך את החלק החשוב שמוכיח שלא רק שטייסים מטיסים שני סוגים שונים של מטוסים, החברות שמייצרות מטוסים אפילו מנסות להקל עליהם ובונות את תאי הטייס בצורה דומה, כדי שיהיה להם קל לעבור מסוג אחד של מטוס לשני.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

חזרה לפורום
  #7  
ישן 06-06-2007, 23:35
  haboob haboob אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי The 747 Man שמתחילה ב "המקרה של ה767 וה757 הוא נכון..."

אכן 757 ו-767 אינם אנלוגיה לשילוב בואינג/איירבאס.

757 ו-767 הם מטוסים דומים ונחשבים "מאותה המשפחה" מבחינת בואינג - ולראייה, באל-על הם שייכים לאותו הצי, צי 757/767. טייסים בצי זה טסים על שתי הפלטפורמות - הקוקפיטים דומים והמטוסים כפלטורמות דומים.
אגב, מי שמצפה שאותו הדבר יקרה עם 747-400 ו-747-200 - טועה. אלו שני ציים נפרדים.

מטוסים של בואינג לעומת מטוסים של איירבאס - זה מגרש אחר לגמרי.
המטוסים שונים לגמרי והקוקפיטים - בהם יש הבדלים גדולים מאוד שאפשר לסכם אותם במילה אחת - סטיק.
(וכל זאת מבלי לציין את הבדלי האוויוניקה והלוגיקה שבה, המנועים, הפלטפורמה וכו').

למקרה שתואר: אם אכן מדובר בטייסי איירבאס המתוכננים לעלות על מטוס בואינג חזרה לאירופה - הם כנראה עולים כ-Dead Head (צוות שעולה כנוסעים, פשוט "תופסים טרמפ") חזרה לאירופה.
חזרה לפורום
  #14  
ישן 07-06-2007, 16:28
  haboob haboob אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי The 747 Man שמתחילה ב "[font=Verdana]המקרה שאתה מדבר..."

אל תתפוס אותי במספר המדוייק, אבל בוא נניח שהצוות צריך לקבל 12 שעות מנוחה אחרי הטיסה - משמע הוא יכול לטוס כצוות פעיל רק בבוקר שאחרי (נוחת ב-16:00, מנהלות וכו' וכך מגיע למלון באיזור 18:00).
אם ניתן מבחינת סוג המטוס - כמובן שהכי כלכלי לחברה לשבץ אותו לטיסה חזור לאירופה על הבוקר.

אם לא מתאפשר, יש הרבה אופציות שפשוט תלויות (כמו שכתבת) בשיקולים הכלכליים:
להחזיר את הצוות כ-Dead Head זה לא משתלם כי עדיף לנצל אותו שיטיס מטוס, ולכן פה כבר תלוי מתי הטיסה הבאה ש"תתאים" לכשירויות של הצוות אל מול העלות של הישארות הצוות בארץ (מלון, אש"ל וכו'). אם המטוס הבא שהצוות יכול לקחת מהארץ לאירופה יגיע רק בעוד יומיים - אולי עדיף להחזיר את הצוות כ-Dead Head כדי שתוך יום-יום וחצי יוכל כבר להיות משובץ לטיסה אחרת שיוצאת מאירופה?

בקיצור - חסרים נתונים... אין תשובה חד משמעית...

3 טיסות ביום - אכן נדיר ביותר, למיטב הבנתי לא אמור לקרות.
חזרה לפורום
  #16  
ישן 07-06-2007, 21:46
  NNN747 NNN747 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.06
הודעות: 26
....
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי The 747 Man שמתחילה ב "[font=Verdana]בוא נגיד פשוט..."

אני לא מבין מה הבעיה שאותו צוות גרמני שמגיע בצהריים לישראל עם 744 ינוח בטרמינל קצת ויטיס חזרה את אותו מטוס לגרמניה, הרי זאת טיסה לא ארוכה (כ-3 וחצי שעות) ואין שום בעיה שהטייס יטיס חזרה את המטוס שאיתו הגיע .

לפי החוק, אם אני לא טועה, לטייס מותר להטיס 8 שעות ביום ואחרי זה יש לו זמן שהוא צריך לנוח.

רק בטיסות ארוכות שמגיעות מארה"ב הצוות נשאר לישון.
אני חושב שלופטהנזה וכל החברות שמגיעות מאירופה לא משאירות את הצוותים ללון בארץ.

קחו לדוגמא את אל-על, טייס שיוצא בבוקר על 737 לפרנקפורט מגיע ליעד, יורד מהמטוס נח שעה וחוזר חזרה בערב אחרי שהטיס אותו לישראל.
אותו דבר עם טיסות ליעדים ארוכים יותר עם מטוסים גדולים יותר: LY315 ללונדון ממריאה ב-10 בבוקר עם 744 וחוזרת בסביבות 9 וחצי בערב עם אותו צוות טייסים שירד לנוח בטרמינל בהיתרו וחזר להטיס את המטוס שאיתו הוא בא. ( לפי דעתי במקרה הזה יוצא שאותו זוג טייסים מטיס יותר מ8 שעות, יכול להיות שיש איתם עוד צוות שעולה בלונדון או חלוקה שונה של זמנים)
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:58

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר