לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 03-08-2007, 14:02
צלמית המשתמש של persephone
  משתמשת נקבה persephone persephone אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.11.04
הודעות: 5,533
Facebook profile
ווווואאייי אני שונאת נציגים של שרות לקוחות!!!!

האינטרנט שלי לא התחבר, יש סיכוי קלוש שזה בגלל שהמודם נפל לדלי של מים
אח"כ ראיתי שהכל סבבה, אבל הוא פשוט לא התחבר לאינטרנט.
אמרתי ננסה להסיר ולהתקין מחדש. עשיתי. כך חזר על עצמו 3 פעמים, כי כל פעם משהו בהתקנה השתבש (הכלבה משכה חוטים, בני הבית החליטו לחבר דברים מוזרים לשקע של הטלפון וכד').
התייאשתי, ובסוף התקשרתי למוקד התמיכה הטכנית.
ענה לי שוקיסט בשם בני. מיואש מהחיים לגמרי, מצידו לגמור את החיים בדרך הביתה מהמוקד על שמשה של משאית.
יחד איתו, שוב התקנתי את המודם 4 (!!!!!) פאקינג פעמים נוספות!
אחרי שניצוצות מרוקו החלו לתת את אותותיהם, אמרתי לו שאני רוצה לדבר עם מישהו יותר בכיר כי נמאס לי להדליק את המחשב ולכבות 7 פעמים ב20 דקות!
הוא שם אותי על מוסיקת רקע מרגיעה משהו (בטוח קילל אותי, הייתי מגעילה), וחזר אליי עם תשובה:
"המנהל אמר שזה תקלה בכל הרשת, אני מצטער, לא ידעתי".
אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה למות מהם! למות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_____________________________________
אני אהיה לי אש מאנשים קרים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 03-08-2007, 17:07
צלמית המשתמש של rubber_duck
  rubber_duck מנהל rubber_duck אינו מחובר  
מנהל פורומי מטיילים ותרמילאים, תעופה אזרחית ופורומי הלוחות
 
חבר מתאריך: 01.05.03
הודעות: 23,380
אולי את צודקת
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי משוטטת_פה שמתחילה ב "קודם כל אתה לא יכול לקבוע אם הוא עשה את העבודה או לא עשה כמו שצריך"

אני לא ממש מכיר את עולם התומכים, והוא גם לא מעניין אותי.
אבל העניין הזה נמדד אך ורק במבחן התוצאה, הבחור עובד בשרות לקוחות והוא נתן שרות לא טוב ללקוחה שלו. הוא ביזבז לה עשרים דקות מהחיים, לא היה בקיא בכל הפרטים שהוא היה אמור ליהיות בקיא בהם (בעיות כלל ארציות ברשת למשל) ומסתבר שגם התנהג בצורה אנטיפטית. בעשרים דקות שהוא ביזבז על המקרה הזה הוא היה יכול לעזור לאנשים אחרים ולפתור להם את הבעיות, ככה שהוא עשה שרות דב גם לחברה שהוא עובד בה. בקיצור מבחינת מי שבאמת חשוב בסיפור הזה (וזה הלקוח להזכירך) הוא לא רק שלא עשה את העבודה כמו שצריך, הוא עשה עבודה מחורבנת. ד"א יכול מאד ליהיות שהוא לא ידע על הבעיות הכלל ארציות בגלל שהבוסים שלו לא העבירו לו את המידע למשל, אבל זה ממש לא משנה מבחינת הלקוח.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 03-08-2007, 18:30
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,801
כן, צריך להרוג אותם
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי persephone שמתחילה ב "ווווואאייי אני שונאת נציגים של שרות לקוחות!!!!"

אין ספק שהתומכים הטכניים הם מגרועי בניו של עם ישראל, ועזרה בטח לא נקבל מהם כי הם לא מבינים מהחיים. חבורות גיקים שלומיאלים שכמותם!

או שלא.

כמה דברים למען הפרופורציה, יקירתי:
1.מודם הוא לא דג זהב, ומקומו לא באקווריום. העובדה שהוא עדיין שמיש לאחר הפיכתו לשקיק-תה מדומה הוא מזל נטו. תודי ליושב במרומים, או כל ישות אחרת שאת מאמינה בה.
2.בגרמניה היית משלמת 5 יורו בשביל הסיפתח של שיחת תמיכה, לא רוצה לחושב על המחיר הסופי. תגידי תודה שאצלנו זה 1-800 והמקסימום שאת משלמת עליו זה זמן אויר.
3.מודם USB הוא אחת מהמצאותיו השטניות ביותר של אל הטכנולוגיה, אך עובדתית הסרה והתקנה היא למרבה המבוכה אחד הפתרונות הטובים ביותר. לא, לא תמיד זה עובד בפעם הראשונה (או השניה) - וכן, כל פעולה של התקנה והסרה כרוכה באתחול של המחשב.
4.אם היית יודעת כמה זיעה נשפכת עד לרגע (המיוחל) בו מכריזים על תקלה כללית, אולי היית ממתנת את תגובתך. תחשבי מה המשמעות של אלפי שיחות עקרות שלא מסתיימות בטוב - וכמה חרא התומך אוכל בכל אחת ואחת מהשיחות האלו. חשבת אולי שהתומך דיווח לך שמדובר בתקלה מערכתית רק אחרי שהוכרזה?

מר ברווז:
זכותך לקבל את השירות הטוב ביותר, ומחובת התומך לתת לך אותו. HAVING THAT SAID, כדאי שתהיה קצת יותר צנוע בהכרזות שלך על "עבודה מחורבנת" כשאין לך כלי ענייני אחד לנתח את הטיפול של התומך באותה תקלה. אתה שומע את הצד שלו מיד שניה, ובגישה לא בדיוק אובייקטיבית. למה שאתה קורא "ביזבוז זמן", קוראים בכל מקום אחר "טיפול בלקוח" - ואם זה לוקח זמן, אז קפוץ לחנות הקרובה ותקנה שני קילו סבלנות כי זה מה שנדרש וככה זה עובד. תהיה בטוח שאם היתה דרך לקצר את זה, כבר היו משתמשים בה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 03-08-2007, 21:14
צלמית המשתמש של persephone
  משתמשת נקבה persephone persephone אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.11.04
הודעות: 5,533
Facebook profile
לא באה להתנגח עם אפאחד סירפד יקירי,
בתגובה להודעה מספר 50 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "כן, צריך להרוג אותם"

את העבודה אני מכירה. ושוב, טוב מדי.
אז קורות תקלות, לא צריך לקום ולגונן על כל נציגי התמיכה הטכנית באשר הם. יש גם פחות מוצלחים, אין מה לעשות, כמו שיש פחות טובים ממני בעבודתי, כך גם המקרה כאן.
העליתי את האשכול בצורה סמי-משעשעת (רק לצורך הבהרה), ולא נראה לי במקום להתחיל ויכוחים על כך, במיוחד שזו העבודה שאני עושה כל יום! אז מי ישפוט כאלה אם לא אני?
אז המודם טבע, ביג דיל. עובדה שזו לא הייתה התקלה.
זה שהשיחה אצלנו היא חינם, מילא. זה לא אמור להיות שום פאקטור בהכרעת יעילותו של נציג השירות המדובר.
קורה שאנשים מפשלים, לא מרוכזים, משהו מתפקשש. זה סה"כ אנושי.
וברווז בא בתור לקוח, שמצפה לקבל תמורה עבור כספו, והוא צודק. אין פסול בכך.
מן הראוי שלכל אחד כאן יהיה מקום להביע דעה, וממקומי- אני בהחלט חושבת שהרווחתי את הזכות הזאת.

_____________________________________
אני אהיה לי אש מאנשים קרים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #52  
ישן 03-08-2007, 23:10
צלמית המשתמש של rubber_duck
  rubber_duck מנהל rubber_duck אינו מחובר  
מנהל פורומי מטיילים ותרמילאים, תעופה אזרחית ופורומי הלוחות
 
חבר מתאריך: 01.05.03
הודעות: 23,380
יש לי את הכלי הכי ענייני
בתגובה להודעה מספר 50 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "כן, צריך להרוג אותם"

כלי שכל מחלקת שרות לקוחות בכל חברה שנותנת שרות מתה שיהיה לה אותו (ובגלל זה כל המחלקות האלה עושות סקרי שביעות רצון), יש לי את דעתה של הלקוחה שהייתה אמורה, ואני מדגיש אמורה, לקבל שרות. אם היא לא יצאה מרוצה אז משהו בשרות לא היה בסדר. עכשיו בוא נדבר על סבלנות. קח מקרה היפוטטי בו אתה מכניס את הרכב שלך למוסך, המכונאי מפרק לך חצי אוטו ואחרי כמה שעות עבודה אומר אה אופס, האחראי שלי אמר לי שזו בעיה בכל הרכבים מהדגם הזה. הייתה מקבל את המקרה בהבנה? או אולי היית מאבד את הסבלנות שלך גם?
מה שהיה במקרה הזה זו ההגדרה המילונית של ביזבוז זמן, גם של הלקוחה וגם של התומך. מה יותר פשוט מלבדוק אם הרשת תקינה לפני שמתחילים להתקין ולהסיר דברים מהמחשב של הלקוח?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #53  
ישן 03-08-2007, 23:29
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,801
אז כנראה שלא ממש הבנת
בתגובה להודעה מספר 52 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "יש לי את הכלי הכי ענייני"

תקלה יכולה להיות מוכרזת לפני שמתחיל הבלאגן, ואז הכל טוב ויפה. אבל העולם לא מושלם, ובהרבה מקרים אתה לא יודע שיש תקלה אלא רק שיש מבול של שיחות. במצב כזה מתחילים לבדוק סטטיסטיקות וציודים שלא נבדקים סתם ככה, וגם אז לוקח זמן עד שמגיעים למסקנה הסופית שאכן מדובר בתקלת תשתית.

הנ"ל נאמר לאור ניסיון של קרוב לשנתיים בעבודה הזאת, מקווה שעכשיו זה קצת יותר ברור.

ועם כל הכבוד, בכל מה שקשור לתקלות טכניות - הלקוח הוא לא הפקטור הקובע. אם זה היה תלוי בלקוח, לא היו תקלות בכלל והוא היה הכי מרוצה (ואז גם לא היה צורך בתמיכה טכנית). התמיכה קיימת כדי לפתור תקלות, שהן עובדה מוגמרת ומוחלטת.
שאני אספר לך כמה לקוחות מקללים אותנו על התקלות שלנו, ואחרי חמש דקות אנחנו מראים להם שחור על גבי מסך שמה שדפוק הוא המחשב שלהם אחרי שדחפו לתוכו שני גיגה פורנו ועוד 20 מגה וירוסים ותוכנות ריגול?!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #58  
ישן 05-08-2007, 00:28
  Sycofat Sycofat אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.09.05
הודעות: 1,181
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי persephone שמתחילה ב "ווווואאייי אני שונאת נציגים של שרות לקוחות!!!!"

את עצמך כתבת שהיית מגעילה אליו...אפשר לשאול ברצינות תהומית מדוע? יש נטיה במדינה המזורגגת הזאת לצרוח על נציגי שירות. עזבו אם בצדק או לא, אני מתייחס לצורה בה קהל הבהמות הישראליות צורח ופוגע בנציגים. אני רק תוהה לעצמי, האם אתם מדברים ככה גם אל הרופא שלכם? ואל רואה החשבון? והמוכר במכולת? הפקידה בבנק?

הרי מכל אלה אתם מקבלים שירות ומצפים לקבל את השירות הכי טוב, כפי שכתב הברווז, לא רק מנציגי הסולולריות או חברות האינטרנט. אז מדוע היחס הוא כזה דווקא לנציגי השירות? נשבע לכם שלא ראיתי בעיניים מישהו צורח על הפקידה בבנק... אבל במוקד אין יום. עזבו יום, אין דקה שבו אני לא צופה בנציג זה או אחר מנסה להרגיע לקוח זועם וסופג ממנו את כל הזעם...

גם עם הבוס שלכם אתם מדברים ככה?
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3419996,00.html
(קובץ אודיו באמצע הכתבה)

נערך לאחרונה ע"י Sycofat בתאריך 05-08-2007 בשעה 00:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #75  
ישן 06-08-2007, 18:27
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,801
כן? את בטוחה?
בתגובה להודעה מספר 62 שנכתבה על ידי אשת דשא שמתחילה ב "אני בטוחה שדיברת אליו כמו..."

ציטוט:
אני בטוחה שדיברת אליו כמו שמגיע לו

WTF? תגידי, מה נסגר איתך? מי את שתעודדי אותה לפתוח את הפה על תומך שבא לעזור לה? למה את חושבת שמה שפרצפוני כתבה הוא אכן נכון? חשבת אולי שבחינה טכנית התומך עשה את העבודה שלו לפי הספר, והבעיה בכלל אצל פרצופני? המודם שלה נפל לדלי מלא מים, כשלעצמו סיבה לא רעה לשלוח אותו אל עולם האמת - בסיטואציה שהתומך ניסה לעזור לה, תומכים אחרים כבר היו מפנים אותה ישר לבזק להחליף מודם ("אח"כ ראיתי שהכל סבבה" לא נשמע לי כמו אבחון מהימן ומקצועי לכך שהמודם אכן תקין).

אז תעשי טובה לאנושות - GET OFF THE FUCKING TREE!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:53

הדף נוצר ב 0.20 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר