לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 13-02-2005, 10:24
צלמית המשתמש של spooler
  spooler spooler אינו מחובר  
מומחה לתעופה ומודיעין
 
חבר מתאריך: 08.01.03
הודעות: 1,177
שלח הודעה דרך MSN אל spooler
Reuben Hollis Fleet
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "חידת אתגר"

מייסד תאגיד קונסולידייטד, שירת כטייס במלחמת העולם הראשונה ולאחר מכן היה הקצין הראשון האחראי על הדואר האווירי בארה"ב.

פליט שהיה מומחה לסירות מעופפות בנה את מטוסו הראשון - XPY-1 בעזרת המהנדס הבכיר Isaac M. Laddon, כמטוס סיור ימי עם יכולות הפצצה, אך מכיוון שחיל הים לא התעניין במטוס הוא הסב אותו לתעופה האזרחית כמטוס תובלה בשם קומודור.

ב1931 פליט שיפר את הקומודור ובנה גירסה חדשה - P2Y-1 הפעם הצי מאד התעניין במטוס וקנה מספר מטוסים שישמשו כמטוסי סיור ימיים.

בהמשך תחילת מלחמת העולם ה -2 הצי הוציא דרישה למטוסי סיור ימיים ארוכי טווח על מנת לחסות שטחים נרחבים בגיחה אחת, ואז נולד המטוס קטלינה שהוא שיפור של הדגמים הקודמים, הקטלינה היה למטוס הימי המפורסם ביותר באותה תקופה ועד היום , והוא הכניס לפליט חוזי רכישה גדולים וכסף רב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 13-02-2005, 19:34
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
תשובה נכונה אבל מאד לא מדוייקת
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי spooler שמתחילה ב "Reuben Hollis Fleet"

פליט לא היה מעולם מומחה גדול בנושא מטוסים ימיים, אלא קונסולידייטד הייתה זו שפיתחה יכולת זו מאחר שהחלה את דרכה דווקא במטוסי אימון שהצטיינו בכך שלא נכנסו לסחרור שטוח בניגוד למטוסים דומים אותה תקופה.

אכן פליט, ואם כבר מדברים עליו - אז שמו המלא היה Ruben Hollis Fleet, היה מי שעמד בראש היחידה שהקימה את מערך דואר האוויר של ארה"ב. נדרשו לו לשם כך 6 ימים בלבד!

לגבי ה-XPY-1 - תחילה השתתף במכרז לאספקת "הדור הבא" של מטוסי הסיור הימייים אולם אז נאלץ להתמודד על מכרז נוסף לייצור המטוס - אותו הפסיד למארטין. הוא העביר להם את המטוס, אבל לא את השרטוטים הטכניים הדרושים לבניית המטוס. הוא המשיך לפתח את המטוס לדגם משופר יותר שנקרא בהמשך קומודור.

השאר בסדר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:08

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר