09-08-2007, 18:41
|
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 2,490
|
|
האם לדעתכם יש לי סיכוי לקבל פיצויים מאל-על בעקבות עיכוב בטיסה?
ב25 ליולי טסנו 3 חברים מישראל לפריז בטיסת אל-על ישירה.
הטיסה הייתה אמורה לצאת ב1 בלילה בערך{לא זכורה לי השעה המדויקת},וכשהגענו לשער העלייה למטוס,הודיעו לנו שהעלייה למטוס מתעכבת "קלות",ונעלה בעוד כמספר דקות.
אחרי חצי שעה,העלו אותנו למטוס,ואז הקברניט הודיע שיש תקלה טכנית במטוס,והיא תתוקן תוך רבע שעה.
אחרי כשעה,הגיע עוד הודעה מהקברניט-שבה הוא הודיע שהתקלה "מתקדמת לקראת פיתרון"-וכבר ממריאים.
עברו כשלוש שעות{!!!!} שבהם אנחנו יושבים בתוך המטוס ללא מזגן,ואז הקברניט הודיע שמי שרוצה יכול לרדת מהמטוס,כי עדיין לא הצליחו להתגבר על התקלה.
כל האנשים ירדו מהמטוס חזרה לדיוטי פרי,אך הבעיה היא שרק חלקם{בינהם אנחנו},לקחו את חפציהם האישיים מהמטוס,ורובם הגדול השאיר אותם במטוס-בהנחה שנחזור לאותו מטוס.
[יש לציין שאל-על חילקו תלושי מזון לחנויות בדיוטי פרי,ע"מ שנוכל לקנות ארוחות בוקר}
אחרי כשעה הודיעו ברמקולים בשדה שהטיסה שהייתה אמורה לצאת לפריז,תצא רק בשעה 7 בבוקר[!!!}
הגענו אל השערים בשעה 6:30,ואז הודיעו לנו שהחליפו מטוס.
ואז התחילו הצעקות,כי רוב האנשים השאירו את חפציהם במטוס הקודם...
מפה לשם,הועלנו למטוס רק בשעה שבע וחצי,והמטוס המריא רק בסביבות 8,אחרי אינספור טירטורים!
בסה"כ עיכוב של כ-7 וחצי שעות.
כל הסיפור הזה הרס לנו חלק גדול מהתוכניות של הטיול,כי הוא התחיל כמה שעות יותר מאוחר,ובלי המנוחה שתיכננו לאחר הטיסה,ובנוסף גרם לנו נזק כספי.
מה אתם חושבים? שווה לתבוע אותם,או שזה חסר סיכוי?
|