03-08-2007, 18:30
|
|
מנהל פורום צבא ובטחון
|
|
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,801
|
|
כן, צריך להרוג אותם
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי persephone שמתחילה ב "ווווואאייי אני שונאת נציגים של שרות לקוחות!!!!"
אין ספק שהתומכים הטכניים הם מגרועי בניו של עם ישראל, ועזרה בטח לא נקבל מהם כי הם לא מבינים מהחיים. חבורות גיקים שלומיאלים שכמותם!
או שלא.
כמה דברים למען הפרופורציה, יקירתי:
1.מודם הוא לא דג זהב, ומקומו לא באקווריום. העובדה שהוא עדיין שמיש לאחר הפיכתו לשקיק-תה מדומה הוא מזל נטו. תודי ליושב במרומים, או כל ישות אחרת שאת מאמינה בה.
2.בגרמניה היית משלמת 5 יורו בשביל הסיפתח של שיחת תמיכה, לא רוצה לחושב על המחיר הסופי. תגידי תודה שאצלנו זה 1-800 והמקסימום שאת משלמת עליו זה זמן אויר.
3.מודם USB הוא אחת מהמצאותיו השטניות ביותר של אל הטכנולוגיה, אך עובדתית הסרה והתקנה היא למרבה המבוכה אחד הפתרונות הטובים ביותר. לא, לא תמיד זה עובד בפעם הראשונה (או השניה) - וכן, כל פעולה של התקנה והסרה כרוכה באתחול של המחשב.
4.אם היית יודעת כמה זיעה נשפכת עד לרגע (המיוחל) בו מכריזים על תקלה כללית, אולי היית ממתנת את תגובתך. תחשבי מה המשמעות של אלפי שיחות עקרות שלא מסתיימות בטוב - וכמה חרא התומך אוכל בכל אחת ואחת מהשיחות האלו. חשבת אולי שהתומך דיווח לך שמדובר בתקלה מערכתית רק אחרי שהוכרזה?
מר ברווז:
זכותך לקבל את השירות הטוב ביותר, ומחובת התומך לתת לך אותו. HAVING THAT SAID, כדאי שתהיה קצת יותר צנוע בהכרזות שלך על "עבודה מחורבנת" כשאין לך כלי ענייני אחד לנתח את הטיפול של התומך באותה תקלה. אתה שומע את הצד שלו מיד שניה, ובגישה לא בדיוק אובייקטיבית. למה שאתה קורא "ביזבוז זמן", קוראים בכל מקום אחר "טיפול בלקוח" - ואם זה לוקח זמן, אז קפוץ לחנות הקרובה ותקנה שני קילו סבלנות כי זה מה שנדרש וככה זה עובד. תהיה בטוח שאם היתה דרך לקצר את זה, כבר היו משתמשים בה.
_____________________________________
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל
|