10-08-2007, 11:29
|
|
מנהל פורום חומרה
|
|
חבר מתאריך: 27.05.02
הודעות: 22,477
|
|
שירות טוב ב Antec :-)
על אנטק נכתבו כבר הרבה תגובות על איכות המוצרים, אבל לא הרבה אנשים יודעים על טיב השירות שלהם. כבר נכתב אשכול אחד בנושא:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...ad.php?t=137222
ועכשיו הגיע תורי
לפני שבוע (שבוע וחצי יום למעשה) פניתי אל אנטק בתמיכה הטכנית שלהם וציינתי בפניהם שהמאוורר 120mm שקיבלתי עם המארז התקלקל. הוא לא סתם התקלקל, כבר אי אפשר לסובב אותו, אפילו עם היד. ענה לי תוך פחות משעה בחור בשם Jeff ושאל אותי מה הכתובת שלי. שלחתי להם את הכתובת שלי ביום שישי שעבר בבוקר, תוך פחות משעה התקבלה תגובה מג'ף שאמרה שהחלק ישלח אלי מארה"ב. ככה פשוט, בלי שום חשבונית, בלי שום הוכחת קניה, הדבר היחיד שאמרתי להם היה הכתובת שלי ושהלך לי המאוורר.
המאוורר החדש יושב כרגע מולי. הגיע ב USPS בינלאומי.
עכשיו אתם מבינים למה אני משתדל תמיד לשלב מארזים של אנטק במפרטים שאני בונה?
_____________________________________
The only certainty in life is that there are no certainties.
|