19-07-2007, 21:53
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
|
|
תראה, עד היום כשהייתי צריך שירות שלהם, זה עוד לא היה בתחום הניידים, אלא רק בתחום השרתים - ואני חייב להגיד לך שזה היה השירות המהיר והזריז ביותר שיצא לי לקבל (בד"כ לא עברו יותר משעתיים מזמן ההתקשרות למוקד ועד לפתרון התקלה - כאשר אנחנו מדברים על החלפת חומרה תוך הזמן הזה!).
אני יודע שהניידים שלהם מגיעים עם שירות של לקיחת הנייד מהיכן שאתה נמצא למעבדה והחזרתו - אני לא יודע מה בדיוק גרוע בזה - כי בלנובו אתה לא מקבל את השירות הזה. בלנובו אני אגיד לך איך זה עובד, כי במקרה אני ביליתי שם הרבה מאוד (IBM לא כזה אמין כמו שמציירים אותו כנראה...). אתה מגיע למעבדה בגבעת שמואל - מחכה בין חצי שעה לשעה לרוב כדי שיקבלו אותך, ממלא טופס, נותן את המחשב, מאבד את הזכות שישמר המידע שנמצא עליו (הם מפרמטים אם בא להם, אז מה אם התקלה היא בכלל WiFi לא תקין? למה שיבדקו את זה עם LiveCD של לינוקס, אה?) - ואחרי יותר משבוע מודיעים לך שהמחשב תוקן ושתבוא לקחת אותו בחזרה. אם הוא אכן תוקן, זה סבבה, אבל, מנסיוני, זה לא ממש תמיד כך. "זכיתי", עם T60 מסויים של לנובו, לשלוח אותו למעבדה חמש פעמים עד שהוא תוקן, כשבכל פעם זו המתנה של שבוע ומשהו, ומדובר במחשב היחיד של הבנאדם שזה המחשב שלו. וזה נייד עסקי, עם שירות עסקי... והתקלה התחילה בשבוע הראשון לחיים שלו... אני באופן אישי הייתי מצפה להחלפה באחר-חדש אחרי שני ביקורים במעבדה ותקלה שלא נפתרת... אז אתה רוצה להגיד לי שהשירות של HP בעייתי יותר? איך אפשר בכלל? אפשר דוגמא?
|