לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 18-07-2007, 09:33
  LY787 LY787 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.07.07
הודעות: 4
חברת אל על הציגה אתמול את הקמפיין שילווה את הגעתם של מטוסי הבואינג 777

מתוך אתר אל על

http://www.elal.co.il/ELAL/Hebrew/A...777Campaign.htm


פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על אמר היום: "מזה כשנתיים אנו פועלים ליישומה של התכנית האסטרטגית "אל על 2010", להוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לכל התנועה האווירית לישראל וממנה."
"הגעתם הצפויה של מטוסי ה- 777 החדשים של אל על תהווה את שיאה של תנופת ההתחדשות שאל על עוברת בכל הקשור ליצירת חווית לקוח חדשה בכל הממשקים – לפני הטיסה, במהלכה ולאחריה."
חיים רומנו, מנכ"ל אל על אמר היום: "אנו פועלים בעקביות על פי המדיניות האסטרטגית ודגשי ההשקעות שהצבנו לעצמנו. במהלך השנתיים האחרונות השקענו כמיליארד ורבע ₪ בשדרוג צי המטוסים והצטיידות במטוסים חדשים. בנוסף שדרגנו את מערכת המושבים בכל המחלקות, את מערכת הבידור ויצאנו בשורת שיתופי פעולה עם החברות המובילות במשק הישראלי. החלטנו להתמקד בפיתוח השווקים ביעדים ארוכי הטווח בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק, בדגש המגזר העסקי. הצלחת הקו ללוס אנג'לס והקווים למזרח, יחד עם הגידול בנתח השוק העסקי באל על מעידים כי אנו בדרך הנכונה. בתום שנתיים של מינוף החברה ופעילות אינטנסיבית בכל תחומי העשייה והשרות, ממריאה היום אל על לגבהים חדשים. שני המטוסים החדשים של אל על הם המטוסים המתקדמים והנוחים ביותר מבין כלל המטוסים הטסים כיום לישראל וממנה ומבין המתקדמים ביותר בעולם התעופה בכלל. הם הסמן הימני לשדרוג והתחדשות הצי כולו. במסגרת זו, אנו גאים להכריז היום לראשונה על עלייתו לאוויר של קמפיין "השמיים כבר מוכנים". אני רוצה להודות לבעלי המניות ולעובדים המסורים, שיותר מכל מכונה או מטוס, הם אלה שעושים את ההבדל ויוצרים את המצוינות שאנו מטפחים."

רמי לוי, סמנכ"ל אל על למסחר אמר היום: "היום אנו משיקים את הקמפיין שילווה את הגעת המטוסים החדשים. זהו קמפיין בהיקף גדול משמעותית ממה שאל על בצעה בשנים האחרונות. הוא כולל פעילויות מעל ומתחת לקו, בארץ ובחו"ל בהיקף כולל של כ- 1.5 מיליון דולר ומטרתו להקרין את רוח אל על המתחדשת לכלל קהלינו, בארץ ובחו"ל. הקמפיין חווייתי ומקרין רוח של חוויה. מדובר בקמפיין שתחילתו בבשורת הגעת המטוסים החדשים והמשכו בהתמקדות בחידושים המוצרים והשירותיים שאל על מציגה. מקווה שכולנו נתרגש מהקמפיין ונמריא יחדיו לגבהים חדשים".

קמפיין תדמית "ממריאים לגבהים חדשים":


בימים אלו משיקה אל על מהלך שיווקי חדש הכולל שפה גרפית חדשה שעוצבה על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. המהלך השיווקי כולל קמפיין פרסומי, אירועים תקשורתיים ופעילויות קידום מכירות בארץ וביעדי אל על ניו יורק, הונג קונג ולונדון. מטרת המהלך – הטמעת האסטרטגיה השיווקית החדשה בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון$.

אל על מכינה את השמיים לקראת נחיתתם של המטוסים החדשים

קמפיין התדמית של אל על, המלווה את נחיתת המטוסים החדשים ואת תהליכי ההתחדשות בחברה, מושק ביום ג', ה- 17 ביולי, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ובתמיכה של מהלכי יחסי ציבור, אירועים, פרסום מגזרי ופרסום לקהלים בינ"ל. המהלך כולל קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הארצית, קמפיין אינטרנט ופרסום בינלאומי ביעדי אל על השונים. בנוסף ילווה את הקמפיין סרט המתאר את הליך ייצור המטוס במפעלי בואינג בסיאטל.

קמפיין הטלוויזיה - במרכז הקמפיין סרט תדמית באורך של 40 שניות שיוקרן בערוצים 2, 10 , ערוץ 9 ו- 24 ובנוסף גם בטרקליני אל על בארץ ובעולם, במטוסי אל על, באתרי אל על באינטרנט ובערוצי הטלוויזיה לישראלים בארה"ב ואירופה. הרעיון הקריאטיבי של הסרט מבוסס על סיפור "הכנת השמיים"
לקראת הגעתם של המטוסים החדשים של אל על. אנו עדים ליצירת תפאורת עננים מושלמת בשמי הרקיע, הזזת השמש לזווית התאורה הנכונה וצביעת העננים בצבעים חלומיים ורק אז, כשהשמיים במלוא יופיים, מגיע מטוס הבואינג 777 החדש של אל על, נושא את בשורת ההתחדשות. בהמשך הקמפיין יעלו לשידור גם שני סרטוני מוצר, האחד מתמקד בבשורת מושבי המיטה החדשים.

במחלקות היוקרה של המטוסים החדשים והשני בבשורת מערכות הבידור המתקדמות בעולם בהן מצוידות כלל מחלקות השירות של המטוסים החדשים.

קמפיין חוצות ועיתונות - הקמפיין הטלוויזיוני ייתמך בשילוט חוצות הכולל קירות ענק על בניין אגד בציר איילון, קיר דימול בכניסה לרמת גן, קיר מבנה ההדרכה במשרדי אל על וכן גשרים ושלטי חוצות ברחבי הארץ. בנוסף תפרסם אל על את הקמפיין בעיתונות העסקית והכללית.

קמפיין האינטרנט – אל על, באמצעות משרד הפרסום האינטראקטיבי מקאן דיגיטל, תלווה את הקמפיין הכללי בקמפיין חדשני, ראשוני ומיוחד במינו בערוץ האינטרנט, קמפיין הממצה את תכונותיו הייחודיות של המדיום. ציבור הגולשים יוזמן להשתתף בתחרות המגדל האנושי האינטרנטי הגבוה בעולם, כולל בסיכוי לזכות בכרטיס טיסה להונג קונג במטוס החדש וחופשה אקזוטית במקאו. בנוסף, ימים ספורים לפני המראת המטוס הראשון לטיסת הבכורה מניו יורק לישראל יוזמנו הגולשים ללוות ב- Live את ההמראה, הטיסה ואת הנחיתה תוך כדי צפייה במסלול הטיסה, ספירה לאחור וכן ניחוש זמן הנחיתה המדויק, ברמה של עשירית שנייה.

קמפיין בינלאומי – כאמור, סרטון הטלוויזיה ומרבית פעילות האינטרנט תכלול גם את קהלי אל על בחו"ל. פעילות מורחבת הכוללת אירועים ופעילות יחסי ציבור, תתבצע בנציגויות אל על המייצגות את היעדים הראשונים אליהם יטוסו המטוסים החדשים – ניו יורק, הונג קונג ולונדון.





ממריאים לגבהים חדשים עם שני מטוסי אל על החדשים

בספטמבר 2005 אישרה מועצת המנהלים של אל על את רכישתם של שני מטוסים חדשים מסדרת בואינג 777-200. השקעה של למעלה ממיליארד ש"ח ברכש המטוסים ועוד עשרות מיליוני שקלים במושבים מפנקים ובמערכות בידור משוכללות מגיעה בימים אלו לשיאה, עם נחיתתם הצפויה של שני המטוסים החדשים, מהמתקדמים והמשוכללים בעולם. המטוס הראשון צפוי לנחות ביום חמישי, 26 ביולי והמטוס השני בסוף חודש אוגוסט. המטוסים החדשים יהוו את ספינות הדגל של צי אל על ליעדים הרחוקים בצפון אמריקה והמזרח הרחוק.
בהמשך השנה ובמהלך שנת 2008 תחדש אל על את כלל ציי ה- 777 ומטוסי הג'מבו הקיימים, על פי הסטנדרט של המטוסים החדשים על מנת ליצור חווית טיסה חדשה לנוסעיה.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על: "הגעתם הצפויה של מטוסי ה- 777 החדשים של אל על תהווה את שיאה של תנופת ההתחדשות שאל על עוברת בכל הקשור ליצירת חווית לקוח חדשה בכל הממשקים – לפני הטיסה, במהלכה ולאחריה."

פרויקט איפיון, עיצוב, תכנון וייצור שני מטוסי ה- 777 החדשים של אל על נמשך כשנתיים. נוסעי אל על ייהנו בין השאר:
  • מחלקה ראשונה מהודרת ומעוצבת הכוללת 12 מושבים משוכללים המתכווננים לתצורת מיטה בזווית אופקית מלאה (180 מעלות).
  • מחלקת פלטינום הכוללת 36 מושבים משוכללים המתכווננים לתצורת מיטה בזווית של 170 מעלות.
  • מחלקת תיירים הכוללת 232 מושבים בעלי תכנון ארגונומטרי מתקדם ליצירת נוחות מקסימאלית לנוסע.
  • מערכות בידור אישיות תוצרת Panasonic, מהמתקדמות בעולם הכוללות מסך אישי רחב המופעל ב"מגע יד", הכוללות מבחר עשיר של סרטים, תוכניות, ערוצי שמע ומשחקים, הכול בשיטת On Demand המאפשרת לכל נוסע לבחור לעצמו את התוכנית בזמן שנוח לו.
  • עיצוב קבינות הנוסעים בכלל המחלקות באמצעות חברת Teague האמריקנית,מהמובילות בעולם בעיצוב פנים מטוסים.
  • מערכת תאורת "לדים" המשוכללת המאפשרת מגוון מצבי וצבעי תאורה ליצירת אווירת קבינה התואמת את שלבי הטיסה ומשרה נעימות ורוגע.
  • מערכות הטסה ובטיחות טיסה הטובות בעולם.
  • פרויקט הדגל הבא הוא הסבת מחלקות היוקרה במטוסי ה – 777 וה- 747 (ג'מבו) הקיימים לתצורת מטוסי ה- 777 החדשים. הסבת ארבעת מטוסי ה- 777 הקיימים תסתיים עד מרץ 2008 ומטוסי הג'מבו עד סוף 2008.
  • אל על נושאת את עיניה גם אל מעבר לאופק, לעבר העשור הבא. באל על מעריכים כי מטוסי בואינג 787 יטוסו בצי אל על החל מ- 2011, ויחליפו בהדרגה את מטוסי ה- 767. אל על תמשיך להציב עצמה בחזית הטכנולוגיה העולמית ותציע לנוסעיה את המטוסים המתקדמים ביותר שישמרו על מעמדה כבחירה המועדפת.
  • אל על גאה בקשר האסטרטגי עם חברת בואינג, יצרנית המטוסים המובילה בעולם וגאה על המעמד המיוחד שיש לאל על בקרב הנהלת בואינג העולמית, הרואה באל על סמל לחברת תעופה שהינה מקור לגאווה לאומית וסמל למצוינות גלובלית
מושבי ה- 777 החדשים.
בחודש אפריל 2007 חתם מנכ"ל אל על חיים רומנו על הסכם עם חברת SICMA הצרפתית לרכישת מושבים חדשים למטוס אל על – כולל 777 החדשים - בשווי 20 מליון $.
רכישת המושבים החדשים הינה מהלך אסטרטגי נוסף, במסגרת שיפור השירות וחווית הלקוח בטיסות אל על. העסקה מציבה את החברה בחזית הטכנולוגית הבינלאומית וצפויה ליצור קפיצת מדרגה משמעותית בשירות לנוסעים ובחוויית הטיסה. התקנת המושבים עולה בקנה אחד עם היעד שהצבנו לנגד עיננו – לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר לנוסע העסקי ולשמור באמצעות כך על מעמדה של אל על כחברת התעופה המועדפת לטיסות אל ישראל וממנה.
חברת SICMA הינה מהחדשניות והמובילות כיום בייצור מושבים עבור עולם התעופה האזרחית, תוך דגש על ייצור מושבי יוקרה. חברה זו מספקת את מושביה למגוון רחב של חברות תעופה מובילות בכל העולם.

עיצוב פנים המטוס
לעיצוב פנים המטוס נבחרה חברת Teague האמריקנית. חברה זו הינה חברה המובילה בתחומה, בעלת נסיון רב שנים בעיצוב פנים המטוס. החברה עובדת בשיתוף עם בואינג, ובין הפרויקטים האחרונים בתחום התעופה, עיצבה את מטוסי בואינג 777 ו-787, המוצגים בתערוכות. הפריטים שעוצבו מחדש: שטיחים, וילונות, מושבים, ריפודי המושבים בכל המחלקות, כיסויי ראש וכריות.

תאורה חדשה ומתקדמת :
בנוסף לעיצובים החדשים, תותקן במטוסים החדשים "תאורת אווירה" מותאמת מראש למצבים השונים במהלך הטיסה – ארוחה, שינה ועוד. התאורה החדשה מעניקה אור חם ונעים בתא הנוסעים אשר מלווה בגווניו השונים את מהלך הטיסה.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:04

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר