לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 27-07-2007, 18:38
צלמית המשתמש של The 747 Man
  The 747 Man The 747 Man אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.01.05
הודעות: 423
שלח הודעה דרך ICQ אל The 747 Man שלח הודעה דרך MSN אל The 747 Man
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי gil05 שמתחילה ב "שאלה בנושא נחיתות"

יש מספר חישבוים כלליים שעושים לפני נחיתה עד כמה שידוע לי:

1)קצב הנמחת הגובה ( הורדת מדפים ) בהתחשב במהירות המטוס.

כמו כן צריך להתחשב ברוחות שיש ליד השדה למשל רוחות צד וכמוב במזג האוויר באיזורן .

ויש את מהירות הגישה לנחיתה שבדר"כ קבועה אל אם כן יש מסלול קצר יותר ויש צורך בגישה איטית יותר.

בשדות תעופה שהדבר נתמך בהם הטייסים נעזרים במערכת ה ILS ( עוד מידע על מערכת זו כאן )בשביל לגשת לנחיתה בזווית הכי נכונה.

זה ממש בכלליות החברה פה בטוח יוכלו לפרט לך בנוגע לדברים יותר בפירוט.

עכשיו בנוגע לסימולטורים זה כבר תלוי בך בסימולטורים אתה יכול לבצע נחיתה יפה כמו שצריך ומצד שני להפיל את עצמך אל הקרקע כי בסופו של דבר זה משחק.
חזרה לפורום
  #12  
ישן 02-08-2007, 00:57
  haboob haboob אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
תתפלא,
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי The 747 Man שמתחילה ב "באמת עד כמה שידוע לי ותמיד..."

אבל מטוסי הנוסעים של היום יודעים לנחות לבד ואפילו לבלום לבד (מערכת שנקראת Autobrakes).
מטוסים שיודעים לנחות לבד (והכוונה כמובן - כולל שבירת גלישה) נדרשים לעמוד בסטנדרטים מחמירים מבחינת אוויוניקה (דוגמה אחת - 3 מערכות נפרדות של טייס-אוטומטי, אאל"ט).
טייסים בד"כ יעדיפו לבצע את הנחיתה בעצמם, אבל כמו שכתב PERE1 - בתנאי מז"א בעייתי חלקם יעדיף לתת למטוס לבצע את הנחיתה.

CAT III מדברת על מינימות נמוכות מ-100 רגל מעפ"ש, ומחולקת ל-3 תת קטגוריות כשהקטגוריה ה"גבוהה" מכולן מדברת על מינימה 0. כמובן שהמכשור בשדה הנחיתה צריך להתאים וכמובן הטייסים והמטוס צריכים להיות כשירים לכך - שבירת הגלישה מתחילה לפני שרואים בכלל את המסלול. ישנם מקרי קיצון שבהם המטוס נוגע עם הגלגלים הראשיים במסלול כשהקוקפיט בגובה כזה שהטייסים לא רואים את המסלול (למשל 747 - תחשוב מה האורך שלו ובאיזה גובה הקוקפיט נמצא כשהוא נוגע במסלול).
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:08

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר