07-07-2007, 11:26
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
|
|
היה פרק מרגיז.
מרגול התנהגה כמו הדמות שלה בארץ נהדרת (במיוחד במערכון של ארומה) ונתנה הרגשה שכל מה שמעניין אותה זה שיהיו סילסולים בשיר או שיהיה בגוון מזרחי.
הדואט של מיקה ומרינה היה מקסים בעיני, פלירטוט קליל ואיכותי בין שתי זמרות טובות שמרגישים שיש בינהן קשר טוב.
נורא אהבתי גם את הדואט של אדיר וקדמון. הם נתנו שואו איכותי, אינטילגנטי, אז נכון שזה לא חומר שגורם למרגול "להתברווז".
שימו לב ששלושת הדואטים הראשונים קיבלו הערכה נמכוה מחלק מהשופטים מבלי להתיחס ליכולת הווקאלית של המבצעים אלא בגלל השיר עצמו והעיבוד. כאשר לוקחים בחשבון שהמתמודדים היו צריכים לבחור מתוך רשימת שירים מצומצמת שהנהלת התוכנית בחרה ואני לא יודע עד כמה היתה להם השפעה על העיבוד (שהיה מהיר מדי או לא מתאים למילים בחלק מהמקרים), הדבר מעלה חשד.
צדי צרפתי אפילו העלה את הנושא הזה וזכה לבוז משאר השופטים.
הדואט של טוקאן וארלין היה גרוע. שימו לב שאחד השופטים (אני חשוב שגל) אמר שבקטעים בהן הן שרו לבד הן היו מעולות. טוקאן פשוט גרועה בדואטים. גוון הקול שלה והשימוש בזיוף של רבעי טונים גורם לכך שכאשר היא שרה עם עוד אדם זה פשוט נשמע צורם. רואים שיש מגמה לדחוף אותה כלפי מעלה בתוכנית.
לגבי הסולואים, מרינה היתה מדהימה, אני מקווה שסגנון השירה שנטה קצת לכיוון "רוק כבד רוסי" לא יבריח את המצביעים בבית.
לעדן יש מחשוף עמוק, זה הדבר היחידי הטוב שיכלתי לומר עליה בדואט או בסולו.
הבחירה של מיקה היתה לא מוצלחת במיוחד לטעמי. מרוב נסיון להראות "משתוללת" היא יותר הזכירה את החנונית שמקפצת לה בחמידות גמלונית כשהיא מסנה להיות "פרועה" ו-"קולית". מבחינת הסאונד היה איום ונורא. חלק מהזמן היה דיסטורשן על הקול שלה, חלק מהזמן בקושי שמעו אותה. לא יודע אם זה בגלל שעוצמת הקול שלה לא היתה קבועה (וגם אז יש קומפרסור) או בגלל שעשו לה "סיכול ממוקד" (זכור לי בעונה השניה שעשו זאת למישהי).
ההרגשה באופן כללי היא שההפקה מנסה להפטר ממנה, כנראה בגלל שהם לא חושבים שהיא תהיה אייטם כלכלי במקרה שהיא חו"ח תנצח.
|