14-02-2005, 09:50
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 572
|
|
תנסה כוון אחר
תנסה לחשוב על ילד משכבה סוציואקונומית נמוכה.
מיתקשה בלימודים.
בתקופת ילדותי, קראנו להם "העצלנים"."לא מנצלים את הפוטנציאל הגלום בהם" נאמר על בני הטובים.
מי שבא משכבות נמוכות יותר, סתם זולזל.
חלקם נשרו מבתי הספר,כי לא העלו שכר לעמלם הלימודי,ופנו לעבודה. קצב החיים,לא יאפשר להם, כמעט תמיד, לשוב ללמוד.
יש לי חבר טוב, שסיים תיכון בשיניים.בקושי.
צחקנו עליו.לקרוא הוא התקשה מאוד.
אני זוכר ארוע שבו למדנו בשיעור תנ"ך,את הפרק שהיה לו בהפטרה בבר המווה.
הוא התלהב, והתנדב לקרוא בכיתה.כמובן שהוא לא קרא, אלא זכר חלק מהזיכרון.
והזיכרון בגד בו בגלל ההתרגשות....והוא ניתקע.בושה!!!!
חביבי- הילד אובחן לאחר המון שנים כדיסלקט. רמת האינטיליגנציה שלו גבוהה.
רמת האיבחון הנמוכה, לא איפשרה אז איבחון.
היום-רמת האיבחון גבוהה, אבל לא לכל אחד יש את התקציב לזה.
לכן רמת האיבחון תלויה בתקציב,ולכן כמות המאובחנים גבוהה יותר בבתי ספר "אמידים".
ד"א-כמות הסובלים מקשיי קשב וריכוז- כעשרה אחוז מכלל האוכלוסיה.
ואני לא מדבר על פיתויי טלביזיה.
אני מדבר על נסיון לקרוא משפט,להבין כל מילה, אבל לא להצליח להבין את משמעות המישפט.
לשבת בהרצאה(שיעור)אנגלית, לשמוע מילה שאתה לא מכיר, והראש,מתעסק במילה הזו, וכל ההרצאה לא ניקלטת.
בכלל, לצאת משיעור פרונטלי, בלי לזכור כלום ממה דיברו שם,כי חלפה לך מחשבה מסויימת בראש,וזהו.
בעיית קשב וריכוז,היא בעיה קיימת, שאנשים חסרי אמון כמותכם,רק מחמירים את ההתמודדות של המיתמודדים עם הבעיה.
אתם לא מאמינים שזה קיים,ומכחישים את התופעה, ורק מחמירים את מצבם של המיתמודדים,שמתביישים!!!!!!!!!!!!!!!
נסו להבין, ללמוד על התופעה, לקבל את השונה,זה לא קשה.זה יועיל גם לכם
|