לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 20-08-2007, 20:47
  gold dragon gold dragon אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.10.05
הודעות: 136
להתרחק מהחברה הזאת כמו אש ואני אפרט
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי rlsf שמתחילה ב "gibornet מחשבים - מישהו מכיר?"

אל תשאלו מה קרה לי עם החברה שאני בתהליכי ביטול עסקה איתם ועד היום הכסף לא חזר.
הסיפור שלי מתחיל ב 03/07/07 רכשתי הר דיסק נייד שדיגמו Western Digital WDG1T5000E

וכמו ילד טוב חיכיתי 14 יום קיבלתי את המוצר בתאריך ה 17/07/07 אך המוצר שהגיע היה נחות בשוויו בכמעט 300 שקלים.

הדגם שקיבלתי לא כלל חיבור firewire אלא חיבור usb2 רגיל ועלוב וגם 8 מגה באפר במקום 16 כלומר נחות מכל הבחינו ת הן מחיר והן ביצועים.

בקיצור קיבלתי את הדגם הזה
Western Digital WDG1U5000E

באותו יום התקשרתי לחברת גיבור מחשבים וענה לי אחת בשם דן איש המכירות שלהם אמרתי לו שקיבלתי מוצר שגוי ונחות בערכו וכמו כן על החשבונית רשום הדגם הנחות ומחיר של הדגם שאני הזמנתי דבר המהווה הטעיה ורמאות.

לאחר כמה זמן התקשר אלי ואדים והתנצל ורצה לפצות אותי במנקה מסכי lcd או במגן ברקים דברים השווים אולי 30 שקל. כמו כן הוא הבטיח להחליף את המוצר כבר ביום חמישי ואני הסכמתי כלומר בתאריך ה 19/07/07.

לאחר יום מקבלת המוצר קיבלתי טלפון מדן בתאריך 18/07/07 והוא אמר לי שאין להם בכלל במלאי את הדגם שאני רוצה ומה שהייתי צריך לקבל תקול כלומר שרוף לטענתו אני קיבלתי עצבנות וביקשתי לבטל את העסקה. דן אמר שהוא יוציא עוד היום מכתב ביטול ושבתאריך ה 19/07/07 אני אצטרך להחזיר את המוצר לחברת גיבור מחשבים אמרתי לא שאני מסכים ובאמת כך היה חברת גיבור מחשבים שלחה שליח שיקח את המוצר בתאריך ולא חייבה אותי על המשלוח.

עכשיו הודעתי בכתב גם לחברת האשראי על ביטול העסקה ולמה אני רוצה לבטל כי יש לי סיבה והוכחות מוצדקות לביטול המצב היום שנשארתי בלי מוצר ובלי כסף .
כמו כן למרות שביקשתי מחברת גיבור מחשבים תשלום אחד גם שם ענה לי איש המכירות דן הוא חייב אותי על 2 לא יודע מה הוא חשב לעצמו באותו רגע.
עכשיו חברת האשראי מגבה עיסקאות כאלה לטובת העסק גיבור מחשבים.
כלומר אם קנית מוצר והוא הגיע אליך והחזרת אותו חברת האשראי לא חייבת לבטל את העסקה עד שיש אסמכתא לביטול מה שלא ידעתי שחברת גיבור מחשבים לא שלחה אסמכתא לביטול בכלל.
דן אמר לי שביטול יכול לקחת שבועיים ומחברת האשראי נאמר לי שאם יש אמסכתא לביטול שנשלח מבית העסק תוך 48 שעות החיוב נמחק כלא היה.
כמו כן עד היום השארתי להם הודעות להנהלת חשבונות ואף אחד לא חזר אלי בכלל.

בקיצור כנראה אני אכנס איתם לתביעה משפטית לא מעניין אותי את הכסף שלי אני רוצה.

בקיצור לא להתקרב לחברה הזאת בכלל לא לקנות ולא כלום אפילו אם המחיר זול כי בזאפ החנות תמיד מופיעה ראשונה בגלל המחירים הזולים זה צריך להדליק נורה אדומה ח'ברה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 20-08-2007, 21:57
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Quick שמתחילה ב "לא ממש נכון מה שאתה אומר, אתה..."

קראתי עכשיו את התקנון של "גיבור מחשבים".

עולה ממנו תמונה עגומה מאוד, הן מבחינה צרכנית והן למי שהשפה העברית יקרה לליבו. מעבר לעובדה שעורך הדין שניסח את התקנון הוא מחמיר וקשה-לב, הרי שהוא גם אנאלפבית (ששפת-האם שלו איננה עברית). ברור גם שמדובר בעורך דין שלא טורח לקרוא את מה שהוא עצמו כותב, לפני שהוא מוסר אותו ל"הנהלת גיבור מחשבים" (שבתורה, מסרסת את הדברים. רבאק, שלושה פונטים שונים בדף ורבע?).

הנה קצת ממה שיש ל"גיבור מחשבים" לומר (בצורה מוצפנת-קימעא):
א . לא ניתן לבטל הזמנה חלקים מרכזת לדוגמה ( לוח אם , מעבד , כרטיס מסך , מארז מחשב ) אשר הזמנו עבור הלקוח במיוחד תחשב קי הזמנה מיוחדת .
ג. לא ניתן לבטל הזמנה מיוחדת מוצרים אשר מוזמנים עבור הלקוח במיוחד (פסידים) מוצרים עיקרים שהשווי שלהם מעל 1000 ₪

יש עוד. אלה סעיפים בולטים. אני מניח שבית-משפט יסתכל עליהם ברחמים לפני שהוא יזרוק אותם לכל-הרוחות (או לכיתה ב').

אגב, יש להם מדיניות משלוחים מעניינת:
משלוח חינם בדואר רשום - זמן אספקה 14 ימי עבודה.
משלוח מהיר בחברת שליחויות - זמן אספקה עד 14 ימי עבודה.

אם הבנתי נכון, הרי שבמשלוח החינם הם מתחייבים שלא תקבל את זה בפחות מ-14 ימי עבודה.

זו לא טעות... כתוב במפורש לאחר מכן:
המשלוחים מתבצעים תוך יומיים מיום ההזמנה ומגיעיםלמקום אותו תבחר תוך 14 ימי עסקים !‏

עוד דבר משעשע הוא ההבנה שלהם בדיני שטרות. הם כותבים:
תשלום בצ'ק אפשרי בתנאי שהצ'ק, שיוכתב לפקודתנו, יופקדעל-ידנו בבנק לפחות 3 ימים לפני אספקת ‏הסחורה וקבלת אישור מוחלט מהבנק לגבי פירעוןהצ'ק.‏
תשלום בהמחאות בנקאיות - דין המחאה בנקאית כדין המחאה רגילה


מילא זה שאף אחד לא יעלה בדעתו לשלם להם בהמחאה בנקאית (אולי הם חושבים שהם מוכרים מכוניות משומשות?). צ'ק בנקאי הוא מזומן, בעצם, והפקדתו מיידית (תוך שנייה הכסף עובר). רק בית משפט מחוזי רשאי לבטל צ'ק בנקאי. "גיבור מחשבים" לא סומכים על החוק, ומעדיפים לחכות שלושה ימים (מי המטומטם שיישלם לבנק עבור הוצאת צ'ק בנקאי שדינה כצ'ק רגיל?).

חיים בסרט.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 20-08-2007, 22:06
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אוי ואבוי לחנות שתשחק איתי משחקי תקנון ולא תלך לקראתי"

אני משלם בכסף מושלם (אין בו חורים, אין בו קרעים, הוא לא נעלם ואי-אפשר להתבלבל בו).

אני מצפה לקבל שירות מושלם.

אני מקבל את העובדה שיש תקלות. אני לא מקבל את הפרשנות שנותנים להן גורמים בחנויות. עברו הימים שאכלתי תירוץ כמו "יש לי בעיות עם היבואן" ("נעה מחשבים" עשו לי דבר כזה. בלי להתבלבל ניגשתי למרצה שלי לחשבונאות, שעובד במשרד רואי-החשבון של אותו יבואן. הוא קישר איתי עם בכיר בהנהלת אותה פירמה של היבואן, וזה נכנס ב"נעה מחשבים" באבי-אביה. המסר היה: אל תשקרו ואל תגלגלו אחריות. אתם אלה שמקבלים ממנו את הכסף ואתם אלה שתתנו לו תמורה).

עבדתי איזה יום או יומיים בצעירותי בחנות מחשבים או שלוש. שמעתי כל-כך הרבה שקרים וזיהיתי כל-כך הרבה רמאויות, שזה מדהים. הימים האלה עברו - או שאתה Perfect, או שאל תצפה ממני שלא להגיע אלייך לעסק עם פח של בנזין ומצת-הסיגרים היקר שלי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 20-08-2007, 22:06
  rlsf rlsf אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 15,910
הכל נכון, חוץ מעניין הצ'ק
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "קראתי עכשיו את התקנון של..."

אני לא יודע אם אתה מודע לזה, אבל הבנקים בארץ עוד לא הפנימו את מהות המושג "מודרניזציה".
זה אומנם נושא לדיון אחר, אבל בארצנו הקטנה, אם הפקדת צ'ק וראית את ההפקדה בחשבון, זה עדיין לא אומר שהכסף באמת שלך.
לפי חוקי הבנקאות בארץ הבנק יכול לבטל עיסקה בצ'ק במהלך 3 ימי העסקים העוקבים אחריה. ככל הנראה ההגדרה הזאת קיימת כיוון שבעבר היה צורך (ייתכן אפילו כורח אמיתי) לוודא שכל תהליך הפעולות (משיכה מחשבון המפקיד בסניף המתאים, העברה לסניף בחשבון אליו הצ'ק הופקד) התבצע בהצלחה ושלא היו בעיות במהלכו (אם למשל המשלם חדל פירעון).
ברור שבמערכות הבנקאיות של היום הנושא כבר לא אמור להיות רלוונטי, אבל החוק עדיין קיים:

"אדם שמפקיד שיק בחשבונו, היתרה בחשבון, הנוצרת על סמך הפקדת השיק היא יתרה על תנאי. הבנק אינו חייב לאשר משיכות על סמך אותו שיק (או שיקים), עד חלוף המועד המועד האחרון להחזרתו.לכן המידע מתי זיכוי החשבון בבנק (או חיובו) הפך סופי - הוא מידע חשוב ביותר ללקוח. נושא זה הוסדר בהוראות הבנקאות (שירות ללקוח) ממרס 1993.ככלל נקבע שעם הפקדת השיק לגבייה, יזכה הבנק הגובה את חשבונו של המפקיד בו ביום, כזיכוי ארעי, בתוך 3 ימים נוספים יוכל הבנק הגובה לשוב ולחייב את המפקיד, אם השיק הוחזר מסיבה כלשהי."

מכאן: http://work-gsob.haifa.ac.il/shil2/...?aid=241&cid=15
_____________________________________
הראל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 20-08-2007, 22:09
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי rlsf שמתחילה ב "הכל נכון, חוץ מעניין הצ'ק"

לא טעיתי.

צ'ק בנקאי, לא צ'ק. צ'ק בנקאי הוא כסף, ממש כסף (לא כתוב עליו אפילו לפקודת XXX). כשמוציאים צ'ק כזה החשבון מחוייב מיד במלוא הסכום, ועומדת לרשותו יתרת-זכות בסכום הנ"ל (לשימוש).

במקרה מכרתי השבוע את המכונית שלי. אבא שלי, בנקאי ייקי שכמותו, אמר לי: אל תחתום על העברת הבעלות בלי שיש לך ביד צ'ק בנקאי. שלוש שניות אחרי שהוא מופקד החשבון מזוכה במלוא הסכום, ולא ניתן לבטלו אלא בצו של בית-משפט מחוזי. הנושא בדוק.

מעבר לכך, הוא תקף לשבע שנים (ולא לחצי-השנה של הצ'ק הרגיל).

בעריכה - אבא שלי מוסר שהמערכת הבנקאית השתכללה פלאים, בעקבות התקנות נגד הלבנת הון. העסק עובד מאוד מהר במסלקה, ובקרוב כבר לא נאלץ להמתין ימים בצ'ק רגיל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 20-08-2007, 22:24
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי rlsf שמתחילה ב "הבנתי מה אתה אומר"

אתה יודע מה - אני לא מכיר חנות בארץ שהעסק הזה באמת משנה לה.

ה"גיבור מחשבים" האלה, למשל, ייקבלו את ההמחאה ואז יחכו שלושה ימים שהיא תזוכה סופית בחשבונם, ואז יתחילו לספור כשבועיים (ימי עסקים זה יותר) עד שתקבל את המוצרים. למה הם לא יכולים פשוט לבטל את המשלוח?

אתה יודע איך עובד הנוהל שבו פרופסור באוניברסיטה העברית קונה מחשב נייד בבאג? הוא בא אליהם, בוחר מה שבא לו, ומשאיר התחייבות של האוניברסיטה לשלם. באג פונים לאוניברסיטה ומבקשים כסף, ולרוב גם מקבלים.

האוניברסיטה אומרת בפשטות: אין כסף מראש. אנחנו לא סופרים חנויות ורשתות. מי שרוצה את הכסף שלנו שייספק סחורה ואז ייבקש בנימוס את הכסף. וגם אז ימתין (השבוע, למשל, פגרה).

אולי יש מי שיאמר - אבל באוניברסיטה לא יעקצו את באג. שיתפלא... עקצו גם עקצו (אנשים מסוימים, כמובן. לא המנגנון). מישהו חושב שהיום בבאג לא עובדים באותה השיטה של פעם?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 21-08-2007, 01:45
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי Kill-Machine שמתחילה ב "אולי אם תפסיקו למכור נגני MP3 כל כך מחורבנים נשנה את הגישה..."

בהזדמנות זו אני רוצה להשוויץ בנגן שקניתי לפני כמה שבועות.

הלכתי לבאג (זו הפעם השנייה היום שאני כותב עליהם דברים טובים. אבוי), והציגו לי בשו-שו משהו שלא שמעתי עליו: iAudio 7.

הייתי בטוח שעובדים עליי, בגלל שעד לאותו בוקר הופיע באתר של Cowon רק iAudio 6. בדיקה חוזרת אישרה עובדה זו. הקשיתי ושאלתי "למה אתם מוכרים לי משהו שלא קיים?" ואז נאמר לי שמדובר בהשקה עולמית של מוצר הדגל בסדרת הנגנים של Cowon.

זה היה נראה לי קצת מוזר. דווקא בבאג? השקה עולמית? חיפשתי בגוגל "iAudio 7" ויוק. פשוט אין.

זה כמובן לא הפריע לי לקנות אותו. התאהבתי בו מהשנייה הראשונה. הוא כל-כך יפה (וב"יפה" אני לא מתכוון מכוער-להפליא-כמו-מכשיר-של-אפל, אלא מגניב-לחלוטין-וחמודי-לגמרי). אחרי איומים עתידיים מצידי, ושבועות נמרצות מצד המוכר, הלכתי הביתה.

כבר באותו היום, אגב, היתה למוצר ספרייה בשרת ה-ftp של באג. יפה.

שבועיים אחרי שקניתי את ה-7 שלי, הוא הופיע סוף סוף - בדף הראשי של Cowon.

קצת פרטים:
http://www.cowonglobal.com/product/..._i7_feature.php

הוא זכה בכל פרס אפשרי מאז, ולא בכדי - מדובר במכשיר מדהים ומעולה (החסרון היחיד שמצאתי בו בינתיים הוא העובדה שקשה מאוד להתרגל לממשק ה-Swing Touch שלו. פשוט מחליקים את האצבע מעל הפקד הרצוי, והוא מגיב בהתאם).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 23-08-2007, 13:03
צלמית המשתמש של sh33p
  sh33p sh33p אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.04
הודעות: 562
בתגובה להודעה מספר 55 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "מי אמר לך שהם לא דיברו? עלה בדעתך שהספק הוא זה שמשך"

עלה בדעתי, אולי זה ישמע פלצני אבל כלקוח זה לא אמור לעניין אותי, אם יש בעיה לספק מוצר, שלא יפורסם באתר, במיוחד שהיה רשום ליד זה "יש במלאי"
לצורך השוואה ניקח את סקייפיסי, שהזמנתי את ה BFG 8800GTS 320, אחרי יום התקשרו אליי ואמרו שיכול להיות שיקח יותר משבוע לספק אותו, הסכמתי, אחרי 3 ימים קיבלתי טלפון שוב מסקייפיסי, שהציע לי לקחת את הLEADTEK זמנית עד שיגיע הBFG או לחפש את הBFG בחנות אחרת, לזה אני קורא שקיפות והגינות כלפי הלקוח, בסופו של דבר לקחתי את הBFG מIQPC, ועכשיו המוצר כבר לא מופיע באתר של סקייפיסי - כמו שצריך להיות.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #57  
ישן 23-08-2007, 13:23
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
אז skypc חנות יותר רצינית מגיבור, אבל כפי שציינת גם
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי sh33p שמתחילה ב "עלה בדעתי, אולי זה ישמע פלצני..."

skypc לא רצינית, באתר שלה מפורסמים מוצרים שהיא לא יכולה לספק, ל newegg זה לא קורה.

הענין הוא שהחנויות תלויות בספקים שאף אחד מהם למיטב ידיעתי לא פועל באופן ממוחשב מול
החנוויות וגם אם כן הדיוק בזיהוי המוצרים לא משהו, הם עדיין עובדים בשיטת הפקסים והטלפון.

כדי שחנות תצליח כחנות מקוונת אסור שיהיה אף אי דיוק באתר שלה, לא לגבי זמינות ולא לגבי
זהות המוצרים - ברגע שיש דיוק כזה אין בעיה לקנות דרך האתר בראש שקט, אז גם מספיק
סניף פיזי אחד.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל


נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 23-08-2007 בשעה 13:34.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #60  
ישן 23-08-2007, 17:48
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 59 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אתה רוצה להתעלם מהבעיות הקיימות, בסדר, אני לא אומר"

אתה הוא זה שמתעלם, ומקבל כל דבר כסביר.

לא הסתרתי את דעתי בנוגע לכמה חנויות ששמן צץ לאחרונה בפורום, וככל הנראה לא טעיתי. ישנה חנות אשדודית אחת שאני מחבב, וככל הידוע לי אין תלונות כנגדה בפורום.

אתה רוצה לקנות מרמאים / גנבים וכו' - זכותך.
אתה רוצה לקנות ממקומות שבהם "אין סדר" ויש "טעויות תמימות" - זכותך.
אתה רוצה להתפשר כי אין Newegg בארץ - זכותך.

אני לא אקנה מנוכל. אני לא אקנה ממי שטועה באופן סדרתי. אני לא אקנה ממי שנראה לי חשוד. אם זה אומר להזמין מחו"ל פה ושם, אין בעיה. אם זה אומר להגיע במיוחד לאשדוד, אין בעיה.

הנה דוגמא - הגעתי ל"נעה מחשבים" עם כסף מזומן. הרבה מאוד שטרות (לא אציין את המפרט, אבל אני יכול לרמוז לכך שהוא עלה כמו שלושה מהמחשבים שמחירם הוזכר לאחרונה בפורום). האנשים הנחמדים שם הצליחו לטעות באספקת פריט אחד, לספק לי פריט שני מת (איך אמר לי איתי: "בדקתי אותו בעצמי" - הגיע שרוף מהמפעל), לנסות לחייב אותי להפר אחריות על פריט שלישי בכדי להפעיל פריט רביעי (שוב איתי: "אין בעיה להגביר מתח מעבר למותר") ולאחר כל זה עוד לנתק לי שיחות טלפוניות ולהתעלם מאימיילים שכתבתי.

יתרה מכך - אחרי שכתבתי את מה שעבר עליי ב-zap, הגדילו ב"נעה מחשבים" לעשות ופנו לאתר בדרישה שיימחקו את הביקורת, משום שהעניין מצוי ב"טיפול משפטי" (משל הם תובעים אותי...). ב-zap נכנעו מיד וסירבו לפרסם את הביקורת שלי.

אתה מוזמן לקנות מהם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #62  
ישן 23-08-2007, 18:06
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 61 שנכתבה על ידי sh33p שמתחילה ב "מסכים, מי שרוצה שירות שיקנה..."

שירות הוא חלק אינטגרלי מהמוצר (אני מקווה שהמרצה החביב עליי לא ייקרא את הנ"ל... הוא עוד ייקח לי את הציון הנאה שנתן).

רק במדינה שלנו אנחנו רואים שירות טוב כמשהו אקראי, לא מכוון, שאפשר לקבל ואפשר לא. אף אמריקני לא היה קונה מ-Newegg, אם הייתה הרגשה שאין שם שירות.



השבוע קניתי ספרים מ-Barnes and Noble (עדיפה בעיניי על Amazon). בגלל בעיה עם המערכת שלהם, לצד טעות אנוש שלי ושל נציג שירות שלהם, חוייבתי על אותם הספרים כמה פעמים. יש לדבר הזה משמעות כלכלית עבורי, כמובן (קח חיוב רגיל והכפל אותו בארבע, למשל, ותקבל חור בארנק).

אני לא דואג. אף אחד שם לא ייברח ולא ייטען שיש לו בעיות עם "הספק" (כמו שעמיתי תפוחים אוהב להציע). זה ייקח קצת זמן, אבל מה שצריך להתבטל יבוטל. שם יודעים מה זה לתת שירות, ויודעים שבמצב בו מחיר הספרים דומה מאוד בכל החנויות, שירות זה מה שמביא לקוחות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #66  
ישן 23-08-2007, 23:34
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
אלה מקרים שונים, החאפריות/אי סדר נוגעת בשניהם ובמקרה של
בתגובה להודעה מספר 60 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אתה הוא זה שמתעלם, ומקבל כל..."

נעה במקום להיתנצל כאשר החאפריות לא עובדת כנראה עוברים לאיומים - לכן למשל הם צריכים להיות
פסולים על הסף.

זה שהביקורות ב zap שוות לקריאה בעלי תה, זה לא חדש.

אני לא אמרתי שגיבור חנות ברירת מחדל שלי, הם לא, אם קניתי מארז אצל KSP ואני מרוצה ממנו
מכל בחינה שהיא, מן הסתם יהיה אפשר אולי להפיק תועלת גם מגיבור וחנויות דומות לה.

אני זוכר חוות דעת שלילית משהו על iqpc, נו, עכשיו אני אפסול אותה על הסף?

אני בעד ניפוי חנויות לא טובות אל מחוץ לשוק אבל לא על בסיס מקרה בודד, ללא תגובת החנות או
ללא הכרות מנסיון אישי עם החנות.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #68  
ישן 24-08-2007, 02:16
  IpDo IpDo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.08.07
הודעות: 1,849
בתגובה להודעה מספר 66 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אלה מקרים שונים, החאפריות/אי סדר נוגעת בשניהם ובמקרה של"

KSP היא חנות ש"אין לה זמן" ללקוח.
היא רוצה שתשלם ותלך.
לא שמעתי על מיקרים שהיא ניסתה לרמות לקוח.
נכון שכשבאתי להחליף אצלהם את הלוח אם שהגיע אלי מת הם עשו לי חוכמות, אבל אף אחד לא שיקר לי.

נועה ניסו לרמות אותי פעמיים (והצליחו פעם אחת לצערי, אחרי שנמאס לי לריב איתם), בעיני נסיון רמאות אחד שווה פסילה על הסף.


אתה יכול לראות עוגן המפרטים ש SIGAL* מספרת על חנות מחשבים שניסתה למכור לה לוח מיושן ב 300 שקל בטוענה שהוא חדש יותר מה P35 ושה P35 הוא בעצם ציפסט מיושן ולא טוב בכלל.
שוב, פסילה על הסף.

חנויות מבולגנות, ולא משקיעות בלקוח... עדיף להתרחק מהם - לא אומר לפסול אותם.
חנויות של רמאים? - לא להתקרב אליהם אפילו לא בצחוק... מיקרה אחד (מפורט מספיק, שלא יהיה ספק מה קרה ומה לא) מספיק בעיני בשביל לפסול חנות כזאת.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:36

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר