07-09-2007, 14:45
|
|
|
חבר מתאריך: 28.12.05
הודעות: 68
|
|
בשעת עבודת המדחס נוצרים לחצים גבוהים מאד הגורמים להתחממות גבוהה כפי שציין BUBY מכאן שיש צורך לצנן את המדחס אחרת יהרס ,לעניין הצינורות האמורים שקימים רק במדחסי קירור בייתי , הגז עובר במערכת צינורות במעגל סגור לא נפרט כאן אבל מהמדחס הגז יוצא בדחיסה בטמפרטורה גבוהה מעל 120 מעלות , הגז עובר במאייד שציינת בחלק קטן ממנו ( יש במאייד 2 סטים של צנרת בערך 1/3 ו- 2/3 ) והטמפרטורה יורדת בו בערך ל 50 מעלות והמוחזרת למדחס ע"י יניקה בצינורות אלו מכאן שהוא מתקרר (בדומה למחליף חום) משם מוחזר הגז חזרה לחלק הגדול של המאייד , במדחס כשליש מנפחו יש שמן המצנן ומסכך את גוף המדחס והמנוע ,
נערך לאחרונה ע"י samuelmo בתאריך 07-09-2007 בשעה 14:48.
|