לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-07-2007, 17:52
  משתמש זכר idan1986 idan1986 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.04.02
הודעות: 1,683
שלח הודעה דרך ICQ אל idan1986 שלח הודעה דרך MSN אל idan1986 Facebook profile
המלצה תגיות מידע | meta tags

"תגיות מטה" (meta tags), אלו תגיות מידע הנכתבות בין תגיות ה-<head></head> בקוד הhtml ולא מוצגות כפלט השרת אל הדפדפן המשתמש. הן עוזרות למנועי חיפוש בקטלוג אתרכם ובעיקר משמשות לכם ככלי עזר להגדרת דפדפן המשתמש שיתאים לצורכי אתרכם.

אנשי "קידום אתרים" רבים המתעסקים בנושא הכל כך מפוקפק אך הכל כך נדרש בעידן שליטת מנועי החיפוש וגוגל בפרט, יגידו לכם שתגיות מידע הן חלק מאוד חשוב בקידום אתרכם וכדי לכם להשקיע בחיפוש מילות מפתח ולהרבות באותן תגיות מידע אפילו אם הן כבר לא נתמכות ע"י רוב מנועי החיפוש ובעיקר לא נתמכות ע"י גוגל - הזאוס במיתולוגיית מנועי החיפוש. האלו שעדיין תומכים בתגיות מידע משתמשים בחלק מצומצם מהן למטרות מידע כללי כמו - כותרת, הסבר, קטלוג סוג האתר, ושפה. בימינו רוב מנועי החיפוש הגדולים (גוגל, יאהו) לוקחים מידע זה מדמוז.

בשום פנים ואופן תגיות מידע
יעזרו לאתרכם בתוצאת חיפוש גבוה יותר משל אתר אחר. אז אל תתאמצו שעות על גבי שעות בבחירת מילות מפתח, כי תוך 2 דקות אחרי העלאת האתר לאוויר מישהו יכול לגנוב לכם אותן, ולהשתמש בהן לאתרו. שאר תגיות מידע לא מועילות למנועי החיפוש ואף יגרמו לחסימת אתרכם ממנוע חיפוש מסויים (לדוגמא – Refresh). תגיות מידע מסויימות אפילו יביאו ספאמרים אל תיבת המייל שלכם כי השארתם כתובת מייל באחת מן תגיות מידע (לדוגמא - Copyright; Designer; Reply-To; Author. במאמר זה אני אציג את תגיות מידע הרלוונטיות למנועי החיפוש, תיאורן ונוסח כתיבתן. תהנו!

*מומלץ לשים בכל עמודי האתר תגיות מידע שונות המתייחסות אך ורק אל אותו דף ספציפי.

תגית כותרת (title)
תגית מידע זו נועדה לאיפיון כותרת הדף בו היא נמצאת. זאת אומרת כדאי לכתוב את תוכן תגית ה-html בשם title גם כן בתגית המידע title. תגית כותרת נראת כך:

<meta name="title" content="אתר של שמוליק התותח." />
תגית תיאור (description)
תגית מידע זו נועדה לתיאור דף האתר בו היא נמצאת. רצוי לא למלא אותה ביותר מדי מילים, להשאיר אותה פשוטה וקולעת לא יותר מ-170 סימנים (אותיות, מספרים וסימני פיסוק). תגית תיאור נראת כך:

<meta name="description" content="כאן נכתב תיאור אתרכם." />

תגית מילות מפתח (keywords)
תגית מידע זו נועדה לאיפיון הדף בו היא נמצאת אבל אך ורק ע"י מילות מפתח "יחודיות" האמורות לתאר במילה אחת את הדף. כל זה בשביל לשייך את הדף לתתי נושאים במנוע חיפוש עצמו (אבל זאת רק דעתי האישית). בכל מקרה לא צריך להתפרע על יותר מדי מילים. מספיקות מ3 עד 20 מילים, לא יותר. כמובן להפריד את המילות המפתח ע"י פסיקים. תגית מילות המפתחת נראת כך:

<meta name="keywords" content="אתר יפה, אתר תותח, אתר מושלם" />

תגית מסנבוט (msnbot)
תגית מידע זו נועדה לתיאור הדף האתר בו היא נמצאת, אך היא מיועדת רק למנועי החיפוש של מיקרוסופט, שהם מסנ & לייב.קום. רצוי לא למלא אותה ביותר מדי מילים, להשאיר אותה פשוטה וקולעת לא יותר מ-170 סימנים (אותיות, מספרים וסימני פיסוק). תגית תיאור נראת כך:

<meta name="msnbot" content="כאן נכתב תיאור אתרכם." />

תגית שפת התוכן (content-language)
תגית מידע זו נועדה לעזור למנועי החיפוש בקטלוג אתר לפי שפת תוכן האתר. מומלץ לא להשתמש בה אם אתרכם כתוב באנגלית. תגית שפת התוכן נראת כך:

<meta http-equiv="content-language" content="he" />

תגית קידוד (content-type)
תגית מידע זו נועדה לקידוד תוכן האתר לשפה הנכונה. למשל האתר שלכם בעברית, והדפדפן שלכם רואה אותו בעברית תקינה, אבל דפדפן חברכם רואה אותו בג'יבריש – אז במצב כזה התגית הזו תעזור לכם לסדר את העברית באתר. נכון, תגית זו לא עוזרת למנועי החיפוש בכלום אבל היא אכן עוזרת לכם. הרי מה שווה אתר שהוא במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש אבל כשנכנסים אליו רואים ג'ובריש ולא עברית? תגית קידוד נראת כך: (אני ממליץ על windows-1255)

<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1255" />
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-8" />

תגית גוגלבוט (googlebot)
תגית מידע זו נועדה לכוון את רובוטי החיפוש של גוגל לפי רצונכם באתרכם. לדעתי אין צורך בתגית מידע זו אלא אם כן אתם לא רוצים שגוגל יחטט לכם בדפים מסויימים באתר, או יעקוב אחרי הקישורים שנמצאים באתרכם מסיבה זאת או אחרת. כך או כך זו אחת התגיות הבודדות שגוגל קורא, ומציית לה. הנה כל האופציות שיש לתגית מידע זו להציע:

index,follow - ברירת מחדל, אישור צירוף דף האתר לאינדקס מנוע החיפוש, ואישור מעקב אחרי קישורי הדף.
noindex, follow - איסור צירוף דף האתר לאינדקס, אך אישור מעקב אחרי קישורי הדף.
index,nofollow - אישור צירוף דף האתר לאינדקס, אך איסור מעקב אחרי קישורי הדף.
noindex,nofollow - איסור צירוף דף האתר לאינדקס, ואיסור מעקב אחרי הקישורים.
nosnippet - איסור על גוגל להטמין או להדגיש תוצאות חיפוש בדף אתרכם, ברירת המחדל היא אישור כמובן.
noarchive - איסור על גוגל להטמין או לשמור בארכיון את דף אתרכם, ברירת המחדל היא אישור כמובן.
בסופו של דבר תגית גוגלבוט נראת כך:

<meta name="googlebot" content="noindex,nofollow" />

תגית רובוטים (robots)
תגית מידע זו נועדה לכוון את רובוטי החיפוש של מנועי החיפוש לפי רצונכם באתרכם. לדעתי אין צורך בתגית מידע זו אלא אם כן אתם לא רוצים שמנועי חיפוש שונים ומשונים יחטט לכם בדפים מסויימים באתר, או יעקוב אחרי הקישורים שנמצאים באתרכם מסיבה זאת או אחרת. לא כל מנועי החיפוש מצייתים לתגית מידע זו ולדעתי כבר עדיף לכתוב קובץ robots.txt אחד לכל האתר. בכל מקרה הנה כל האופציות שיש לתגית מידע זו להציע:

index,follow - ברירת מחדל, אישור צירוף דף האתר לאינדקס מנוע החיפוש, ואישור מעקב אחרי קישורי הדף.
noindex, follow - איסור צירוף דף האתר לאינדקס, אך אישור מעקב אחרי קישורי הדף.
index,nofollow - אישור צירוף דף האתר לאינדקס, אך איסור מעקב אחרי קישורי הדף.
noindex,nofollow - איסור צירוף דף האתר לאינדקס, ואיסור מעקב אחרי הקישורים.
noimageindex - רק עובד עם אלטאויסטה. איסור צירוף תמונות הדף לאינדקס, יכול להשתלב יחד עם שאר אופציות האיסור או האישור. ברירת המחדל היא אישור כמובן.
בסופו של דבר תגית רובוטים נראת כך:

<meta name="robots" content="noindex,follow” />


נערך לאחרונה ע"י idan1986 בתאריך 19-07-2007 בשעה 18:10.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 19-07-2007, 19:59
  משתמש זכר idan1986 idan1986 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.04.02
הודעות: 1,683
שלח הודעה דרך ICQ אל idan1986 שלח הודעה דרך MSN אל idan1986 Facebook profile
...
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי emanuel שמתחילה ב "כל הכבוד!ישר כח!"

לא קראת את ההקדמה, הא?
אני לא מסביר אליהן כי הן לא תגיות מידע חשובות וגורמות בדר"כ רק נזק לאתר שלך, יותר מאשר שהן יועילו לאתר שלך אי פעם. הן תגיות מידע מזיקות לאתר שלך בדרך זו או אחרת, כמובן אם אתה רוצה להשתמש בהן, בכייף תהנה! אני אזהרתי...

אני גם לא הולך לפרט על כל התגיות המידע הקיימות כי אין בשביל מה.. הן לא דבר כזה מועיל, רק תוסף חביב לקוד המקורי שלך, ונטו סוג של סיפוק עצמי של האגו שלך. לא צריך יותר מ-8 תגיות המידע שהסברתי עליהן, בהחלט מספיקות. לא צריך יותר מזה. אגב, עומס תגיות מידע גורם לאנטיות אצל מנועי חיפוש וכמובן שזה מוביל לבאן (מחיקה) מהמנוע חיפוש.

שיהיה בהצלחה =]

טוב גם אני יערוך -
האתרים שמצאת הם נראים מפוקפים מאוד. במיוחד סיגל שלא פועל מאז שאני הייתי בכיתה ו' (אני מסיים צבא עוד 10 חודש).

קח 2 מאמרים טובים לדעתי באנגלית לתגיות מידע -
Top Meta Tag Myths

Meta Tags Explained: The Myths, The Truths Uncovered


נערך לאחרונה ע"י idan1986 בתאריך 19-07-2007 בשעה 20:07.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 19-07-2007, 23:32
  משתמש זכר idan1986 idan1986 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.04.02
הודעות: 1,683
שלח הודעה דרך ICQ אל idan1986 שלח הודעה דרך MSN אל idan1986 Facebook profile
נכון,
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי DCD שמתחילה ב "עכשיו שמתי לב לדבר הבא:"

נכון, ובתגית המידע של גוגל כתבתי כך:


קוד:
<meta name="googlebot" content="noindex,nofollow" />



זה לא אומר שתגית המידע שכתבתי היא קודש הקודשים. בגלל זה פרטתי את המאפיינים שלה, שכל אחד יכול לשנות בהתאם לצרכיו... אגב גם ציינתי שאני לא תומך בתגיות מידע "רובוטיות" אלא בקובץ robots.txt שיושב בשרת. כי כך או כך רוב רובוטי החיפוש השונים והמשונים מתעלמים מתגיות מידע "רובוטיות". אז למה להתעקש כל פעם מחדש לכתוב אותן בכל עמוד בנפרד, אפשר פשוט לכתוב קובץ אחד וזהו. אם רובוט החיפוש יתעלם מקובץ הטקסט הוא גם כן יתעלם מתגיות המידע ה"רובוטיות" שהשקענו בהן כל כך הרבה מאמץ ומחשבה, אם לא אז הוא יקרא קובץ טקסט אחד וזהו. לא יותר הגיוני?

אגב, המאמר הבא בנושא קידום אתרים שכנראה אני אכתוב יהיה לגבי אותם קבצי טקסט לרובוטי החיפוש. פשוט צריך לצאת המעצלנות שלי.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 20-07-2007, 00:29
  DCD DCD אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.05
הודעות: 7,321
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי idan1986 שמתחילה ב "נכון,"

חחחח אני קצת לא מבין את ההיגיון שבדבר פה.

קודם כל, באתרים דינאמים כותבים את תגי ה-meta פעם אחת בלבד. הם מופיעים בכל עמוד מחדש.
מקסימום, קובעים לדף ספציפי שיהיה לו תג meta שונה, וזה לא בעיה בכלל. ה-default לדוגמא של meta-robots אמור להיות index.follow.

דבר שני, אפילו נגיד שאתה כותב את זה פעם אחת בלבד, למה דווקא לכתוב:

קוד:
<meta name="googlebot" content="noindex,nofollow" />


ולא

קוד:
<meta name="googlebot" content="index,follow" />


?!

דבר שלישי,
ציטוט:
זה לא אומר שתגית המידע שכתבתי היא קודש הקודשים

צודק, אבל זה עוזר למנועי החיפוש לדעת פרטים חשובים על אתרך.
קובץ ה-robots גם הוא חשוב, וגם אותו יש לשים כמובן, אבל תגי ה-meta לא מזיקים, והם די עוזרים ויעילים.
חוץ מזה, מה רע לכתוב אותם פעם אחת בלבד ב"שילדה"\גוף-עיקרי של האתר?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 20-07-2007, 02:06
  משתמש זכר idan1986 idan1986 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.04.02
הודעות: 1,683
שלח הודעה דרך ICQ אל idan1986 שלח הודעה דרך MSN אל idan1986 Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי DCD שמתחילה ב "חחחח אני קצת לא מבין את..."

תשמע תגיות מידע "רובוטיות" במצב ברירת מחדל שלהן (index.follow) לא מועילות (יש תאוריה שאומר שכל דבר שלא מועיל בסופו של דבר מזיק), כי רובוטי החיפוש עושים את פעולת צירוף לאינדקס + מעקב אחרי הקישורים אוטומטית, אתה לא צריך תגיות מידע "רובוטיות" כדי להזכיר לרובוטי החיפוש לעשות את העבודה שלהם. יעודן של תגיות מידע "רובוטיות" הוא לא להיות שם בשביל כשרובוטי חיפוש יבואו תגיות המידע ה"רובוטיות" יביאו להם אישור לפעולת הסריקה שהם ככה או ככה היו מבצעים עם או בלי האישור. תגיות מידע "רובוטיות" נמצאות שם בשביל כשרובוטי החיפוש יבואו אז תגיות המידע ה"רובוטיות" יגידו לרובוטי החיפוש שאת זה ואת זה אסור לסרוק. למה לאסור על רובוטי החיפוש לסרוק אזורים מסויימים באתר שלך? דר"כ כי יש לך מידע מסויים שאתה לא רוצה שיגיע למנועי החיפוש כמו רשימת המשתמשים או המיילים שלהם או עוד דברים בסגנון של מידע מסווג שרק לך או למשתמשי האתר יש גישה אליו (תחשוב למשל על פורנ בתשלום).

אז כפי שאתה רואה לשים תגיות מידע "רובוטיות" בדפי האתר שלך (גם אם הוא דינאמי) זה כמו לשאול מישהו שאלה רטורית ולצפות לתשובה. מקווה שהבנת.

לגבי קובץ הrobots.txt תחשוב עליו כעל קובץ style.css ראשי, הוא הרבה יותר שימושי, נגיש, וקל לשינוי מסתם תגיות style שפזורות לך בכל דפי האתר גם אם האתר דינאמי.


ציטוט:
צודק, אבל זה עוזר למנועי החיפוש לדעת פרטים חשובים על אתרך.
קובץ ה-robots גם הוא חשוב, וגם אותו יש לשים כמובן, אבל תגי ה-meta לא מזיקים, והם די עוזרים ויעילים.
חוץ מזה, מה רע לכתוב אותם פעם אחת בלבד ב"שילדה"\גוף-עיקרי של האתר?


תגיות המידע לא מספקות שום מידע חשוב על אתרך אולי חוץ מcontent-language שמספקת את שפת תוכן אתרך, שאר תגיות המידע שם על "תקן עציץ" (לא עושות כלום). הן מספקות מידע מאוד בסיסי שעוזר לקטלג את אתרך לא יותר מזה. לא יעזור כלום, את רוב העבודה ככולה עושה התוכן של אותו עמוד. אני רוצה להדגיש עוד משהו חשוב, תגיות מידע זהות לכל האתר זה די הרסני מהסיבה הפשוטה שזה אומר למנועי החיפוש שכל הדפים זהים ואין להם דברים שונים, ואז ערך דפי אתרך יורד. בגלל זה עדיף לבנות מנגנון דינאמי שלפחות יעשה keywords לכל עמוד בנפרד. עמודים שונים = אתר מעניין = מקום יותר גבוה בתוצאות החיפוש.

כל מה שנכתב פה היא רק דעתי האישית והמאוד עייפה! שהיה שבת שלום אני בבוקר זז לסגור שבת =\

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 20-07-2007, 13:53
  DCD DCD אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.05.05
הודעות: 7,321
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי idan1986 שמתחילה ב "תשמע תגיות מידע "רובוטיות"..."

ציטוט:
שמע תגיות מידע "רובוטיות" במצב ברירת מחדל שלהן (index.follow) לא מועילות (יש תאוריה שאומר שכל דבר שלא מועיל בסופו של דבר מזיק), כי רובוטי החיפוש עושים את פעולת צירוף לאינדקס + מעקב אחרי הקישורים אוטומטית, אתה לא צריך תגיות מידע "רובוטיות" כדי להזכיר לרובוטי החיפוש לעשות את העבודה שלהם. יעודן של תגיות מידע "רובוטיות" הוא לא להיות שם בשביל כשרובוטי חיפוש יבואו תגיות המידע ה"רובוטיות" יביאו להם אישור לפעולת הסריקה שהם ככה או ככה היו מבצעים עם או בלי האישור. תגיות מידע "רובוטיות" נמצאות שם בשביל כשרובוטי החיפוש יבואו אז תגיות המידע ה"רובוטיות" יגידו לרובוטי החיפוש שאת זה ואת זה אסור לסרוק. למה לאסור על רובוטי החיפוש לסרוק אזורים מסויימים באתר שלך? דר"כ כי יש לך מידע מסויים שאתה לא רוצה שיגיע למנועי החיפוש כמו רשימת המשתמשים או המיילים שלהם או עוד דברים בסגנון של מידע מסווג שרק לך או למשתמשי האתר יש גישה אליו (תחשוב למשל על פורנ בתשלום).

אז כפי שאתה רואה לשים תגיות מידע "רובוטיות" בדפי האתר שלך (גם אם הוא דינאמי) זה כמו לשאול מישהו שאלה רטורית ולצפות לתשובה. מקווה שהבנת.

לגבי קובץ הrobots.txt תחשוב עליו כעל קובץ style.css ראשי, הוא הרבה יותר שימושי, נגיש, וקל לשינוי מסתם תגיות style שפזורות לך בכל דפי האתר גם אם האתר דינאמי.


אוקי,הבנתי.

ציטוט:
גיות המידע לא מספקות שום מידע חשוב על אתרך אולי חוץ מcontent-language שמספקת את שפת תוכן אתרך


ממש לא נכון.
התגית Meta Description, לדוגמא, מספקת מידע חשוב ביותר, זהו המידע שמוצג בתוצאות החיפוש כאשר מנוע החיפוש מציג את אתרך. זהו המידע שאמור "למשוך" את המשתמש לאתרך, ואם לא תספק מידע רלונטי, יחודי ומושך לעין, כך לבסוף המשתמש לא יכנס לאתר.

ציטוט:
אני רוצה להדגיש עוד משהו חשוב, תגיות מידע זהות לכל האתר זה די הרסני מהסיבה הפשוטה שזה אומר למנועי החיפוש שכל הדפים זהים ואין להם דברים שונים, ואז ערך דפי אתרך יורד. בגלל זה עדיף לבנות מנגנון דינאמי שלפחות יעשה keywords לכל עמוד בנפרד


צודק, ומהסיבה הזו בונים מודול קטן למערכת שמאפשר לשנות לכל עמוד את תגי ה-meta שלו וגם את תג ה-title שהוא החשוב ביותר.
התג Meta Keywords כבר לא חשוב כמו בעבר, וכמעט אין טעם להזכירו.

ציטוט:
עמודים שונים = אתר מעניין = מקום יותר גבוה בתוצאות החיפוש.

עמודים שונים עם טקסט איכותי ורב, בעל קישורים פנימיים לאתר וחיצוניים לאתרים מוסמכים ואיכותיים אחרים גם כן, נותן אתר מעניין בעל מקום גבוה בתוצאות החיפוש.
זה לא כמות העמודים, זה כמות התוכן, הטקסט. טקסט שונה בעל נושא שונה בכל עמוד באתר עם דגש על מילת המפתח לאורך כל העמוד מביא טקסט די איכותי. כמובן שצריך להשתמש בתגי ה-H ומומלץ לשים קישורים.

לבסוף אפשר לומר שתגיות ה-Meta הרלונטיות ביותר לאתרים המעוניינים להתקדם במנועי חיפוש הם (לא לפי הסדר):
description
Content Language (עוזר בקיטלוג האתר במנוע החיפוש)
Content-Type
Robots (בחלקים מסוימים בדף כפי שאמרת)

לצד שימוש ב-title טוב, קובץ ה-robots.txt ותוכן איכותי עם קישורים וחזרה על מילת המפתח בכל עמוד, כאשר הדברים הנ"ל משתנים בעמודים השונים.

תודה על המידע ושבת שלום!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 22-07-2007, 14:27
  משתמש זכר idan1986 idan1986 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.04.02
הודעות: 1,683
שלח הודעה דרך ICQ אל idan1986 שלח הודעה דרך MSN אל idan1986 Facebook profile
=\
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי DCD שמתחילה ב "[QUOTE]שמע תגיות מידע..."

לדעתי, meta description תגית מידע לא יותר חשובה מ-meta keywords מהסיבה הפשוטה שמנועי החיפוש לוקחים את המידע שתגיות - meta description & title נותנות מהאתר dmoz.org או הישראלי dmoz.org.il.

איפה שמעת את זה שתגיות keywords כבר לא בשימוש?

ציטוט:
עמודים שונים עם טקסט איכותי ורב, בעל קישורים פנימיים לאתר וחיצוניים לאתרים מוסמכים ואיכותיים אחרים גם כן, נותן אתר מעניין בעל מקום גבוה בתוצאות החיפוש.
זה לא כמות העמודים, זה כמות התוכן, הטקסט. טקסט שונה בעל נושא שונה בכל עמוד באתר עם דגש על מילת המפתח לאורך כל העמוד מביא טקסט די איכותי. כמובן שצריך להשתמש בתגי ה-H ומומלץ לשים קישורים.


כן, כן, התכוונתי לעמודי תוכן שונים...

ציטוט:
Content Language (עוזר בקיטלוג האתר במנוע החיפוש)
Content-Type
Robots (בחלקים מסוימים בדף כפי שאמרת)


Content-Type, אין לתגית הזאת שום שימוש למנועי החיפוש. את מידעת שפת האתר הם לוקחים מתגית Content Language. תגית הContent-Type איך אך ורק לזה שגולשי האתר לא יגלשו לאתר מלא ג'יבריש... =]

Robots, אתה לא יכול לשים אותה רק לחלק אחד של העמוד אלא היא שם בשביל כל העמוד לטוב ולרע.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:59

הדף נוצר ב 0.35 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2020 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר