07-08-2007, 08:56
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
|
|
נדמה לי שכן - אבל שוב - כל משהו שיש להם, הם מפרסמים באינטרנט. לא תמיד מפרסמים את הפאצ' - לעתים צריך להתקשר אליהם, לחתום להם על מסמך שהם לא אחראים על תקלות בהתקנה של הפאצ' (האמת - מסמך מוזר שאני לא מבין את מטרתו - זה לא שבאופן טבעי הם לוקחים אחריות גם בלי הפאצ' - אלא ההפך המוחלט - הם אומרים שאתה אחראי על כל טעות שלהם בחוזה השימוש - אז מה נשתנה?). אם אתה רק צריך מהם את הפאצ' שהם לא מפרסמים באתר - זה חינם. אם אתה מבקש שהם ימצאו לך מה הבעייה, זה כבר מוגדר incident לדעתי, ואלא אם כן מגיעים לך כאלה במסגרת הסכם (למשל MSDN), אז אלה בתשלום.
אבל מה יותר פשוט מלהתקשר ולשאול?
אגב, אם היית מביא את המאמר הרלוונטי שאתה מדבר עליו, היה אפשר לחפש בשבילך שם אם יש תיקון...
|