לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 10-08-2007, 11:29
צלמית המשתמש של Kill-Machine
  Kill-Machine מנהל Kill-Machine אינו מחובר  
מנהל פורום חומרה
 
חבר מתאריך: 27.05.02
הודעות: 22,477
שירות טוב ב Antec :-)

על אנטק נכתבו כבר הרבה תגובות על איכות המוצרים, אבל לא הרבה אנשים יודעים על טיב השירות שלהם. כבר נכתב אשכול אחד בנושא:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...ad.php?t=137222

ועכשיו הגיע תורי
לפני שבוע (שבוע וחצי יום למעשה) פניתי אל אנטק בתמיכה הטכנית שלהם וציינתי בפניהם שהמאוורר 120mm שקיבלתי עם המארז התקלקל. הוא לא סתם התקלקל, כבר אי אפשר לסובב אותו, אפילו עם היד. ענה לי תוך פחות משעה בחור בשם Jeff ושאל אותי מה הכתובת שלי. שלחתי להם את הכתובת שלי ביום שישי שעבר בבוקר, תוך פחות משעה התקבלה תגובה מג'ף שאמרה שהחלק ישלח אלי מארה"ב. ככה פשוט, בלי שום חשבונית, בלי שום הוכחת קניה, הדבר היחיד שאמרתי להם היה הכתובת שלי ושהלך לי המאוורר.

המאוורר החדש יושב כרגע מולי. הגיע ב USPS בינלאומי.

עכשיו אתם מבינים למה אני משתדל תמיד לשלב מארזים של אנטק במפרטים שאני בונה?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

The only certainty in life is that there are no certainties.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:21

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר