לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 18-08-2007, 15:59
  iaf-man iaf-man אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.07.04
הודעות: 898
כמה תיקונים,ברשותכם
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי gil05 שמתחילה ב "מנוע..."

סל"ד(סיבובים לדקה) במנוע סילון מודדים בטורבינה ולא במדחס,כי הטורבינה מניעה את המנוע/מדחס,ולא להיפך. אם במנוע יש רק ציר אחד,מד הסל"ד יראה רק N1 .אם 2 או יותר,תהיינה גם 2 או יותר טורבינות,שקשורות למדחסים שלהם(ציר בתוך ציר),לכן הטורבינה הראשונה מיד אחרי תא השריפה תהיה N1 לחץ גבוה,שקשורה למדחס לחץ גבוה.N2 תהיה לחץ נמוך-קשורה למדחס בעל אותו השם.ברוב המנועים הגדולים של מטוסי הנוסעים יש גם ציר/טורבינה שלישית,הקשורה למניפה הענקית בחזית המנוע,היא תהיה מן הסתם N3.כל אחת מסתובבת בסל"ד שונה,כאשר המהירה ביותר היא ה-N1,שמקבלת את רוב האנרגיה התרמית והקינטית,היוצאת מתא השריפה.לגבי מהירות הסיבוב-תלוי בקוטר המנוע.ככל שהמנוע קטן יותר,כך הסיבובים יהיו גבוהים יותר.לדוגמה,מנוע של צוקית/פוגה-33.000 סל"ד.מנועים גדולים יותר-בסביבות ה-10.000 סל"ד(ה"בסביבות" יכול לנוע בטווח די גדול).
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:55

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר